Krytykujecie pracę innych a większość z was nie zrobiłaby nawet bez tutków i gotowców bierek.
Manfred co złego jest w tym, że play mniej lub bardziej daje amatorom możliwość wybicia się? Przede wszystkim mieć a nie mieć 10-15k za 5-6 miechów pracy to już coś. Po drugie jeżeli play widzi potencjał w grupie to wtedy zaczynają się poważniejsze rozmowy i lepsza kasa. Równie dobrze można na własny rachunek zrobić coś lepszego. Ale pierwszy projekt do0brze jest zrobić za psi gorsz, żeby:
- sprawdzić swoje możliwości,
- sprawdzić jak naprawdę pracuje team,
- liznąć zagadnienie game dev od kuchni także w sferze relacji producent-wydawca
- jakby nie było zawsze to jakieś firmowe porto jest.
Poza tym wcale nie trzeba robić dla play badziewia bo można zrobić coś dobrego. Gry dla dzieci także mają potencjał w brew pozorom.
Poza tym manfred jak myślisz, że od razu oda się wam zadebiutować z tym co robicie, to dalej żyj sobie w nieświadomości.
-------------------------------------
Oblivion oczywiście powstał na gamebryo tak jak i Civ4 [dostaliśmy licencję dla indie na bryo]. Z resztą bryo to świetny engine jako base dla crpg. Szkoda, że nie ma zaimplementowanej warstwy multi, ale to pewnie kwestia czasu.