Nowy dialog - nie chcą sie parsować skrypty 2486 6

O temacie

Autor Maciej

Zaczęty 18.11.2013 roku

Wyświetleń 2486

Odpowiedzi 6

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Witam , chciałem dodać krótki dialog diegowi , niestety za każdym razem wyskakuje błąd : uncown identifitier. Nie mam pojęcia czemu się tak dzieje. Sprawdzałem dialog kilka razy i po prostu nie potrafię wyłapać błędu.
Poniżej podaje dialog, z góry dzięki za pomoc.








Spoiler
// ************************************************************
//                      Test
// ************************************************************

instance DIA_Diego_Test (C_INFO)
{
   npc         = PC_Thief;
   nr         = 5;
   condition   = DIA_Diego_Test_Condition;
   information   = DIA_Diego_Test_Info;
   important   = 1;
   permanent   = 0;
   description = "TEST";      

   
   
FUNC INT DIA_Diego_Test_Condition()

{
   
   {
      return 1;
   };
};

FUNC VOID DIA_Diego_Test_Info()
{   
   AI_Output (other, self,"DIA_Diego_Test_15_00"); //TEST
   AI_Output (self, other,"DIA_Diego_Test_13_01"); //TEST 2
};
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Co to jest? Usuń te nawiasy.
{
      return 1;
   };

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Ech, usunąłęm i dalej nie chce się ;(

Spoiler
// ************************************************************
//                      Test
// ************************************************************

instance DIA_Diego_Test (C_INFO)
{
   npc         = PC_Thief;
   nr         = 5;
   condition   = DIA_Diego_Test_Condition;
   information   = DIA_Diego_Test_Info;
   important   = 1;
   permanent   = 0;
   description = "TEST";      

   
   
FUNC INT DIA_Diego_Test_Condition()

{
   return 1;
};

FUNC VOID DIA_Diego_Test_Info()
{   
   AI_Output (other, self,"DIA_Diego_Test_15_00"); //TEST
   AI_Output (self, other,"DIA_Diego_Test_13_01"); //TEST 2
};




Pokazuje mi w  zSpy że błąd jest w tej linijce  : FUNC INT DIA_Diego_Test_Condition()


 


Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Skrypty się parsowały, ale gdy klikam opcję dialogową, dialog się nie pojawia , wiesz może czemu tak się dzieje ? ;\
 

Splash

Splash

Moderator
posty4211
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Wystarczy zajrzeć do poradników.
Cytuj
Tworzenie nowych dialogów
1.Tworzymy nowy dialog(więcej TU [treść dialogu dodajemy w komentarzu Po Ai_Outputs...]
2.Odpalamy program spacer.exe(gothic/system)
3.Jeżeli jeszcze nie zamieniliśmy skryptów to robimy wszystko wg. sposobu II
4.Usuwamy pliki Ou.bin i Ou.csl z folderu gothic/_work/data/scripts/content/CUTSCENE
5.Klikamy przycisk(1)
6.Klikamy Update(2)
6.Klikamy Save(3)
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Dzięki za pomoc, już wszystko działa.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry