Dodam jeszcze:
- gamebryo [Oblivion, Civ4], można zdobyć na licencji dla Indie Dev.
- Visual3d.net (dopiero powstaje i wciąż beta, ale zapowiada się ciekawie do zastosowań mmo)
Z tych co kazz nsapisał:
- MV (multiverse wspiera Indie Dev, za jakiś czas będzie dobrym rozwiązaniem dla mmo)
- Monumentalgames (na tym robimy BIT

)
- garagegames (Torque, też nie zgorszy engine, chociaż sporo z nim zabawy, ale dla mniej wymagających dobre rozwiązanie)
- Unigine (powstaje na nim Afterfall, bardzo dobry engine i w sumie tani, nie ma jeszcze supportu multie)
- jMonkey (silnik na javie wbrew pozorom bardzo dobry, ciekawe shader)
- heroengine (no cóż prawdziwe marzenie, ale strasznie drogi)
W sumie enginów jest zatrzęsienie, sporo dobrych jest autorskich. Niedługo zapodam coś więcej.