Teksturki potworów 2279 2

O temacie

Autor Jarooo

Zaczęty 25.11.2013 roku

Wyświetleń 2279

Odpowiedzi 2

Jarooo

Jarooo

Użytkownicy
posty96
Propsy3
  • Użytkownicy
Witam po raz któryś, mam pewną sprawę.
Mógłby ktoś mi opisać krok po kroku co należy zrobić, by podmienić jakiemuś potworkowi teksturkę? Szukałem na forum, i niestety nie znalazłem żadnego poradnika na ten temat, a zależy mi na tym. Chodzi mi o to, by np. zrobić czerwonego zębacza, czy coś w ten deseń.

Z góry dziękuję za wszelaką pomoc :P
 

MajkeI

MajkeI

Użytkownicy
Front End Developer
posty698
Propsy169
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Front End Developer
Chodzi ci o stworzenie nowego potwora (czerwonego zębacza) na podstawie istniejącego (zębacza)?
1. Dekompilujesz GothicSourcerem Snapper.mds tak aby mieć plik Sna_Body.asc
2. Zmieniasz nazwę pliku na np. Sna_RedBody.asc
3. W nowo utworzonym pliku podmieniasz linijkę z teksturą (jest opisana z formatem tga) i wpisujesz nazwę swojej teksturki
4. Bierzesz plik Mst_Snapper i wpisujesz w nim swojego Czerwonego Zębacza
W linijce   Mdl_SetVisualBody      (self,   "Sna_Body",      DEFAULT,   DEFAULT,   "",         DEFAULT,     DEFAULT,   -1);
zmieniasz Sna_Body na Sna_RedBody

i git
 

Jarooo

Jarooo

Użytkownicy
posty96
Propsy3
  • Użytkownicy
Już mi po raz kolejny pomogłeś.
Wielkie dzięki, wszystko śmiga, łap propsa. :D
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry