Nie mam pojęcia o czym ty piszesz
To banalny skrypt wykorzystujący jedną zmienną i żadnych funkcji zewnętrznych. Po co ci niby jakieś "Npc_use_item" czy "AI_UseItem", które zresztą sądząc po nazwie robiłyby dokładnie to samo?
Trzeba jakoś wywoływać funkcję sprawdzającą co jakiś odstęp czasu. Najczęściej stosowany i nie wymagający kombinowania z silnikiem jest trigger onFireTick. Funkcja ma sprawdzać czy zmienna (globalna lub aivar) przechowująca pozostały czas działania efektu jest większa lub równa zeru. Jeśli jest, ma ją zmniejszać o jeden. Jeśli jest równa zero, ma wyłączać efekt (np zabierać 10 siły bohaterowi). Jeśli jest mniejsza, ma nic nie robić. Proste?
Z kolei eliksir ma sprawdzać czy ta zmienna przechowująca czas jest większa od zera. Jeśli nie jest, ma dodawać bohaterowi wybraną ilość siły. Bez względu na to czy była, czy nie, ma dodawać do zmiennej z czasem tyle, ile ma trwać efekt.
To jest tak banalne że gdyby nie to że z zasady nie daję gotowców, napisałbym tego parolinijkowego gotowca. Jak bardzo chcesz, mogę dać go w pseudokodzie, tak żebyś chociaż musiał przepisać na Daedalusa.