Witam
Zrobiłem hełm
Tu skrypt:
instance ITHE_PABLO(C_Item)
{
name = "Hełm z smoczej kości";
mainflag = ITEM_KAT_NF;
flags = 0;
protection[PROT_EDGE] = 15;
protection[PROT_BLUNT] = 15;
protection[PROT_POINT] = 15;
protection[PROT_FIRE] = 15;
protection[PROT_MAGIC] = 15;
value = 1500;
wear = WEAR_HEAD;
visual = "helmkosc5.3ds";
visual_skin = 0;
material = MAT_LEATHER;
description = name;
text[0] = "";
text[1] = NAME_Prot_Edge;
count[1] = protection[PROT_EDGE];
text[2] = NAME_Prot_Point;
count[2] = protection[PROT_POINT];
text[3] = NAME_Prot_Fire;
count[3] = protection[PROT_FIRE];
text[4] = NAME_Prot_Magic;
count[4] = protection[PROT_MAGIC];
text[5] = NAME_Value;
count[5] = value;
};
I mam problem jak zakładam hełm jest ok ale jak zakładam drugi to łączą się(nie visualem tylko ochroną), w taki sposób załozyłem 27 hełmów i chcem to zablokowac?