Pancerz z "The dark sagi" 9412 36

O temacie

Autor Johntsy

Zaczęty 31.05.2013 roku

Wyświetleń 9412

Odpowiedzi 36

Cragann

Cragann

Użytkownicy
posty766
Propsy604
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Daj porównania.
 

Salvatore

Salvatore

Użytkownicy
posty61
Propsy50
  • Użytkownicy
jezeli ktos mysli ze te zbroja sa robione to jest idiota, bo te zbroje sa z Risena !!
Zaczynam tracić wiarę w ludzkość.
 

Johntsy

Johntsy

RaveN Studio
posty219
Propsy49
ProfesjaGrafik 3D
  • RaveN Studio
aaaaaaaaaaaa  yay ! to wypakuje se je i wkleje do gothica dzieki :D
 

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
 

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
W Dark Sadze nie ma zbroi z Risena. Jakim cudem Gothic udźwignąłby taką zbroję?!
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

diegomez

diegomez

Labirynt
posty452
Propsy63
  • Labirynt
Mogli się jedynie wzorować na tych z Risena, ale wszystko musieli stworzyć sami.
 

Gizbor17

Gizbor17

Użytkownicy
janusz grafiki
posty352
Propsy493
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • janusz grafiki
są zbroje, może nie cało modele ale ich części
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Dla ciebie inspiracja czymś, przypomnę że w jakiejś mierze zbroje z Risena są poprawne historycznie, i proste skopiowanie modelu to jedno i to samo?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
 

Korek

Korek

Użytkownicy
posty549
Propsy230
  • Użytkownicy

O kurwa, co to jest?


Po prostu wzorowali się na niektórych zbrojach. Zauważ, że model musi być odpowiednio dopasowany do ciała, nie mogą tak po prostu sobie przenosić z innych gier, mogą co najwyżej się wzorować na danym pancerzu.
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders

Fabio
The Modders

Pancerz z "The dark sagi"
#30 2013-07-09, 23:59(Ostatnia zmiana: 2013-07-10, 00:01)
http://social.biowar...hut_monster.png zbroja z Dragon Age

http://images.wikia....ure-Hurlock.jpg ta sama zbroja z Dragon Age

screen z gry http://ifotos.pl/zob...up_nnxwaqh.png/

PS: Sawiku nawet oni maja modele z innych gier :)

Właśnie sawik nie pierdol głupstw :D  A tak na serio to faktycznie Korek ma rację nie sądze żeby oni przenosili modele tak po prostu z gier prawdopodobnie wzorowali się na tym i na tym poprzestali.

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek

Draks

Pancerz z "The dark sagi"
#31 2013-07-10, 00:01(Ostatnia zmiana: 2013-07-10, 00:04)
Korek to nie jest wzorowanie sie widzisz ?? jak widac tekstura ta sam zbroja mial pewno w chuj tris to zredukowali i ta sama tekstura, akurat wiem bo przenosilem.
 

Gizbor17

Gizbor17

Użytkownicy
janusz grafiki
posty352
Propsy493
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • janusz grafiki
 

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
tekstura odziwo jest ta sama co w Dark Sadze, zredukowali ja a wyglada na tyle podobnie ze to ona !
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Widzę spore różnice, głównie w teksturze.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Korek

Korek

Użytkownicy
posty549
Propsy230
  • Użytkownicy
Widzę spore różnice, głównie w teksturze.
True.

Nawet jeśli założymy, że to ta sama zbroją, to co w związku z tym?
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Anonymized

Pancerz z "The dark sagi"
#36 2013-07-10, 00:43(Ostatnia zmiana: 2013-07-10, 01:02)
Okej, to czyszczę temat, zamykam i rozdaję nagrody. Zażalenia u mnie na profilu, może nawet przeczytam.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry