Irrlicht 22844 34

O temacie

Autor

Zaczęty 21.01.2008 roku

Wyświetleń 22844

Odpowiedzi 34

Manver

Manver

Użytkownicy
posty20
Propsy1
  • Użytkownicy
Co do "Wyprawy Rysia" wiele sobie po niej obiecywałem, co prawda wyszła conajmeniej średnio, no ale to dobry start, mało kto może pochwalić się własną grą, a jeszcze mniej własnym enginem.

Tak prezentuje się gra.

A to blog twórcy: http://kurakdev.wordpress.com/

V3Q

V3Q

Złote Wrota
Kiedy mogę, to pomogę.
posty1256
Propsy410
  • Złote Wrota
  • Kiedy mogę, to pomogę.
No szału nie ma. Chociaż źle też nie jest. Fajne pomidory XD
 

Retsked

Retsked

Użytkownicy
Jam jest 444
posty1533
Propsy61
  • Użytkownicy
  • Jam jest 444
A można skądś ściągnąć tę grę?
 

shergar

shergar

The Modders
Darth Revan
posty872
Propsy1303
Profesjabrak
  • The Modders
  • Darth Revan

shergar
The Modders

Irrlicht
#23 2008-02-02, 15:49(Ostatnia zmiana: 2008-02-02, 19:04)
Krytykujecie pracę innych a większość z was nie zrobiłaby nawet bez tutków i gotowców bierek.

Manfred co złego jest w tym, że play mniej lub bardziej daje amatorom możliwość wybicia się? Przede wszystkim mieć a nie mieć 10-15k za 5-6 miechów pracy to już coś. Po drugie jeżeli play widzi potencjał w grupie to wtedy zaczynają się poważniejsze rozmowy i lepsza kasa. Równie dobrze można na własny rachunek zrobić coś lepszego. Ale pierwszy projekt do0brze jest zrobić za psi gorsz, żeby:
- sprawdzić swoje możliwości,
- sprawdzić jak naprawdę pracuje team,
- liznąć zagadnienie game dev od kuchni także w sferze relacji producent-wydawca
- jakby nie było zawsze to jakieś firmowe porto jest.

Poza tym wcale nie trzeba robić dla play badziewia bo można zrobić coś dobrego. Gry dla dzieci także mają potencjał w brew pozorom.

Poza tym manfred jak myślisz, że od razu oda się wam zadebiutować z tym co robicie, to dalej żyj sobie w nieświadomości.

-------------------------------------

Oblivion oczywiście powstał na gamebryo tak jak i Civ4 [dostaliśmy licencję dla indie na bryo]. Z resztą bryo to świetny engine jako base dla crpg. Szkoda, że nie ma zaimplementowanej warstwy multi, ale to pewnie kwestia czasu.
 
Każda podróż zaczyna się od pierwszego kroku... Ale to nie cel podróży kształtuje ludzką duszę, tylko droga, która do niego zmierza...

Manver

Manver

Użytkownicy
posty20
Propsy1
  • Użytkownicy

Manver

Irrlicht
#24 2008-02-02, 22:59(Ostatnia zmiana: 2008-02-02, 23:02)
Shergar, weź pomyśl, przeczytaj moje wiadomości z osiem razy, bo już mnie to zaczyna irytować, zarówno Kazz jak i Ty widzicie w moich postach Bóg wie co. Kazz „jedzie” po mnie za to że podoba mi się jego styl, Ty że chwalę playa, lecz według Ciebie jestem przeciw. Świetnie, co jeszcze bone-fracture mi powie, same mądrości...

Napisałem:
Cytuj
Play z tego co wiem skupuje amatorskie gry, za grosze ale to fajny początek dla młodych progrerów.

Według Ciebie jestem przeciw tak? B. ciekawe gdzie, bo mi się wydaje że przesłanie posta zachęca do współpracy. Dobrze wiesz że Cie szanuję, bo wiele razy mi pomogłeś ale bez przesady, najlepiej usuń posta jak przeczytasz.

shergar

shergar

The Modders
Darth Revan
posty872
Propsy1303
Profesjabrak
  • The Modders
  • Darth Revan
Cytat: Manver link=topic=198.msg2136#msg2136 date=Jan 30 2008, 08:35\'
Poza tym znany i (nie)lubiany Play z tego co wiem skupuje amatorskie gry, za grosze ale to fajny początek dla młodych progrerów.

Czyli przyimek nie przed lubiany oznacza twoje poparcie dla działalności play? Więc, albo pisz logicznie, albo unikaj takich komentarzy.

Co do czepiania się to jakoś nie zauważyłem. Co do czytania z sensem to j.w. Co do mądrości ze strony BF to tez nie zauważyłem.

Może źle zrozumiałem to nie ale to nie moja wina - jak widzisz jeden wyraz może sporo zmienić.  Wojny wybuchały z bardziej błahych powodów :)

A uwagi o czytaniu ze zrozumieniem po 8 razy i mądrościach możesz zachować dla siebie.
 
Każda podróż zaczyna się od pierwszego kroku... Ale to nie cel podróży kształtuje ludzką duszę, tylko droga, która do niego zmierza...

Manver

Manver

Użytkownicy
posty20
Propsy1
  • Użytkownicy

Manver

Irrlicht
#26 2008-02-03, 08:46(Ostatnia zmiana: 2008-02-03, 09:33)
Nielubiany a lubiany wynika z podejścia programistów do tej firmy. Poza tym to była ironia...

Diegomir

Diegomir

Użytkownicy
Gnój
posty196
Propsy255
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Gnój
Cytat: Manver link=topic=198.msg2629#msg2629 date=Feb 2 2008, 00:11\'
Co do "Wyprawy Rysia" wiele sobie po niej obiecywałem, co prawda wyszła conajmeniej średnio, no ale to dobry start, mało kto może pochwalić się własną grą, a jeszcze mniej własnym enginem.

Tak prezentuje się gra.

A to blog twórcy: http://kurakdev.wordpress.com/
ACH!!! Jakie realistyczne cienie. Prawie jak Crysis...

Retsked

Retsked

Użytkownicy
Jam jest 444
posty1533
Propsy61
  • Użytkownicy
  • Jam jest 444
Ech. Ja to chyba nawet nie uruchomię tej gry. Za duże wymagania.
 

CzesiuGM

CzesiuGM

Użytkownicy
posty24
Propsy9
  • Użytkownicy
Czy mógłbym prosić o jakieś inne screeny z gier tworzonych na tym silniku ?? Chciałbym zobaczyc co to maleństwo potrafi  :)

shergar

shergar

The Modders
Darth Revan
posty872
Propsy1303
Profesjabrak
  • The Modders
  • Darth Revan
ściągnij irredita i odpal jakiś przykładową lokację - zobaczysz co można w nim zrobić.

Irredit jest bardzo podobny do spacera, z tym, że nie tak toporny, niestabilny i nieintuicyjny. Są też alternatywne edytory, ale nie do końca kompatybilne.
 
Każda podróż zaczyna się od pierwszego kroku... Ale to nie cel podróży kształtuje ludzką duszę, tylko droga, która do niego zmierza...

Tom

Tom

Użytkownicy
posty270
Propsy39
  • Użytkownicy
Czesiu wpisz w goglach Irrlicht to zobaczysz
 
GTX 8800 512mb/bit, 250GB SATA, 2560Ram, Pentium D Dual Core 2,8 GhZ, Samsung Sync 17', Fortron 400W, Microstar

Retsked

Retsked

Użytkownicy
Jam jest 444
posty1533
Propsy61
  • Użytkownicy
  • Jam jest 444
Fajny ten Irrlicht. Muszę jeszcze dokładniej się temu czemuś przyjrzeć :D .
 

Yasiek

Yasiek

Użytkownicy
posty7
  • Użytkownicy
Jak tak sie przyjrzałem temu silnikowi, to zauważyłem :D , że jest on bardzo intuicyjny, a kto kiedykolwiek miał styczność z C++ to nie powinien mieć żadnych problemów. Poolecam :P
 

Zkirtaem

Zkirtaem

Moderator
Mięso
posty2171
Propsy1689
ProfesjaGracz
  • Moderator
  • Mięso
Silnik jest bardzo prosty do opanowania. Grafika idealną nie jest, ale rekompensuje to niskimi wymaganiami. Polecam nawet dla tych, którzy dopiero zaczynają programować.

" Źle słyszałeś. Oblivion jest na zmodyfikowanym silniku Havok. Na Irrlichcie nie powstała do tej pory chyba żadna dobra komercyjna gra."

Wiem, troszkę przestarzałe, ale nie byłem z stanie tego nie skomentować :P  
HAVOK to engine FIZYCZNY! Ale rację masz, w TES IV wystąpił :P
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry