Returning 2.0 750293 1769

Ankieta

 Która gildia powinna zostać najbardziej rozbudowana?

Paladyni
81 (16.2%)
Magowie Ognia
28 (5.6%)
Magowie Wody
27 (5.4%)
Guru
28 (5.6%)
Strażnicy świątynni
43 (8.6%)
Łowcy Smoków
58 (11.6%)
Nekromanci
102 (20.4%)
Bandyci (być może jako gildia)
53 (10.6%)
Najemnicy orków (być może jako gildia)
80 (16%)

Głosów w sumie: 500

O temacie

Autor panzpis

Zaczęty 26.11.2013 roku

Wyświetleń 750293

Odpowiedzi 1769

Jurigag

Jurigag

Użytkownicy
posty869
Propsy285
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
jak wpierdzielą tekstury over4kx4k bez mipmap, jakieś modele over chujwieile poligonów to nie zdziwię się jak są wysokie

dx11 wpierdzielą a nie teksturki tylko
 
Skrypter/Tester - Szukasz testera/skryptera - Pisz !

Góral Żywiec

Góral Żywiec

Użytkownicy
Krew odporna na mrozy,chłody,wiatry i lód "Błkitna krew"
posty153
Propsy42
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Krew odporna na mrozy,chłody,wiatry i lód "Błkitna krew"
Ładne :) 
https://www.youtube.com/watch?v=nMcZJj9_46g
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard

Simon Said
Moderator

Returning 2.0
#1122 2015-03-02, 11:46(Ostatnia zmiana: 2015-03-02, 11:55)
A jednak tragedia z mipmapami :pokerface:

Post połączony: 2015-03-02, 11:55
Podoba mi się tekstura dzika :D i tak samo trolli z orkami 
Ale wilka to już tragedia
Zębacza to mogli nawet wziąc z Hulk Hogan Patch, bo moim zdaniem ona była dość przyzwoita
Generalnie jeśli ogarną te mipmapy to nie bydzie to złe :P
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Maciuś

Maciuś

Użytkownicy
Believer in Jesus Christ
posty1583
Propsy217
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Believer in Jesus Christ

Maciuś

Returning 2.0
#1123 2015-03-02, 12:21(Ostatnia zmiana: 2015-03-02, 12:29)
Wszyscy narzekają na te minimapy a ja nawet nie wiem co to jest :) Anyway to co rzuciło mi się w oczy w tym filmiku to piękna woda, ewidentnie z gothica 3. Natomiast dziwne jest to, że wodospad jest tak sam jak w gothic 2 co strasznie kontrastuje z tą wodą :( Szkoda również, że nie zmienili modelu wilka, imo w gothic 3 wygląda dużo lepiej. Króliki zawsze na propsie. Ciekawe czy będą również jelenie i krowy.
 
1 Corinthians 3:19
For the wisdom of this world is foolishness with God.
Psalm 19
The heavens declare the glory of God; and the firmament sheweth his handywork.
Luke 8:17
For nothing is secret, that shall not be made manifest; neither any thing hid, that shall not be known and come abroad.

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
To są migoczące tekstury Maciuś ;)
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



kosa89

kosa89

Użytkownicy
posty33
Propsy15
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dynamiczne cienie drzew?
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
DX11
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



TadekKanalarz

TadekKanalarz

Użytkownicy
Łakamakafą
posty258
Propsy44
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Łakamakafą
Wszyscy narzekają na te minimapy a ja nawet nie wiem co to jest :)


Bardzo boli ich brak... W tym wideo chyba użyli DX11 modzika.
 

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Hmm to sloncze w GD powoduje ze kraina wcale nie wyfglada na rozjebana przez orków to raczje wyglada na ich natrualne srodowisko :P
Reszta moze byc :P
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Pulaski

Pulaski

Użytkownicy
Złodziej Z Hogwartu
posty520
Propsy17
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Złodziej Z Hogwartu
Takie cukierkowe jak z gothic 3;d, ale roślin to praktycznie nie widać do zbierania...
 
Jeszcze  dostaniesz za swoje Bękarcie

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany

Maciej

Returning 2.0
#1130 2015-03-02, 19:54(Ostatnia zmiana: 2015-03-02, 20:02)
Takie cukierkowe jak z gothic 3;d, ale roślin to praktycznie nie widać do zbierania...
Cały mod opiera się na tym, aby przypominał gothica 3 :|
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
To są migoczące tekstury Maciuś ;)
Tyle czasu żyłem w przekonaniu że to technologia skalująca teksturę wyjściową żeby przyśpieszyć jej wyświetlanie poprzez ograniczenie pikseli do wyświetlenia.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Twoja definicja też może być.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuj
Hmm to sloncze w GD powoduje ze kraina wcale nie wyfglada na rozjebana przez orków to raczje wyglada na ich natrualne srodowisko
Reszta moze byc
Aaa czyli słońce jest zależne od tego, czy na danym terenie jest konflikt lub czy jest zniszczone? Czyli inaczej bedzie swiecilo w miejscu gdzie trwa konflikt od miejsca, gdzie nie trwa? Ciekawe, bo jak patrzylem zdjęcia z Libii to słońce swieciło tak samo nad ruinami jak i dobrymi budynkami i tak samo w trakcie konfliktu jak i przed czy po. Całe życie w buendzie :(
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Wybacz zapomniałem ze na TM wszystko bierze się nader dosłownie.
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuj
Wybacz zapomniałem ze na TM wszystko bierze się nader dosłownie.
Nie tyle dosłownie, co na logikę.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
W grze oświetlenie ma potęgować klimat, w realnym świecie nie ma potrzeby tworzenia sztucznego klimatu. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Tak dla ciekawskich, to pojawi się nowy dodatek do postawowej wersji Returna (tak jak patch 1.3) o nazwie Guild 2.0. Wykorzystuje on między innymi Złote Wrota, L'Hiver i Vurta.
Changelog:
Spoiler
- W modzie jest duża część, która była w trybach Gildii, na Dodgers Way.
- Walka z dwoma mieczami, mieczem i tarczą, włócznie i halabardy
- przerobione wszystkie trzy główne lokalizacje
- nowy rodzaj zbroi, broni
- Nowe potwory: króliki, itp itp
- Making łuki, kusze, modernizacje zbroi ...
- Teraz umiejętność wydobycia złota i rudy uczy natychmiast 100%, ale to trwa 10 płatków.
- nowy rodzaj dwuręcznych broni do walki wręcz dla Dodgers.
- Sleeping Mask może gustu. 50 zapewnia ochronę przed ogniem i magią (dla guru i nekromantów dodatkowe premie).
- Dodano 4 kask. Sprzedaje Matteo.
- poziom intelektu SG ponownie zwiększa obrażenia wszystkich czarów.
- strzałki Zwrot lodu runiczne. Daje Horn jako nagrodę za ich uwolnienie.
- Wiele nowych NPC, questy, lokalizacje (te, które były w "Ścieżki"). Jego w pracach.
- Naprawiono wszystkie znane błędy Ścieżki 1.4.
- Trzy poziomy trudności (łatwy, średni, twardy).
- Zmieniono lepszą jedną ręką szpon Beliara. Uszkodzenia zależy od zręczności i siły (mieszane obrażenia).
- Zmieniono charakterystykę wielu potworów i NPC.
- Zmieniono wszystkie bonusy otrzymane przez zastosowanie ziół, mikstur, żywności (bliżej do oryginalnego dodatku na Noc Kruka).
- premie uzyskane przy wyższym lvl up: Endurance + 1 razy; HP + 10 pierwsze 10 poziomów, to tylko eliksiry, zioła, itp ..
- Wiele małych poprawek i ich rozwoju.
- gigant modelu i tekstur pack, który czerpie wszystko co najlepsze z wszystkich modów w ciągu ostatnich 10 lat.
- W pełni zaktualizowanym tekstury świata. (W tym przypadku, nie ma toksycznych kolory, nastrojowe oryginalna gotycka starannie konserwowane).
- wrócił o '.
- Zmieniono charakterystykę wszystkich mobów (głównie luzem).
- Zmieniono zakres wielu przedsiębiorców.
- Opracowane na nowo wiele NPC.
- Opracowane na nowo wiele rodzajów broni i pancerza, również dodać nowe. (Wiele zbroi nie straci swoje znaczenie w walce z konkretnym przeciwnikiem dobrego jednym lub innego rodzaju zbroi.).
- zwrócone wszystkie runy teleportacji, które zostały usunięte w sposób, o 1,4.
- Ponadto poprawione wszystkie bagovanye potwory, z powodu których były pewne problemy w grze ani nie pokonać.
- Wzrost liczby wielokątów w wielu modelach gier.
- Ogromna liczba faktur z Gothic 3, Skyrim, Gothic 4, Wiedźmin, i tak dalej, d..
- Poprawa wielu magiczne efekty i skutki środowiskowe.
- Istnieje wiele nowych rzeczy do odkrycia wzdłuż przejścia.

Źródło: http://modostroy.ru/index.php?topic=2383.0
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Rumby

Rumby

Użytkownicy
posty96
Propsy40
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jak można domniemywać, po zainstalowaniu cały Returning będzie w języku rosyjskim?

@Edit: Mój błąd. Nie zwróciłem uwagi że linki do downloadu są zablokowane na czas aktualizacji.
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Widoki są zajebiste, ale troll za ładnie to nie wygląda ;)
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu




0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry