Mapa do trybu gry CTF 2661 5

O temacie

Autor Jarooo

Zaczęty 16.06.2013 roku

Wyświetleń 2661

Odpowiedzi 5

Jarooo

Jarooo

Użytkownicy
posty96
Propsy3
  • Użytkownicy
Mam pytanie do Was, społeczności theModders - czy ktokolwiek posiada może mapę do Gothica II, nadającą się do trybu gry Capture The Flag? Nie chodzi tu o to, by były postawione flagi, itp., lecz aby sam kształt i rzeźba mapy pozwalała na stworzenie z niej mapy do takiego właśnie trybu gry. Jeśli ktoś posiada takową mapę, i byłby w stanie mi ją udostępnić, to byłbym bardzo wdzięczny.

Powątpiewam w to, by komukolwiek chciało się ją dla mnie robić za zwykłe "dziękuję", więc liczę na to, że jednak ktoś już ma taką mapę gotową.

Czekam na odpowiedzi, Jaro
 

Jaeger

Jaeger

Użytkownicy
posty162
Propsy55
  • Użytkownicy
Wątpię by ktokolwiek na forum taką mapę posiadał, możesz spróbować poszukać na wogu.
 
Cytuj
3. Pamiętaj, kolorek, ranga i ilość postów na forum świadczy o długości penisa!



Towarzysz Karabynier

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Zależy jaki tryb CTF masz na mysli, bo jest ich kilka. Jeśli taki, ze gracze zaczynają w punktach A i B, a flaga bedzie pomiedzy nimi w punkcie C, to prosta znajomosc wingsa zeby to stworzyc mysle wystarczy. A jesli juz mapy gotowe, to wydaje mi sie, ze mapy z modyfikacji Battle of the Kings bylyby dobre. Natomiast jesli masz na mysli tryb CTF jak w soldacie, ze druzyny czerwona i niebieska zaczynają w punktach A i B, i kazda druzyna ma swoją wlasną flage, którą przeciwnik musi odebrać i przyprowadzic do swojej bazy, to kiedys byla modyfikacja polskiego autora (chyba Jastrzab mial nick? Nie jestem pewien) gdzie walczyły dwie druzyny - assassyni (w strojach poszukiwaczy :lol2: ) oraz paladyni, ta mapa by sie calkiem calkiem nadawała.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Jarooo

Jarooo

Użytkownicy
posty96
Propsy3
  • Użytkownicy

Jarooo

Mapa do trybu gry CTF
#3 2013-06-16, 20:07(Ostatnia zmiana: 2013-06-16, 20:12)
Chodzi mi o ten drugi typ, że obie drużyny mają swoją flagę, i muszą jej pilnować. Masz może jakieś dokładniejsze informacje odnośnie autora tej mapki? Gdzie mógłbym ją znaleźć?

PS. Czy zna ktoś może jakiś dobry poradnik odnośnie tworzenia mapek do Gothica?
Chodzi mi o taki tutorial "od zera do bohatera" - dodam tylko, że jako tako potrafię obsługiwać Wingsa i Spacera, jeśli chodzi o tworzenie przedmiotów.
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Dobry poradnik? Wszelkiej masci poradniki 3D (plus jak zamierzasz sie bawic w to w Gothiczku to tutoriale spacera), ale najlepszym poradnikiem 3D jest to, co ty sam zrobisz w programie, odkryjesz i nabedziesz doswiadczenie.


Poradniki są tu, na forum. A jak Ci nie wystarczyloby to wystarczy na google/youtube wpisać "grafika 3D" "3D" "poradniki 3D". Mowisz, ze Wingsa i spacera ogarniasz - no to pieknie!


Natomiast moda napewno znajdziesz tu, na forum. Oglaszal sie, z tego co wiem to nie jest chyba jakis stary mod, w odleglosci do 2-3 lat (nie wyszło przecież niewiadomo ile tych modow w tym okresie, wiec powinienes latwo znalezc).
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry