Voby a tekstura 2173 2

O temacie

Autor Aleksander

Zaczęty 31.07.2013 roku

Wyświetleń 2173

Odpowiedzi 2

Aleksander

Aleksander

Użytkownicy
posty3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
No więc tak: pracuję na samodzielnie wykonanej mapie, złożonej z 8 części. Mapa jest już ovobowana w ogromnym stopniu, ale doszedłem, właśnie teraz, pod koniec prac do wniosku, że w jednym miejscu należy zmienić teksturę. Sądziłem, że będzie to proste, byłem jednak w błędzie.

Poprawiłem teksturę w spacerze, w tej części, gdzie problem występował i połączyłem to. Uzyskałem czystą mapę, pozostało tylko przenieść drzewo vobów. Pierwszy sposób, jaki wpadł mi do głowy, było to zapisanie starej, ovobowanej mapy w wersji uncompiled. Po połączeniu mapy czystej i vobów uzyskałem dziwny efekt - tekstura "migała", zupełnie tak, jakby jedna przykryła drugą. Jakość gry dramatycznie zmalała, zupełnie tak, jakby wszystko na mapie się zdublowało.

Niezrażony tym niepowodzeniem natychmiast wpadłem na inny pomysł. Postawiłem na kawałkach mapy, w miejscach zupełnie niewidocznych, kilka przypadkowych vobów. Potem połączyłem to z mapą główną, już ovobowaną, w nadziei uzyskania samego drzewa vobów (wiem, dziwny sposób, ale kiedyś zrobiłem coś podobnego i uzyskałem "pusty świat", w którym unosiły się voby ;)). I to jednak nie zadziałało. W rozpaczy spróbowałem edytować teksturę na zenie, co nie wypaliło.

Macie jakieś pomysły, jak rozwiązać ten problem? Z góry dziękuję za wszystkie rady i wskazówki

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Zapisz w uncompiled potem otwórz i zapisz w compiled koniec :)

Tylko podmień .3ds !!!
Nowy musi być na miejscu starego z nazwa starego.

Jak to działa :
1) zapisujesz w uncompiled masz same odwołania do vobów i innych modeli w tej wersji zapisu
2) zapisujesz w compiled wszystkie nazwy z uncompiled są pobierane z folderów (w tym 3ds świata) i łączone w jeden plik ZEN ;)

Aleksander

Aleksander

Użytkownicy
posty3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dziękuję Rafale za szybką odpowiedź :)  

Poradziłem sobie, zanim zdażyłeś odpisać. Dla wszystkich, którzy mają podobny problem: otworzyłem plik z vobami w wersji uncompiled przy pomocy Notepada, skopiowałem Vobtree, a także liczbę obiektów i wkleiłem do zena bez żadnych vobów. Wszystko śmiga! :)

Temat raczej do zamknięcia.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry