Returning 2.0 640513 1769

Ankieta

 Która gildia powinna zostać najbardziej rozbudowana?

Paladyni
81 (16.2%)
Magowie Ognia
28 (5.6%)
Magowie Wody
27 (5.4%)
Guru
28 (5.6%)
Strażnicy świątynni
43 (8.6%)
Łowcy Smoków
58 (11.6%)
Nekromanci
102 (20.4%)
Bandyci (być może jako gildia)
53 (10.6%)
Najemnicy orków (być może jako gildia)
80 (16%)

Głosów w sumie: 500

O temacie

Autor panzpis

Zaczęty 26.11.2013 roku

Wyświetleń 640513

Odpowiedzi 1769

mateuszzxcv

mateuszzxcv

Użytkownicy
posty483
Propsy58
  • Użytkownicy
Mnie naj bardziej cieszy info o możliwości walki dwoma mieczami
Jezeli to mozliwe to fajnie by bylo móc trzymać miecze 2h w jednej ręce np po osiągnięciu 100% w walce 2h lub po przekroczeniu jakiegoś progu siłowego (w końcu Orkowie tak mogą to dlaczego my nie moglibyśmy :P )
Co do zadań, jako ze mało padlo pomysłów to daje coś od siebie:
- Zadanie z konwojem, my jako Strażnik Miejski go ochraniamy z kumplami lub my jako Najemnik z kumplami go napadamy (coś jak test zaufania z G1 jak oddamy liste Laresowi, tyle ze tam dostawaliśmy swoją działkę a tu była by możliwość napadu)
- dodanie paru kowali +  ci istniejacy (lub wogle nowa gildia, są mysliwi a kowali nie ma) od ktorych dostajemy zadanie w stylu zdobycia danej ilości rudy, przynieść kość czy czaszke jakiegos bossa zdechlaków, znaleźć stare schematy zbroi czy mieczy. W zamian nauczą nas robić zbroje ze smoczych łuskek i je przekuwac, wykuwania unikatowych broni (podpalaja, zamrażaja czy dobrze działają na zdechlaki)
Co o tym myślicie?
 

gandalfgandalf

gandalfgandalf

Użytkownicy
Mistrz magii jest z wami
posty776
Propsy152
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
  • Mistrz magii jest z wami

gandalfgandalf

Returning 2.0
#21 2013-11-28, 16:15(Ostatnia zmiana: 2013-11-28, 16:35)
A dla sekty zeby bylo uczciwie mogli by dac odbicie tych towarow.
zadanie by zlecal ball orun mowiac
te fajtlapy ze strazy nie radza sobie z najemnikami wiec ich burmistrz szanowny larius prosi nas o pomoc:)
I bierzemy kilku straznikow i dokonujemy przejecia tych towarow
mogli by to zrobic tak ze bijemy sie z przywodca ataku i po wygranej walce najemnicy sie poddaja
a my wracamy do oruna

Albo mozna by dodac zadanie,,piraci w khorinis"
zlecal by skip po przybyciu do jarkendaru
Opis zadania:
Informuje nas on(skip) ze bedac w khorinis widzial piratow. Daje nam mape ktora pokazuje polozenie wyspy. sam nie moze nas na nia zabrac wiec proponuje udac sie do jakiegos rybaka.
lecimy wiec do farima i prosimy go o to. on z wdziecznosci za rozwiazanie problemu ze straza zawozi nas na wyspe.
plyniemy plyniemy
i zostajemy otoczeni przez piratow oczywiscie poddajemy sie (jak nie to dostajemy z dziala)
Zostajemy ogluszeni i budzimy sie w celi. Rozmawiamy z farimem i dowiadujemy sie ze piratow jest bardzo duzo kolo 30. i ze powinnismy sie troche przespac
W tym czasie pojawia sie kapitan piratow.
pytamy go dlaczego jest w khorinis i dowiadujemy sie nastepujacych rzeczy:
Ze mial kiedys zone piekna kobiete imieniem charllotte ktora zostala porwana.
Informuje go ze znamy charlotte i wiemy gdzie przebywa a takze mowimy mu ze nie wyglada na porwana. on probuje wymusic z nas informacje ale my sie opieramy. proponujemy ze zaniesiemy charllote wiadomosc. kapitan zgadza sie. daje nam papier ale zatrzymuje farima i moei ze zostanie on tu przez 5dni i jesli nie wrocimy w tym czasie z wiadomoscia to farim skonczy na dnie morza
my odplywamy do khorinis. i znajdujemy charlote. informujemy ja o sytuacji a ona jest bardzo zdziwiona i wyznaje nam prawde:
Uciekla od meza gdyz poznala fredericka.
my nie wiemy o kogo chodzi a ona nam to objasnia mowiac ze to dawne imie asmala
prosimy ja o wiadomosc a ona kaze nam zrobic drobne zadanie.
mianowicie pozbyc sie asmala gdyz on nie jest takim ksieciem w lsniacej zbroi jak jej sie zdawalo
a wiec teraz musimy wykonac watek zabojcow
po tym wszystkim wracamy do portu i rozmawiamy z wyslannikiem kapitana a nastepnie plynie na wyspe
Rozmawiamy z kapitanem a on jest bardzo szczesliwy i wypuszcza farima a nam daje rog jakbysmy zechcieli go odwiedzic poniewaz zostanie jeszcze troche na wyspie.
koniec
oczywiscie opisalem tzw watek glowny oczywiscie piraci kapitana tez czegos potrzebuja wiec dadza nam zadania
 
Mój post mój styl i nic Ci do tego!
Szukałeś czarodzieja? To przestań szukać.
,,Na świecie nie ma ludzi normalnych i nie normalnych są tylko ci pozamykani w zakładach i ci którzy nie zostali przebadani"
,,Mieli do wyboru wojne lub hańbę.
Wybrali hańbę a wojnę będą mieli i tak"
Winston Churchill
Pomogłem? Czekam na propsa
http://zapodaj.net/73d646fdd9ddc.bmp.html -
http://zapodaj.net/1de7964b3f76b.bmp.html
moje staty w reb 2.1

panzpis

panzpis

Użytkownicy
Co palisz w piecu?
posty524
Propsy167
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • Co palisz w piecu?
Troche to skomplikowane. Ale dodanie innych piratów ma sens. Co sądzicie o dodaniu u farmerów coś jakby straży wiejskiej ? Chroniliby oni farmy przed bandytami, potworami. Mieliby skórzane zbroje i skladaliby się ze zbiegów z GD, którzy wybrali uczciwe życie, z bezrobotnych obywateli. Ich dowódcą mógłby zostać Alrik, a kwaterę mieliby na farmie Akila. 
 
Ludzie mają swoje cele, mają swoje ambicje, mają swoje ideały i za to walczą i umierają, a pan chce tylko żyć, to niech pan sobie żre i żyje dalej!
                                         Janusz Korwin-Mikke,
                        prezes Kongresu Nowej Prawicy

https://pl-pl.facebook.com/janusz.korwin.mikke

mateuszzxcv

mateuszzxcv

Użytkownicy
posty483
Propsy58
  • Użytkownicy

mateuszzxcv

Returning 2.0
#23 2013-11-28, 17:57(Ostatnia zmiana: 2013-11-28, 18:31)
Panzpis a jak by tak dodać np na każda ferme należąca do Onara po dwoch lub trzech najemników a do tych należących do Miasta też paru Strażników Miejskich. Po dołączenia do straży bedziemy mieli za zadanie obronić ja przed najazdem najemników a jako najemnik bronić je przed Strazą. Nie żebym cie krytykował ale nich ci najemnicy i straż w koncu zaczna cos robić a nie calymi dniami siedza na dupach i grzebia w nosach:P
Ale pomysł z atakami Bandytów jest bardzo dobry. Niby tacy straszni, jak to oni gwałcą i rabuja a w rzeczywistości pochowali się po jaskiniach i czekają aż sami zapukamy do ich drzwi,mogli by przeprowadzić szturm na miasto czy farmę a nawet przejąć np obóz myśliwych a my go odbijamy
Proponował bym jakoś Zielarzy zaangażować w fabułę bo serio obecnie wyglada to słabo.
Ja to wogle mialem dość szalony pomysł żeby połączyć G1 i G2, troche smoki poprzemieszczac, np lodowego wsadzić do lub przed wejsciem do wolnej kopalni bo teraz to jest ona bezsensowna, zostawic stare bractwo tam gdzie było i pare innych rzeczy bo "obecne"  GD jest tak puste że aż nie chce się tam siedzieć. Jezeli jest sens to mogę zrobić zarys jak ja to widze tylko czy jest sens?
 

panzpis

panzpis

Użytkownicy
Co palisz w piecu?
posty524
Propsy167
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • Co palisz w piecu?
Z zielarzami można by dać opcję w III rozdziale u Ciphera, że skończyło mu się zioło i daje ci 500 sztuk złota, a ty kupujesz u zbieraczy ziele i dajesz Cipherowi i  wszyscy zadowoleni. Rosjanie dyskutują teraz o nowej gildii głównej : najemnik orków. Pomysł fajny, ale kontrowersyjny. Teoretycznie wyglądało by to tak, że bezi  w Khorinis zostawałby bandytą Dextera, w Jarkendarze  Kruka, a następnie najemnikiem orków. Niby ciekawe, ale stwarza mnóstwo problemów fabularnych : jak dostać się do Hagena? Po co zabijać Kruka? Po co pomagać Garondowi ? Moim zdaniem Gd jest dobrze zrobione, można by dodać jaskinię czarnych goblinów w której był Almanach oraz rozbudować miasto orków przed świątynią śniącego (podziemia, lochy czyli  to co było w G1)
 
Ludzie mają swoje cele, mają swoje ambicje, mają swoje ideały i za to walczą i umierają, a pan chce tylko żyć, to niech pan sobie żre i żyje dalej!
                                         Janusz Korwin-Mikke,
                        prezes Kongresu Nowej Prawicy

https://pl-pl.facebook.com/janusz.korwin.mikke

mateuszzxcv

mateuszzxcv

Użytkownicy
posty483
Propsy58
  • Użytkownicy
Najemnik Orków dobra sprawa ale jako gildia poboczna bo jak sam piszesz to same problemy, z reszta bandyci trzymają sztame z Orkami to troche nie logiczne.
To z tymi lochami przed wejściem tez dobre i wlasnie mi sie coś przypomniało odnośnie tych lochów. Mozna by w zamku zrobic te co były w G1 i tam trzymać więźniów i Gorna, trochę rzeczy pochować i np zamknięte drzwi. I np w 7 rozdziale (do tego momentu nie doszedłem ale jeżeli sie nie myle to Orkowie dostaja się do srodka, tak?) dowiadujemy się że to tunel prowadzący do przełęczy, wyjście bylo by tam gdzie w II rozdziale leży runa teleportu na przełęcz. Dlaczego wczesniej z niego nie skorzystali? Bo musieli zebrać rude i bylo za duże prawdopodobieństwo ze Orkowie to odkryją. Dostajemy klucz i np z Gornem, Diegiem, Miltenem i Lesterem odbijamy zamek używając tego tunelu. Dobre to bedzie?
 

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Ja proponuje rozwinąć trochę Khorinis w 7 rozdziale. Zamiast zabijać obywateli można by zrobić z nich niewolników zmuszanych do ciężkiej pracy. W konałach znajdowałby się buntownicze podziemie zarządzane np przez Pablo, walczyliby tam Harad, Bosper, Carl, Alrik, gotowałaby Edda itp. Niewolnicy mieliby swoje kwatery w dawnej gospodzie Hanny, przez co pod osłoną nocy kontaktowaliby się z buntownikami. Oprócz orków w Khorinis spotkalibyśmy ludzi którzy poddali się im woli i zostali najemnikami, znaleźlibyśmy tam  członków gildii złodziei i ludzi z Khorinis którzy mieli coś na sumieniu, Gerbandt, Halvor, Fernando, Rengaru, Peck, Moe, Joe, Kardiff, Nagur do miasta wróciłby też Cornelius spotalibyśmy tam także Cavalorna, Thorusa, Scatty;ego i innych ludzi z obozu Kruka. Thorus wraz z Cavalornem i Scatty'm chcieliby się wyrwać z Khorinis i walaczyć przecwko orkom, tu twórcy dali by questa że trzeba ich zaprowadzić na farmę Onara. Najemnicy mieliby siedzibę w koszarach. W więzieniu przetrzymywaliby kowala Mortisa, którego wypuszczają za dnia w celu niewolniczej pracy kowalskiej, Gallahada, Grittę. W ratuszu stacjonowąłby przywódca orków posiądający niewolnice Fenie i Hanne. Mielibyśmy do wykonania questy dla Najemników, buntowników w kanałach, niewolników itp. Farma Lobarta także byłaby zdobyta przez orków i farmerzy byliby niewolnikami.  Po bitwie na farmie Onara i dostaniu misji z odbiciem Khorinis, musimy pomóc niewolnikom i buntownikom we wszczęciu rebelii. Farma Akila byłaby w takiej formie jak była, tylko ukrywającym się farmerom można dać zadanie zaprowadzenia ich do lepszej kryjówki, no. bimbrownia Vina. Wiem że pod ziemią w pierwszych rozdziałach ukryte są voby które pojawiają się w 7 rozdziale. Gdy namówimy frakcje do walki twórcy mogliby dodać namioty, strzelnice i inne obiekty służące jako przygotowanie do walki.  O i w Khorinis fajnie by było dodać szubienicę w górnym mieście na której wisiałby Sędzia i Larius, dodałby to klimatu :D
 

panzpis

panzpis

Użytkownicy
Co palisz w piecu?
posty524
Propsy167
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • Co palisz w piecu?
Coraz ciekawiej w tym temacie. Co sądzicię o rozbudowaniu wątku bandytów. Przykładowe zadania : 
W obozie Dextera jest kopalnia. Przy wejściu do niej zaczepiłby nas bandyta i poprosił o pomóc w oczyszczeniu kopalni z pelzaczy . Po wykonaniu zadania bandzior zaatakowałby nas, ponieważ nie chciał się dzielić z nami rudą.
Pomoc dla bandytów z GD przebywających w chacie Aidana, polegającą na dostarczeniu im jedzenia i broni. W zamian otrzymamy np kamienną tabliczkę.
 
Ludzie mają swoje cele, mają swoje ambicje, mają swoje ideały i za to walczą i umierają, a pan chce tylko żyć, to niech pan sobie żre i żyje dalej!
                                         Janusz Korwin-Mikke,
                        prezes Kongresu Nowej Prawicy

https://pl-pl.facebook.com/janusz.korwin.mikke

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Myślę że pomysł z dodatkowymi NPCami i misjami w obozie Dextera jest dobry Co do bandziorów z GD myślę że najlepiej dodać takie rzeczy jeżeli twórcy dodadzą gildię Bandyta/Najemnik :D
 

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4625
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
W obozie dextera raczej nic nie trzeba :P jako najemnik gdy chcemy żeby bennet nas uczył i tak mamy tam niby niepisanego questa to w sumie juz styka :P
A na teamt tych bandytów w gd to z nich można zrobić taki drugi obóz bandytów i z 4-5 questów im dać :P ofc trzeba zbroje bandytów bo inaczej od razu kosa :P
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
I można tam dodać kilku byłych skazańców z Kolonii np. Mordraga, Klina albo kogoś z SO np. Świstaka :D
 

mateuszzxcv

mateuszzxcv

Użytkownicy
posty483
Propsy58
  • Użytkownicy
Tyko panowie te zadania trzeba porozkladac jakos zeby to nie bylo tak ze w I rozdziale siedzimy 70 godzin a reszte sie ogarnie w 15...
Ta opcja z buntownikami jest zajebista:)
 

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Dzięki, właśnie tego mi brakowało w Returnie że było miasto, zostało zdobyte przez orków a wszyscy mieszkańcy zamordowani, dodało by to trochę realizmu, i byłoby zgodne z G3 w którym dowiadujemy się że orkowie zdobyli Khorinis i przewieźli niewolników z wyspy na Myrtane. W wersji 1.0 wszyscy mieszkańcy nie żyją, więc nie byłoby kogo transportować, chyba że później orkowie zniewolili ludzi na farmach. :D
 

mateuszzxcv

mateuszzxcv

Użytkownicy
posty483
Propsy58
  • Użytkownicy
Tak teraz myślałem nad tymi Orkowymi Najemnikami. To by mialo sens gdyby przesunąć jarek na III rozdzial bo w I i tak jest juz co robić. I tak w I rozdziale pracujemy dla Dextera, w drugim idziemy do GD i Orkowie nas przyjmują na Najemnika, jako test zaufania dostajemy zadanie skasować Dexa i reszte. Potem jakies informacje dla Orków o planach paladynów. W III kasujemy Kruka bo za bardzo podskakuje Orkom i fabuła NK zostaje nie zmieniona. Potem w V dostajemy rozkaz otwarcia bramy w zamku i każdy kto zawsze chciał mieć Torlofa na kapitana w końcu bedzie szczęśliwy. Jak to z boku wyglada?
 

panzpis

panzpis

Użytkownicy
Co palisz w piecu?
posty524
Propsy167
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • Co palisz w piecu?
Część postaci z G1 można dodać do jarkendaru, bo tam nie ma nic nowego, część do oboziku w GD, a cześć do Khorinis. Zamiast zabijania całej bandy Dextera, możnaby pomóc zostać np Swistakowi ich szefem.
 
Ludzie mają swoje cele, mają swoje ambicje, mają swoje ideały i za to walczą i umierają, a pan chce tylko żyć, to niech pan sobie żre i żyje dalej!
                                         Janusz Korwin-Mikke,
                        prezes Kongresu Nowej Prawicy

https://pl-pl.facebook.com/janusz.korwin.mikke

matekacp

matekacp

Użytkownicy
posty136
Propsy81
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Czy tylko ja zauważyłem, że dodatek Noc Kruka w jakimś stopniu niszczy fabułę podstawowej części gry, o returningu nie wspominając. Twórcy owego moda mogliby spróbować to naprawić lub zredukować i wzmocnić fabułę z g2 bez dodatku (smoki, oko innosa itp)
 

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Dobry pomysł, Świstak pomógłby nam pozbyć się Dextera i zostałby naszym szefem i przyjał do bandy. Bo jak wiadomo Dexter ma do Bezia stosunek negatywny. Można zrobić że część obozu byłby po stronie Świstaka a druga po stronie Dextera, oczyścić obóz z ludzi Dextera pomógłby nam Greg (byłby przyjaźnie nastawiony do Swiastaka i jego sprzymierzeńców). Wykonamy tam kilka misji a w 2 rozdziale Świstak zleci nas z misją przekazania wiadomości Thorusowi w Jarkendarze. Wyznałby że jego zwiadowcy widzieli Magów Wody w okolicach piramid i kazałby nam zbadać to twierdząc że znajduje się tam portal do Jarkendaru. W Jarkendarze byśmy odpowiadali przed Thorusem, który byłby przychylny zwalczeniu Kruka i zgodnie z fabułą przejąłby po Magnacie władze. Potem Obóz Bandytów zostaje zajęty przez Orków w 4 rozdziale, jednak jak wiadomo kilku bandytom w tym Thorusowi udaje się uratować, zdradza nam że zawarł pewien pakt z orkami dzięki któremu darowali jemu i jego ludziom życie. Tym paktem było wysłanie wojownika który pokonał Śniącego do Miasta Orków w GD, w celu wstąpienie na szłużbę u Ur-Thralla (wódz chciałby poznać wojownika tak silnego że udało mu się pokonać Śniącego). Od tej pory zostajemy najemnikiem orków lecz nie jesteśmy do końca uczciwi z orkami, gdyż pomagamy ludziom w walce, Ur-Thrall jednak o tym nie wie, gdyż każdy ork spotkany przez Bezia ginie i nie daje rady mu o tym donieść więc wciąż możemy należeć do gildii.
 

mateuszzxcv

mateuszzxcv

Użytkownicy
posty483
Propsy58
  • Użytkownicy

mateuszzxcv

Returning 2.0
#37 2013-11-28, 22:07(Ostatnia zmiana: 2013-11-28, 22:12)
Ale co jest nie tak z NK? Na moje oko ten wątek został bardzo inteligentnie wpleciony do całości. Vatras jedyny mag wody na całej wyspie? A co z resztą magów? Wyparowali? W podstawce ciagle tylko są tarcia na lini Innos-Beliar a tak to i Adanos ma swoje 5 min. Tzn po Twoim wpisie ciężko jest tu się do czego kolwiek jakoś sensownie odnieść bo tak na prawdę ni napisałeś co Cie boli
 ahnbael814 dobre to ale tylko wtedy jak Najemnik Orków By byl gildią poboczną bo skoro pracujesz dla Orków to już nie wypada Ci pomagać ludziom, jezeli poboczna to nawet Hagen mógł by nam wydac rozkas (my paladyn) lub poprosic (pozostale gildie) by do nic dolaczyc w celu szpiegowania ich
 

panzpis

panzpis

Użytkownicy
Co palisz w piecu?
posty524
Propsy167
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • Co palisz w piecu?
Jest jedna nieścisłość w NK. W podstawce Dexter pracował dla poszukiwaczy,  w NK dla Kruka. Ale to moim zdaniem zmiana na lepsze. 
 
Ludzie mają swoje cele, mają swoje ambicje, mają swoje ideały i za to walczą i umierają, a pan chce tylko żyć, to niech pan sobie żre i żyje dalej!
                                         Janusz Korwin-Mikke,
                        prezes Kongresu Nowej Prawicy

https://pl-pl.facebook.com/janusz.korwin.mikke

matekacp

matekacp

Użytkownicy
posty136
Propsy81
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Chodzi mi o to, że dodatek do gothic 2 niszczy podstawową wersję gry. Trzeba na to spojrzeć z innej perspektywy.


Wątek pradawnych w g1- 
wątek Jarkendaru w g2-
wątek opiekunów w g2

Te wątki znacznie odbiegają od fabuły gry podstawowej niszcząc ją. O ile wątek Jarkendaru nie jest taki zły, gra się naprawdę fajnie ale w połączeniu z g2 wychodzi kiepsko. Przykład mrocznych tajemnic jest najlepszy według mniee wątek pradawnych został niby "jakoś wpleciony' ale nie pasuje ogółem do g1. Piraci, zaginiony świat czy wskrzeszanie zmarłych ? Zły mix, to tak jakby ubrać się jak jakiś dresiarz i do tego dodać kapelusz xD

SMOKI-KHORINIS-OKO INNOSA-PALADYNI Tutaj wszystkie wątki poboczne były związane z fabułą i nie odbiegały od niej. Wszystko kręciło się wokół nich, a dodatek odbiegał od wątku głównego i to dużo, co nie powinno mieć miejsca.

PS: Nie umiem zbyt dobrze przekazywać to co myślę, ale sądzę że to co napisałem wystarczy :P
 


0 użytkowników i 3 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry