Spacer - nieskończona liczba błędów 6516 4

O temacie

Autor Dave1991

Zaczęty 6.08.2013 roku

Wyświetleń 6516

Odpowiedzi 4

Dave1991

Dave1991

Użytkownicy
posty1
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Witam!

Mam taki oto problem:

Ostatnio postanowiłem dołożyć do świata kilka elementów tj. domki, wyposażenie (tylko te, które już występują w Gothic II NK). Świat zapisałem jako NewWorld1.zen i następnie skopiowałem oryginalny, a w nowym zmieniłem nazwę na NewWorld.zen. Wszystko działało. Następnie dodałem nową postać poprzez napisanie nowego skryptu. Po tej czynności użyłem w Spacerze opcji Reparse Script i niespodzianka - zupełnie niezrozumiałe dla mnie błędy, które nie dotyczyły nowego skryptu postaci.

Podaję przykładowe błędy, które wystąpiły:

U:PAR: Syntax error: 2t'# ( line 1 )
U:PAR: Expected ";" ( line 1 )
U:PAR: Syntax error : ) (line 1 )
U:PAR: Expected ";" ( line 1 )
U:PAR: Syntax error : * ( line 1 )
U:PAR: Expecred ";" ( line 1 )
U:PAR: Syntax error: - ( line 1 )
U:PAR: Syntax error: W@ ( line 1 )

I wiele innych (jakieś znaki typu ó, u z kółkiem nad literą znaki +/- i podobne. Błedy wytępują w każdej linijce i na każdą z nich przypada z 10 błędów. Nigdy nie sprawdzałem ile jest tych błędów. Po około 300 wyświetlonych błędach po prostu Taskmgr -> Zakończ proces Spacer 2.6.

Postanowiłem usunąć nowy skrypt postaci i przywrócić stary świat. Nie pomogło.
Szukałem czy coś się nie stało z poprzednimi skryptami, czy może jakiegoś przypadkiem nie usunąłem. Wszystko było.
Wykorzystałem jeszcze SpacerStarter. Też nic nie dało.
Na koniec Reinstall całego Gothic II NK i G2MDK. Te same błędy występowały nawet na czystym Gothicu bez wprowadzania żadnych zmian.
Została mi jeszcze jedna opcja. Zainstalowałem cały zestaw do modowania na drugim komputerze. Okazało się, że występują te same błędy. Zdziwiłem się tym bardzo.

PC1: Win 7N 64bit, 8GB RAM, GeForce GTX 660 2048MB, Intel i5 4670k 3,40GHz
PC2: Win 8 64bit, 2GB RAM, GeForce GTS 250 512MB, Intel Core2Duo 2,93GHz

Proszę o pomoc. Nie mam już pomysłu co robić. Nie znam przyczyny problemu. Wcześniej wszystko było w miarę dobrze. Jedyny problem, który występował to ścinki przy edytowaniu świata i nieruchomy obraz przy wstawianiu swojego świata do Spacera. Parsowanie działało jak należy.
 

AABBAAA

AABBAAA

Użytkownicy
posty5
Profesjabrak
  • Użytkownicy
PODBIJAM TEMAT.

Mam taki sam problem jak kolega. Dodam jeszcze, że problem występuje po reinstalu Gothica, przed reinstalem nie było go. To mnie najbardziej zastanawia, bo
Cytuj
Została mi jeszcze jedna opcja. Zainstalowałem cały zestaw do modowania na drugim komputerze. Okazało się, że występują te same błędy. Zdziwiłem
 się tym bardzo.
wskazywało by na to, że to jakiś problem z instalką Gothica. Ale to nie może być to bo, jak wcześniej zaznaczyłem, problemu nie było przed reinstalem. Gra oczywiście oryginalna.
 

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Syntax error: 2t'# ( line 1 ) - Gothic nie wie co to za znaki w linicje nr 1
Expected ";" ( line 1 ) - wymaganie ; na końcu pierwszej linijki
Syntax error : ) (line 1 ) - Gothic nie wie co to za znak w linijce nr 1
Expected ";" ( line 1 ) - wymaganie ; na końcu pierwszej linijki
Syntax error: - ( line 1 ) - Gothic nie wie co to za znak w linijce nr 1
Syntax error: W@ ( line 1 )  - Gothic nie wie co to za znaki w linijce nr 1

Cytuj
Gothic nie wie co to za znaki w linicje nr 1
Czyli umiejscowiłeś jakieś znaki, litery byle jakim miejscu

Najlepiej podaj skrypt tej postaci.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

AABBAAA

AABBAAA

Użytkownicy
posty5
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Aha, nie dopisałem czegoś. Przed reinstalacją skrypt tej samej postaci, dialogi tej postaci etc. parsowały się bez problemu.
 

AABBAAA

AABBAAA

Użytkownicy
posty5
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Sory za spam, ale muszę coś tu dopisać. Otóż, rozwiązałem problem! Był on bardziej oczywisty niż myślałem. Po prostu w Spacerze zamiast wskazać plik _Work\Data\Scripts\Content\gothic.src za każdym razem jak debil wskazywałem plik _Work\Data\Scripts\_compiled\GOTHIC.DAT i jeszcze chciałem żeby mi działało! Myślę że temat do zamknięcia. A ja idę walić głową w mur :D
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry