Problem z mapowaniem 2478 3

O temacie

Autor Revar

Zaczęty 23.05.2013 roku

Wyświetleń 2478

Odpowiedzi 3

Revar

Revar

Użytkownicy
posty16
  • Użytkownicy
Witam
Mam taki problem że nie mogę oteksturowywać dobrze modeli bo kiedy mam model zmapowany to tą mapę można zapisać w formacie .uvw a żaden program tego nie odczyta więc mam prośbę żeby ktoś napisał mi jak to się robi.
Z góry dziękuję

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Chodzi Ci o 3ds maxa i otwieranie tego w programach do grafiki 2D? W Unwrap UVW masz opcję "Render UV template". Zapisz to sobie do png i otwórz gdzie tam chcesz.
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Format UVW jest używany przez program do grafiki w którym pracujesz. Tak jak ŻGS powiedział: jeśli to Max, wchodzisz w Tools i tam masz na dole Render UV Template i wyskoczy Ci okienko z mapą UV, na panelu tego okienka masz dyskietkę, to jest Save. I wtedy zapisujesz do jakiego chcesz formatu.
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

Revar

Revar

Użytkownicy
posty16
  • Użytkownicy
Dzięki pomogło.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry