Problem ze skryptem 2535 5

O temacie

Autor Darkmodders

Zaczęty 8.04.2013 roku

Wyświetleń 2535

Odpowiedzi 5

Darkmodders

Darkmodders

DarkModders Team
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • DarkModders Team
  • Mistrz mrocznych sztuk
Witam otoz moj kolejny temat. Zrobilem sobie quest gdzie musimy znalezc opetanego i ten opetany ma nas zaatakować po dialogu z nim, znalazlem taka funkcje u poszukiwacza ze z nami gada i nas potem atakuje, lecz gdy daje ta komende opętańcowi do dialogu to on nas atakuje w czasie dialogu  :ayfkm:   a nie po. co moglem zrobic nie tak ?  
Dodam że pisze to z telefonu wiec jak bedziecie chcieli skrypt to jutro wkleje. :lol:
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
No, skrypt to podstawa...

Spróbuj pobawić się kolejnością AI_stopprocessinfos i "rozkazu" ataku.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh

Toworish

Problem ze skryptem
#2 2013-04-08, 20:43(Ostatnia zmiana: 2013-04-08, 21:02)
Po ostatnim zdaniu które mówi npc wklej to:

 AI_StopProcessInfos(self);
Npc_SetTarget(self, other);
AI_StartState(self,ZS_Attack,1,"");

@Down
Na miękko powinno trybić tylko jeszcze redefix'em musisz skompilować dialogi xD
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Darkmodders

Darkmodders

DarkModders Team
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • DarkModders Team
  • Mistrz mrocznych sztuk
dzieki toworish to powinno pomoc bo wnioskuje z tego co tam pisze ze dialog zostaje zatrzymany zostaje obrany cel i  zostaje wywolana funkcja ataku. Jak sprawdze czy dziala to napisze.  :lol:
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

Darkmodders

Darkmodders

DarkModders Team
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • DarkModders Team
  • Mistrz mrocznych sztuk
Wszystko dziala oprocz ostatniej linijki bo on nie atakuje
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
sprawdź swój skrypt jescze raz i upewnij się że wszystko dobrze, ewentualnie pokaż ten skrypt nie bój sie nikt ci go nie ukradnie a ciekawi mnie jakim cudem ci nie działa skoro mi działa
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry