jestem pod dużym wrażeniem skryptów z CZ - myślę, że poziom ich dorównuje twórcom g1.
przejrzałem plik ul_msgboxes, próbowałem przetestować skrypt wyświetlania się nazw w rónych kolorach np. FUNC VOID B_LOGENTRY(VAR STRING TOPIC,VAR STRING ENTRY)
{
////PrintDebugNpc(PD_ZS_DETAIL,"B_LogEntry");
LOG_ADDENTRY(TOPIC,ENTRY);
PutMsg(NAME_NewLogEntry,"font_default.tga",RGBAToZColor(255,255,255,255),_TIME_MESSAGE_LOGENTRY,"");
Snd_Play("LogEntry");
};
niestety nie widzę tutaj odniesienia do pozycji x i y - w czasie gry nie wyświetlał się tez żaden text.
kolejna sprawa ,w CZ są skrypty, które ingerują nieco w silnik gry. sugestia moja jest, aby wykorzystać z Gengine bugfix dotyczący nieblokowania sie bram po wczytaniu ave'a . niestety jest to poziom poza moimi możliwościami i jak sądzę dostępny dla kilku osób z forum, w tym na pewno orca.