PC + Pad 15069 38

O temacie

Autor Remix

Zaczęty 11.05.2013 roku

Wyświetleń 15069

Odpowiedzi 38

Remix

Remix

Użytkownicy
Murzyn Internetów :O
posty291
Propsy41
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Murzyn Internetów :O
Siemka! Ostatnio naszła mnie taka chęć na kupno konsoli...Po dłuższych przemyśleniach i oszacowaniu wydatków na nową konsolę postanowiłem jej nie kupować, ale dziś pomyślałem, czemu nie kupić pada pod pc?? Wiem że takie coś w ogóle istnieje i można takie coś zrobić ale mam 2 pytania:

-Czy pad'y pod pc które działają pod Win XP itp. będzie mi działać pod 8? (Raczej tak ale nie mam pewności :D )
-Jak wygląda kompatybilność i ustawienia takich padów pod gry na pc?
 
https://www.youtube.com/watch?v=TNdy0ea6gc4

Zkirtaem

Zkirtaem

Moderator
Mięso
posty2171
Propsy1689
ProfesjaGracz
  • Moderator
  • Mięso

Zkirtaem
Moderator

PC + Pad
#1 2013-05-11, 21:08(Ostatnia zmiana: 2013-05-11, 21:09)
Tak, będą działały.

Pad będzie działał z prawie każdą nową grą już po podłączeniu jeśli jest pod xinput - innymi słowy jeśli to pad od xboxa, jego podróbka lub klon. Inaczej musisz ściągnąć bibliotekę typu x360ce albo - opcja raczej gorsza ale działa w grach nie obsługujących pada - xpadder.
 

Remix

Remix

Użytkownicy
Murzyn Internetów :O
posty291
Propsy41
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Murzyn Internetów :O
Aha, To teraz mam jeszcze jedno pytanie, z którymi z tych padów będę miał najmniej roboty by działały sprawnie (:P):

http://allegro.pl/game-pad-mediatech-do-pc-mt1507-corsair-ii-w-wa-i3206806261.html
 
http://allegro.pl/super-pad-do-pc-podwojna-wibra-dual-shock-ak62-fv-i3214328095.html

http://allegro.pl/182-pad-joypad-na-usb-do-komputera-pc-wibracje-i3218079103.html

Albo raczej który z powyższych, byłby najlepszy :P
 
https://www.youtube.com/watch?v=TNdy0ea6gc4

Zkirtaem

Zkirtaem

Moderator
Mięso
posty2171
Propsy1689
ProfesjaGracz
  • Moderator
  • Mięso

Zkirtaem
Moderator

PC + Pad
#3 2013-05-11, 21:16(Ostatnia zmiana: 2013-05-11, 21:21)
Z każdym równie dużo, wszystkie są pod stary directinput. Poza tym podróbka dualshocka na stówę jest marna i niemiła w użytku bo miałem, reszta wygląda równie średnio. Na pewno nie jesteś w stanie dorzucić tych 20-30 zł i kupić oryginalnego, kablowego pada od xboxa 360?

@down
Nom, właśnie zauważyłem, albo podrożały albo mam kłopoty z pamięcią bo kiedyś przewodowe były chyba tańsze : |
 

Remix

Remix

Użytkownicy
Murzyn Internetów :O
posty291
Propsy41
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Murzyn Internetów :O

Remix

PC + Pad
#4 2013-05-11, 21:18(Ostatnia zmiana: 2013-05-11, 21:23)
W sumie jestem, ale póki co oryginalnego za tyle nie widzę :D

EDIT: A ten pad? http://allegro.pl/pc31-pad-do-xbox-konsoli-wysylka-24h-kurier-i3192526686.html
 
https://www.youtube.com/watch?v=TNdy0ea6gc4

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Anonymized

PC + Pad
#5 2013-05-11, 21:29(Ostatnia zmiana: 2013-05-11, 21:29)
Lepiej uzbieraj trochę kasy - pad za 40zł nadaje się tylko do leżenia w półce - wiem coś o tym :lol2:
Osobiście kupiłem Logitech Chillstreama X360 - obecnie nie widzę go na allegro, ale to bardzo dobra inwestycja :ok:
Kupiłem go parę lat temu za cenę bodajże 150zł, dziś powinien kosztować dużo mniej :ok:


Pad ogółem jest czymś w rodzaju lepszej wersji stockowego pada od Xklocka - lepiej się go trzyma, dzięki lepszemu wyprofilowaniu. Wadą może być brak wibracji, które zostały zastąpione systemem chłodzącym ręce :ok:

Do tego działa na xinput (każda nowa gra, jak to napisał meat) :ok:

Cytuj
EDIT: A ten pad? http://allegro.pl/pc31-pad-do-xbox-konsoli-wysylka-24h-kurier-i3192526686.html
:F  :F  :F  :F
 

Remix

Remix

Użytkownicy
Murzyn Internetów :O
posty291
Propsy41
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Murzyn Internetów :O
Cóż, ja i tak wiem że pad wcześniej czy później będzie u mnie leżał na półce bezczynnie dlatego w sumie 150 zł za niego wydać nie jest nmajlepszym pomysłem XD A do dyspozycji będę miał około 200 - 300 zł i chcę kupić za to coś więcej niż pad i gry XD

@Zkirtaem Mam pytanie co do "xpadder", czemu to jest ta "gorsza" opcja?
 
https://www.youtube.com/watch?v=TNdy0ea6gc4

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Anonymized

PC + Pad
#7 2013-05-11, 21:35(Ostatnia zmiana: 2013-05-11, 21:39)
Cytuj
@Zkirtaem Mam pytanie co do "xpadder", czemu to jest ta "gorsza" opcja?
Mamy to samo IP, więc myślę, że mogę odpowiedzieć za niego :lol2:

Domyślnie gry automatycznie dostosowują sterowanie do pada - widzą go. Tymczasem Xpaddera trzeba konfigurować - polega on na mapowaniu klawiszy klawiatury na pada. Przez co nie można np. dobrze wykorzystać analogów czy triggerów :ok:  Ale przydaje się, gdy gra nie obsługuje domyślnie padów - przykładowo Wiedźmin 1, w którego z padem gra się o wiele lepiej :ok:

Cytuj
Cóż, ja i tak wiem że pad wcześniej czy później będzie u mnie leżał na półce bezczynnie dlatego w sumie 150 zł za niego wydać nie jest nmajlepszym pomysłem XD A do dyspozycji będę miał około 200 - 300 zł i chcę kupić za to coś więcej niż pad i gry XD
Loser :lol2:
 

Zkirtaem

Zkirtaem

Moderator
Mięso
posty2171
Propsy1689
ProfesjaGracz
  • Moderator
  • Mięso

Zkirtaem
Moderator

PC + Pad
#8 2013-05-11, 21:35(Ostatnia zmiana: 2013-05-11, 21:37)
x360ce to coś w stylu tłumacza directinput-xinput, zatem jeśli jakaś gra robi użytek z powiedzmy analogowej gałki przy chodzeniu, w x360ce będziesz miał tę opcję, w xpadderze po prostu gałka do przodu - idzie jakbyś wcisnął W.

Czyli lepsze "tłumaczenie pada" plus xpaddera musisz ustawiać pod każdą grę inaczej, x360ce ustawi się sam pod każdą grę która pad obsługuje (czyli na chwilę obecną po prostu pod każdą grę :D )

@aztek
Cytuj
truggerów
przestań robić ze mnie durnia, ja bym tak nie misclicknął.
 

Remix

Remix

Użytkownicy
Murzyn Internetów :O
posty291
Propsy41
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Murzyn Internetów :O
Dobra dzięki za odpowiedzi (i za beke XD), przemyślę to wszystko (mam nadzieję że temat zostanie do czerwca w którym bd dokonywał zakupu...
 
https://www.youtube.com/watch?v=TNdy0ea6gc4

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
(i za beke XD)
jedyna beka w temacie to ten pad od xklocka, którego zasugerowałeś :lol2:

Cytuj
do czerwca
to do tego czasu uzbierasz kasę na coś porządnego :I
 

Remix

Remix

Użytkownicy
Murzyn Internetów :O
posty291
Propsy41
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Murzyn Internetów :O
Cytuj
(i za beke XD)
jedyna beka w temacie to ten pad od xklocka, którego zasugerowałeś :lol2:

Cytuj
do czerwca
to do tego czasu uzbierasz kasę na coś porządnego :I

Do tego czasu będę miał te 200 - 300 zł które chcę przeznaczyć nie tylko na pada i gry XD
 
https://www.youtube.com/watch?v=TNdy0ea6gc4

Baggio

Baggio

DreamVader
posty968
Propsy426
ProfesjaGracz
  • DreamVader

Baggio
DreamVader

PC + Pad
#12 2013-05-12, 07:02(Ostatnia zmiana: 2013-05-12, 07:04)
Do 100zł znajdziesz pada od xboxa na kablu. Do tych bez kabla musisz dokupić specjalny odbiornik. Ja używam kombinacji DS2+przejściowka na USB+ten x360ce czy coś(program)
 


Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel

Sawik

PC + Pad
#14 2013-05-16, 18:35(Ostatnia zmiana: 2013-05-16, 18:38)
Nie wiem, ale ja mam zamiar sobie taki zaimportować :lol2:
Nester! I'm comming back!

Mój odnośnik
Porównajcie cenę przedmiotu i przesyłki :lol2:
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka
o fuck
kupowałbym, a potem emulator przez neta z modersami :ok:  
[hide] tylko dajcie te 30 dolców [/hide]
 
makin' bacon

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
emulator przez neta z modersami :ok:  
Napierdalamy w tanki?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka
tanki, contry, chip'n'dale... niech ktoś więcej potencjalnych tytułów bo mi nic do głowy nie przychodzi.
 
makin' bacon

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
[quote author=Faren#msg date=1368730996da :D
Mortal Kombat :3
DR. Mario kurwa!
T.M.N.T
... : D
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka
ale najpierw trzeba pada kupić.
jak już jesteśmy przy tym temacie, to polecam i pozdrawiam: http://swiatpsx.pl/gry-nintendo-na-psx-vt5909.htm
 
makin' bacon


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry