Moja twórczość 2769 3

O temacie

Autor mefistofeles

Zaczęty 8.07.2013 roku

Wyświetleń 2769

Odpowiedzi 3

mefistofeles

mefistofeles

Użytkownicy
posty17
Propsy5
  • Użytkownicy

mefistofeles

Moja twórczość
2013-07-08, 03:08(Ostatnia zmiana: 2013-07-08, 03:19)
Witam. Szukałem na forum czegoś podobnego i nie znalazłem, więc założyłem ten temat, aby każdy mógł się pochwalić swoją twórczością muzyczną.
(WSZYSTKO CO ROBIONE W eJay MILE NIEWIDZIANE) ;d





(((To ja może zacznę. :D )))

[media]http://mefistofeles2092.wrzuta.pl/[/media]
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Takie tematy zazwyczaj zaczyna się swoją pracą...
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

mefistofeles

mefistofeles

Użytkownicy
posty17
Propsy5
  • Użytkownicy
Widzę że Dział muzyczny jest nawiedzany bardzo często.  :[  oO
 

Rogacki

Rogacki

Użytkownicy
posty48
Propsy19
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Od razu zaznaczam, że nie jest to żadne gówno-podobne popierdywanie i stopa na 1, 2, 3, 4 tylko muzyka eksperymentalna. Pierwszy utwór mojego solowego projektu.

https://www.youtube.com/watch?v=M9fM-VqoNjE
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry