Błąd - Unexpected End of file (line 2481) 3706 11

O temacie

Autor Stonnos111

Zaczęty 1.04.2013 roku

Wyświetleń 3706

Odpowiedzi 11

Stonnos111

Stonnos111

Użytkownicy
posty301
Propsy53
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Mam pewien problem otóż zrobiłem skrypt mojej nowej broni o dodałem jedną linijkę dialogu do dialogów xardasa i gdy kompiluje skrypty  to wyskakuje mi ten błąd "Unexpected End of file(line 2481)".Nie wiem co zrobić.Jeszcze mi nie pisze że brakuje ";" albo czegoś  innego tylko jak nacisnę  na ten błąd to pojawia się inny i wyłącza spacera. Pomocy!!
 
"A człowiek pokonał bestię która wróciła do królestwa Beliara"

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Kończysz plik komentarzem, lub nie zamknąłeś funkcji.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Stonnos111

Stonnos111

Użytkownicy
posty301
Propsy53
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
O co ci chodzi? Zamknąłem skrypt "};" i każdą linijkę skryptu ";" Oto skrypt.


INSTANCE ItMw_Mieczżywiołów (C_Item)
{   
   name             =   "Miecz żywiołów";  

   mainflag          =   ITEM_KAT_NF;
   flags             =   ITEM_SWD;   
   material          =   MAT_METAL;

   value             =   10000000;

   damageTotal        =    50;
   damagetype          =   DAM_MAGIE;
   range             =     120;
   
   on_equip         =   Equip_1H_10;
   on_unequip         =   UnEquip_1H_10;

   cond_atr[2]         =   ATR_STRENGTH;
   cond_value[2]        =   15;
   visual             =   "ItMw_065_1h_SwordCane_02.3ds";

       effect            =    "SPELLFX_FIRESWORDBLACK";
       effect            = "SPELLFX_FIRESWORD";

   description         = name;
   TEXT[2]            = NAME_Damage;            COUNT[2]   = damageTotal;
   TEXT[3]          = NAME_Str_needed;         COUNT[3]   = cond_value[2];
   TEXT[4]            = NAME_ADDON_BONUS_1H;         COUNT[4]   = Waffenbonus_10;
   TEXT[5]            = NAME_Value;            COUNT[5]   = value;

};
 
"A człowiek pokonał bestię która wróciła do królestwa Beliara"

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Solucja prosta, to nie ten plik, lub winne są polskie znaki w instance, spróbuj je zmienić i powiedz co wtedy.

Ps. Używaj tagu [code]
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Kyniu

Kyniu

Użytkownicy
posty112
Propsy8
  • Użytkownicy
Ach tak. ja już chyba wiem, co powoduje ten błąd. Wydaje mi się, że nie może być więcej efektów niż jeden na danej broni : ). usuń jeden z efektów i zobacz, czy ci bd działać.

@Sawik:
No albo i to, Niestety Gothic wszystkich polskich znaków prawidłowo nie odczytuje.
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Ach tak. ja już chyba wiem, co powoduje ten błąd. Wydaje mi się, że nie może być więcej efektów niż jeden na danej broni : ). usuń jeden z efektów i zobacz, czy ci bd działać.
To nie powinno być problemem. W najgorszym wypadku będzie działał tylko ostatni, działa to na tej samej zasadzie co:
var int zmienna;
func void funkcja();
{
zmienna = 1;
zmienna = 2;
Print(IntToString(zmienna));
};
Wyświetli nam "2".
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Stonnos111

Stonnos111

Użytkownicy
posty301
Propsy53
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Nie dzieła mimo że zmieniłem kod broni i w dialogach xardasa zmieniłem kod broni. Bo ja dadałem pewmą linijke dialogu  
i po linijką komende ze xardas ma dac bohaterowi miecz po zakonczeniu dialogu. Dałem właśnie tą broń.
 
"A człowiek pokonał bestię która wróciła do królestwa Beliara"

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel

Sawik
Moderator działu

Błąd - Unexpected End of file (line 2481)
#7 2013-04-01, 16:22(Ostatnia zmiana: 2013-04-01, 16:22)
Jesteś pewien że to ten plik? Jest to cały plik?

Edit: ten plik nawet nie ma tylu linijek, to raczej chodzi o dialog :- |
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
najlepiej przekopiowac skrypt miecz IT_Melee_Weapons, zmienic oczywiscie nazwe INSTANCE i reszte tych dupereli
 

Stonnos111

Stonnos111

Użytkownicy
posty301
Propsy53
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Sprawdzałem skrypty broni w mele_weapons nie maja tylu linijek ale i w dialogach xaradasa też nie ma tylu linijek.Jest ich ok. 1271.Więc nie wiem o co chodzi.Zrobie tak:
-usunę nowe skrypty
-zrobie nowy skrypt brobi
-ale przedtem skompiluje skrypty bez nowych
-i pózniej skompiluje skrypty z nowym skryptem brobi.
 
"A człowiek pokonał bestię która wróciła do królestwa Beliara"

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Ja bym użył zSpy by namierzyć błąd i go naprawić, ale rób jak uważasz.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Stonnos111

Stonnos111

Użytkownicy
posty301
Propsy53
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Nie działa. Zrobie jeszcze inaczej jeśli nie zadziała to nie bd juz modowac gothic'a 2. Usun e gre i ja ponownie zainstaluje. Programy do modowania tez. Skompiluje skrypy z gry ,jeśli nie bd błedow to skompiluje nowe skrypty np. broni

Już wiem o co chodzi w mele_weapons na końcu skryptów są 2 znaczki "*/" ja je usunołem i to dlatego miałem ten błąd juz wszystko jest ok.
Temat można zamknąć.
 
"A człowiek pokonał bestię która wróciła do królestwa Beliara"


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry