Nieustanne crashe po edycji HumanS.mds 3704 9

O temacie

Autor diegomez

Zaczęty 4.07.2013 roku

Wyświetleń 3704

Odpowiedzi 9

diegomez

diegomez

Labirynt
posty452
Propsy63
  • Labirynt
Siemka

Zrobiłem animację i napisałem do niej skrypt, który wsadziłem do HumanS.mds .
Następnie skompilowałem wszystko GothicStarterem i zaraz przed załadowaniem nowej gry wywaliło mnie do pulpitu. Brak jakiegokolwiek komunikatu.
Potem nieważne co zmieniałem - nawet zmieniłem cały folder Anims na oryginalny to i tak wywalało mnie w tym samym miejscu (po załadowaniu paska nowej gry). Brak było jakichkolwiek błędów, w zSpy też nie było nic na czerwono. Crashe ustąpiło dopiero po wgraniu oryginalnego Gothic.dat, ale nie do końca o to mi chodzi.

Wie ktoś co może być przyczyną crashy, jak sprawić by animka działała i jak naprawić wywalanie z gry?
 

GothicModer

GothicModer

Użytkownicy
Skrypter, grafik
posty105
Propsy23
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Skrypter, grafik
Może podaj, co zmieniłeś w HumanS.mds to specjaliści ci powiedzą co jest nie tak. Pewnie walnąłeś jakiś błąd, ale nie wiem nie znam się na tym za bajdzio...
 
Szukam testerów do moda i ludzi chętnych do pomocy w nim. Szczegóły PW

diegomez

diegomez

Labirynt
posty452
Propsy63
  • Labirynt
Nie wiem czy ma to jakieś znaczenie. Humansa podmieniłem na oryginalny prosto z g2mdk, podobnie jak cały anims. Mimo wszystko i tak crsahuje mi grę - bez powodu.

Ale co mi tam, zobaczcie sobie. Może wy będziecie wiedzieli co stało się przyczyną pierwszego crasha.

Na początek Humansa walnąłem to.

ani ("t_CDPlayer" 1 "CD" 0.2 0.0 M. "ComboDuale.asc"​ F 50 270)
 

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Hmm folderów się nie podmienia, tylko usuwa te co są i wkleja nowe jak coś
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

diegomez

diegomez

Labirynt
posty452
Propsy63
  • Labirynt
No tak zrobiłem, te "podmienianie" to w domyśle było.
 

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Przypisz takie same wartości jak np. w combo broni jednoręcznej.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

diegomez

diegomez

Labirynt
posty452
Propsy63
  • Labirynt
A twg to można zrobić osobny mds dla różnych animacji ?
Np. jedna animacja to inny nowy plik.mds.. (chodzi mi tu też o proste animacje ludzkie, które powinno się włożyć do HumanS.mds)
Wydaje mi się, że mogłoby to... ograniczyć spustoszenie jakie sieje animacja wkładana do gothica.

Cytuj
Przypisz takie same wartości jak np. w combo broni jednoręcznej.
;p   Boje się... zwłaszcza, że musiałbym narażać kolejnego gothica (a w każdym mam coś fajnego :D  ). Z kolei tamten gothic na którym był przeprowadzany eksperyment z animacją i mdsem... no cóż moje umiejętności mówią, że  jest on nie do odratowania :|
 

diegomez

diegomez

Labirynt
posty452
Propsy63
  • Labirynt
A twg to można zrobić osobny mds dla różnych animacji ?
...

Prosiłbym tylko byście się tak nie rzucali z tymi odpowiedziami. Obiecuję, że wszystkie odczytam i dogłębnie przemyślę.  :pokerface:
 

diegomez

diegomez

Labirynt
posty452
Propsy63
  • Labirynt

diegomez
Labirynt

Nieustanne crashe po edycji HumanS.mds
#8 2013-08-07, 00:56(Ostatnia zmiana: 2013-08-28, 23:11)
Próbowałem dodać animację na nowym gothicu i o ile już mi gothica nie wywala to animacja dalej nie działa.
Taki mam jej skrypt ani ("t_CD" 1 "CD" 0.2 0.0 M. "ComboDuale.asc" F 50 270)Pojawia się po prostu komunikat o tym, że nie znaleziono animacji "t_cd".
 

diegomez

diegomez

Labirynt
posty452
Propsy63
  • Labirynt
Dostałem od kolegi jeszcze jeden skrypt. Ale też mam problemy z uruchomieniem animacji. Gdy edytuje się HumanS.d to kompilacja gothicstarterem wystarczy ? A i czy w skrypcie nie ma żadnych błędów?

Tutaj skrypt:
ani      ("T_CD_START"      1   "T_CD"      0.1   0.1   MI   "ComboDual.asc"   F   1   2)   
 ani      ("T_CD"         1   "s_CD"      0.1   0.1   MI   "ComboDual.asc"   F   2   260)   
ani      ("S_CD"         1   "s_1h"      0.1   0.1   MI   "ComboDual.asc"   F   260   261)
I link do animacji: http://www.speedyshare.com/8njGJ/ComboDuale.ASC

 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry