I teraz postawie sie na miejscu gimbola ktory ma zajawke, chce modowac m&b i chce miec wszystko w jednym miejscu. na pierwszy rzut oka twoj poradnik jest ok (mimo ze w produkcji)
"kilka slow na poczatek"
czym ty chcesz mnie zachecic? dlaczego mam modowac m&b a nie obliviona/skyrima? co takiego jest w tej grze wspanialego ze robisz o niej poradnik? czy powstal jakis zajebisty mod do tej gry? czy ty zrobiles jakiegos zajebistego moda bym mogl ci zaufac ze twoja wiedza jest odpowiednio duza?
"potrzebne narzedzia"
Module System zgodny z wersja gry - co to jest ten module system i czemu musze to miec?
co to jest ten Python i wxpython i na chuj mi to?
dlaczego notepad++ jest potrzebny, skoro te samo moge zrobic w notatniku?
albo "Uwaga! Jeśli modujesz Warbanda, zamień w tutorialu liczbę 5 oznaczającą królestwo na 6,
a 6 na 7." - dlaczego? czy w warbandzie jest wiecej krolestw czy jak?
Napisales ten poradnik akurat w stylu ktory mnie wkurwia. Piszesz co trzeba zrobic, ale nie tłumaczysz dlaczego i nie podsuwasz odiorcy pod nos alternatyw. zupelnie tak samo jak jakis gostek na sandbox.fora.pl - tez sie wzial na poradnik, a nie mial zadnej wiedzy jak jakas opcja dziala. lecialy zdania "zeby to zrobic klikamy to" - a co gdy jednak klikne tamto?. poswiec wiecej czasu i opisz nawet banalne funkcje. pokaz roznice na modelu z normalmapa i bez by zrozumial od razu jak to dziala, wprowadz troche odbiorce do grafiki 3d. przede wszystkim tlumacz dlaczego tak powinien zrobic i co sie stanie gdy zrobi inaczej.
poza tym bledy typu nazwa poddzialu "folder moda" na koncu poprzedniej strony, "modelów", itp.
napisz sobie tez gdzies date ostatniej aktualizacji, nawet w wersji roboczej mozesz oznaczyc to co zostalo znacznie zmienione czy dodane (w spisie tresci czy gdzies)
jest ok, zdecydowanie lepiej miec wszystko w jednym pliku, moze zapros kogos do wspolpracy czy cos, szybciej przybedzie nowego materialu.
tez chcialem robic pdfa do sandboxa ale slusznie stwierdzilem ze nie ma sensu