Zmiana modelu zbroi gothic 3 2460 2

O temacie

Autor Tyber gsk

Zaczęty 7.07.2013 roku

Wyświetleń 2460

Odpowiedzi 2

Tyber gsk

Tyber gsk

Użytkownicy
posty8
  • Użytkownicy
Witam..
 Zajmuje sie modowaniem g3 od dluzszego czasu.
 Zamienilem tekstury w grze na hi-res wstawilem nowe dzwieki.
 Mam taki problem..
 probuje zamienic model zbroi glownego bohatera w g3 na model zbroi glownego bohatera z g3 forsaken gods poniewaz wyglada ona znacznie lepiej. Niestety nie moge sobie z tym poradzic..
 Mam rozpakowane wszystkie meshy, templates compiled image etc z obu czesci gier.
 Prosze o pomoc jezeli jest to mozliwe dziekuje..
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Próbowałeś brutalnej podmiany?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Tyber gsk

Tyber gsk

Użytkownicy
posty8
  • Użytkownicy
tak ale to nie takie proste...
Nie wiem dokladnie ktore pliki mam azmienic - napewno templates i animation ale jak to robie to nie widac postaci jest przezroczysta wiec
cos przeoczylem
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry