Pliki ASC, łączenie dodatków 3047 6

O temacie

Autor Jarooo

Zaczęty 28.10.2013 roku

Wyświetleń 3047

Odpowiedzi 6

Jarooo

Jarooo

Użytkownicy
posty96
Propsy3
  • Użytkownicy

Jarooo

Pliki ASC, łączenie dodatków
2013-10-28, 17:19(Ostatnia zmiana: 2013-10-28, 19:41)
Ostatnio próbowałem połączyć dwa pliki .vdf - SausageAddona (zbroje z G1), i mojego własnego (oba działają sprawnie).
Wypakowałem je więc VDFS'em, pliki .DAT zdekompilowałem Sourcerem. I połączyłem ze sobą pliki Meshes, Textures i Anims. Ze skryptami było nieco inaczej - połączyłem tylko pliki itemków (content>items), poprzez wklejanie w notatniku kodów z obu addonów. Więc była sytuacja:
Pliki itemów (TYLKO content>items, nic więcej) wkleiłem do folderu głównego Gothica 2, czyli _Work > Data itd. Odpaliłem GothicStartera, aby stworzył się z tych skryptów plik .DAT. Po tym utworzyłem na pulpicie nowy folder, wpakowałem do niego:
1) Złączone z dwóch Addonów pliki Meshes, Textures i Anims
2) Plik .DAT powstały z połączenia skryptów itemków z obu Addonów (ważne chyba jest tu to, że łączyłem tylko Content>Items, nic więcej)

No i w VDFS'ie zrobiłem z tego jeden Addon. Wklejam go do folderu Data, odpalam grę, i co? - Itemki z tego mojego Addona działają, natomiast te z SausageAddona po wpisaniu kodu na nie, pojawiają się na ziemi (warto dodać, że chyba nieotexturowane), a po podniesieniu i założeniu ich wyskakuje crash (nie pamiętam dokładnie co pisze, ale coś z: "HUM_KDFS_ARMOR.ASC").
I teraz powstaje pytanie - co jest nie tak?
Ja obstawiałbym, że coś ze skryptami. Czy zbroje poza plikami w Meshes i Anims, oraz odpowiednim kodem w skrypcie (TYLKO folder "Items"), są jeszcze gdzieś indziej "tworzone"?

Jeśli będzie potrzeba, to mogę wysłać Addon, żebyście mi dokładnie powiedzieli co jest nie tak.

PS. Tłumaczcie jak dla idioty, nie jestem w tym zaawansowany  :D
 

MajkeI

MajkeI

Użytkownicy
Front End Developer
posty698
Propsy169
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Front End Developer
Też miałem coś podobnego kiedyś, pisało że nie może znaleźć pliku asc zbroi, dodałem więc animację w asc oraz w mdm w folderze _COMPILED. I działało.
 

Jarooo

Jarooo

Użytkownicy
posty96
Propsy3
  • Użytkownicy
Mhm, tylko że nie mam dostępu do plików ASC Sausage Addona :/
 

MajkeI

MajkeI

Użytkownicy
Front End Developer
posty698
Propsy169
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Front End Developer
ASC Sausage Addona? Chodzi ci o zbroje z  Gothica I ? Jak nie masz to podaj gg na pw
 

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio

chicken
RaveN Studio

Pliki ASC, łączenie dodatków
#4 2013-10-30, 17:07(Ostatnia zmiana: 2013-10-30, 17:12)
Nie wiem czy to bedzie przydatne ale plik mesh(3DS) oraz ASC musza miec nalozona teksture. Mozesz zrobic np. Blenderem.
A jesli chodzi o ASC to mozesz je wypakowac GothicSourcerem. Tylko po nalozeniu tej tekstury musisz usunac zdekompilowane pliki.
Np. mesh kompiluje na .mrm, a asc zbroi na MDM.
Ewentulanie tekstura jest nalozona ale nie masz pliku tej tekstury wiec mozesz skopiowac ten plik (.tga) i wkleic do folderu TEXTURES

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
kurwa mac wystarczy dac zbroje.mdm do meshes _compiled i dodac do addona.vdf tak jak z mieczami.mrm i texturami.tex jedynie skrypty musisz połaczyc
 

MajkeI

MajkeI

Użytkownicy
Front End Developer
posty698
Propsy169
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Front End Developer
Ej ludzie ta sprawa już pare tygodni temu się rozwiązała Oo
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry