Czesc ponownie xd
sorki ze tworze temat zamiast sam sie pobawic i naprawic taki latwy blad.
No to tak
Zrobilem nowego NPC i misje, w misji mam na przyklad takie cos po nacisnieciu opcji wyboru u NPC...
AI_Output (other, self ,966DIA_Dregor_HELLO2_15_01); //O co chodzi?A nie widze zadnego tekstu zeby NPC cos mowil, po prostu wszystkie teksty pomija i pojawia sie KONIEC
Otwieram przez gothic2_mod i zaznaczone jest reparse scripts.
czy musze kazdy dialog dodawac tez do OU.bin ?
Aha, swoj dubbing mam pod nazwa
966DIA_Dregor_HELLO2_15_01.WAV w folderze
C:\Gry\Gothic II\_Work\data\Sound\SpeechZa pomoc props
Misja znajduje sie w
C:\Gry\GothicII\_Work\data\Scripts\Content\Story\DialogeNPC w
C:\Gry\Gothic II\_Work\data\Scripts\Content\Story\NPCSkrypt NPC
Spoiler
///////////////////////////////////////
// Created with Grekain's NPC Generator //
///////////////////////////////////////
instance BDT_10_Dregor (NPC_Default)
{
// ----- NPC -----
name = Dregor;
guild = 9;
id = 10;
voice = 5;
flags = 0;
npctype = NPCTYPE_FRIEND;
level = 20;
// ----- Attributes -----
attribute[ATR_STRENGTH] = 80;
attribute[ATR_DEXTERITY] = 70;
attribute[ATR_HITPOINTS_MAX] = 60;
attribute[ATR_HITPOINTS] = 60;
attribute[ATR_MANA_MAX] = 60;
attribute[ATR_MANA] = 60;
// ----- Hitchance -----
HitChance [NPC_TALENT_1H] = 10;
HitChance [NPC_TALENT_2H] = 10;
HitChance [NPC_TALENT_BOW] = 10;
HitChance [NPC_TALENT_CROSSBOW] = 10;
B_SetNpcVisual (self, MALE, HUM_HEAD_BALD, Face_N_Pirat01, BodyTex_Player, ITAR_RANGER_Addon);
Mdl_SetModelFatness (self, 1);
Mdl_ApplyOverlayMds (self, Humans_Tired.mds);
// ----- Give NPC his Talents -----
B_GiveNpcTalents (self);
// ----- Inventory -----
EquipItem (self, ItMw_1h_Bau_Mace);
EquipItem (self, ItRw_Bow_L_02);
daily_routine = Rtn_Start_950;
};
FUNC VOID Rtn_Start_950 ()
{
TA_Stand_Guarding (07,30,23,00,NW_FARM1_LOBART);
TA_Sleep (23,00,07,30,NW_FARM1_INHOUSE_BED_01);
};
FUNC VOID Rtn_ObesessionRitual_950 ()
{
TA_Stand_Guarding (07,30,23,00,NW_FARM1_OUT_05);
TA_Stand_Guarding (23,00,07,30,NW_FARM1_OUT_05);
};
Skrypt questa
Spoiler
// *Script was make in Easy Dialog Maker (EDM)
//========================================
//-----------------> OPCJA *KONIEC*
//========================================
INSTANCE DIA_Dregor_EXIT(C_INFO)
{
npc = BDT_10_Dregor;
nr = 999;
condition = DIA_Dregor_EXIT_Condition;
information = DIA_Dregor_EXIT_Info;
permanent = TRUE;
description = KONIEC;
};
FUNC INT DIA_Dregor_EXIT_Condition()
{
return TRUE;
};
FUNC VOID DIA_Dregor_EXIT_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};
//========================================
//-----------------> HELLO1
//========================================
INSTANCE DIA_Dregor_HELLO1 (C_INFO)
{
npc = BDT_10_Dregor;
nr = 1;
condition = DIA_Dregor_HELLO1_Condition;
information = DIA_Dregor_HELLO1_Info;
permanent = FALSE;
Important = TRUE;
};
FUNC INT DIA_Dregor_HELLO1_Condition()
{
return TRUE;
};
FUNC VOID DIA_Dregor_HELLO1_Info()
{
};
//========================================
//-----------------> HELLO2
//========================================
INSTANCE DIA_Dregor_HELLO2 (C_INFO)
{
npc = BDT_10_Dregor;
nr = 2;
condition = DIA_Dregor_HELLO2_Condition;
information = DIA_Dregor_HELLO2_Info;
permanent = FALSE;
description = Rekrutacja;
};
FUNC INT DIA_Dregor_HELLO2_Condition()
{
return TRUE;
};
FUNC VOID DIA_Dregor_HELLO2_Info()
{
AI_Output (other, self ,966DIA_Dregor_HELLO2_15_01); //O co chodzi?
AI_Output (self, other ,B_ANDRE_CANTHARFALLE_08_01); //Mam dla Ciebie propozycje nie do odrzucenia...
AI_Output (self, other ,966DIA_Dregor_HELLO2_03_03); //Jak wiesz, jestem z obozu buntowników... Potrzebujemy nowych ludzi
AI_Output (other, self ,966DIA_Dregor_HELLO2_15_04); //Wiem do czego zmierzasz...
AI_Output (self, other ,966DIA_Dregor_HELLO2_03_05); //Zgadzasz sie? Zaprowadze Cię do obozu i tam się ogarniesz
AI_Output (self, other ,966DIA_Dregor_HELLO2_15_06); //Jakąś siłę chyba masz co nie? Przecież pracujesz w polu, wilki same się nie zabijają.
AI_Output (other, self ,966DIA_Dregor_HELLO2_15_07); //Nie ma czasu do stracenia, ruszajmy!
Log_CreateTopic(TOPIC_Rekrutacja,LOG_MISSION);
Log_SetTopicStatus(TOPIC_Rekrutacja,LOG_RUNNING);
B_LogEntry (TOPIC_Rekrutacja,Niejaki Dregor okazał się moim zbawieniem, mówi że w obozie zmienię swoje życie na lepsze. Cóż, zgodziłem się, a co to będzie się zobaczy potem...);
AI_StopProcessInfos (self);
};