Nie widze mojego dialogu i nie slysze 3866 5

O temacie

Autor DarkeY

Zaczęty 20.02.2013 roku

Wyświetleń 3866

Odpowiedzi 5

DarkeY

DarkeY

Użytkownicy
posty80
Propsy3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Czesc ponownie xd
sorki ze tworze temat zamiast sam sie pobawic i naprawic taki latwy blad.

No to tak
Zrobilem nowego NPC i misje, w misji mam na przyklad takie cos po nacisnieciu opcji wyboru u NPC...

    AI_Output (other, self ,966DIA_Dregor_HELLO2_15_01); //O co chodzi?

A nie widze zadnego tekstu zeby NPC cos mowil, po prostu wszystkie teksty pomija i pojawia sie KONIEC

Otwieram przez gothic2_mod i zaznaczone jest reparse scripts.
czy musze kazdy dialog dodawac tez do OU.bin ?

Aha, swoj dubbing mam pod nazwa 966DIA_Dregor_HELLO2_15_01.WAV w folderze
C:\Gry\Gothic II\_Work\data\Sound\Speech

Za pomoc props :D

Misja znajduje sie w C:\Gry\GothicII\_Work\data\Scripts\Content\Story\Dialoge
NPC w C:\Gry\Gothic II\_Work\data\Scripts\Content\Story\NPC

Skrypt NPC
Spoiler
///////////////////////////////////////
// Created with Grekain's NPC Generator //
///////////////////////////////////////
instance BDT_10_Dregor (NPC_Default)
{
    // ----- NPC -----
    name = Dregor;
    guild = 9;
    id = 10;
    voice = 5;
    flags = 0;
    npctype = NPCTYPE_FRIEND;
    level = 20;

    // ----- Attributes -----
    attribute[ATR_STRENGTH] = 80;
    attribute[ATR_DEXTERITY] = 70;
    attribute[ATR_HITPOINTS_MAX] = 60;
    attribute[ATR_HITPOINTS] = 60;
    attribute[ATR_MANA_MAX] = 60;
    attribute[ATR_MANA] = 60;

    // ----- Hitchance -----
    HitChance [NPC_TALENT_1H] = 10;
    HitChance [NPC_TALENT_2H] = 10;
    HitChance [NPC_TALENT_BOW] = 10;
    HitChance [NPC_TALENT_CROSSBOW] = 10;

    B_SetNpcVisual     (self, MALE, HUM_HEAD_BALD, Face_N_Pirat01, BodyTex_Player, ITAR_RANGER_Addon);
    Mdl_SetModelFatness     (self, 1);
    Mdl_ApplyOverlayMds     (self, Humans_Tired.mds);

    // ----- Give NPC his Talents -----
    B_GiveNpcTalents (self);

    // ----- Inventory -----
    EquipItem    (self, ItMw_1h_Bau_Mace);
    EquipItem    (self, ItRw_Bow_L_02);
   
      daily_routine       = Rtn_Start_950;
};

FUNC VOID Rtn_Start_950 ()
{   
   TA_Stand_Guarding      (07,30,23,00,NW_FARM1_LOBART);   
      TA_Sleep             (23,00,07,30,NW_FARM1_INHOUSE_BED_01);
};

FUNC VOID Rtn_ObesessionRitual_950 ()
{   
   TA_Stand_Guarding      (07,30,23,00,NW_FARM1_OUT_05);   
      TA_Stand_Guarding       (23,00,07,30,NW_FARM1_OUT_05);

};


Skrypt questa
Spoiler
// *Script was make in Easy Dialog Maker (EDM)

//========================================
//-----------------> OPCJA *KONIEC*
//========================================

INSTANCE DIA_Dregor_EXIT(C_INFO)
{
npc             = BDT_10_Dregor;
nr              = 999;
condition = DIA_Dregor_EXIT_Condition;
information = DIA_Dregor_EXIT_Info;
permanent = TRUE;
description     = KONIEC;
};

FUNC INT DIA_Dregor_EXIT_Condition()
{
return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_Dregor_EXIT_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};

//========================================
//-----------------> HELLO1
//========================================

INSTANCE DIA_Dregor_HELLO1 (C_INFO)
{
   npc          = BDT_10_Dregor;
   nr           = 1;
   condition    = DIA_Dregor_HELLO1_Condition;
   information  = DIA_Dregor_HELLO1_Info;
   permanent = FALSE;
   Important    = TRUE;
};

FUNC INT DIA_Dregor_HELLO1_Condition()
{
    return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_Dregor_HELLO1_Info()
{
};

//========================================
//-----------------> HELLO2
//========================================

INSTANCE DIA_Dregor_HELLO2 (C_INFO)
{
   npc          = BDT_10_Dregor;
   nr           = 2;
   condition    = DIA_Dregor_HELLO2_Condition;
   information  = DIA_Dregor_HELLO2_Info;
   permanent = FALSE;
   description = Rekrutacja;
};

FUNC INT DIA_Dregor_HELLO2_Condition()
{
    return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_Dregor_HELLO2_Info()
{
    AI_Output (other, self ,966DIA_Dregor_HELLO2_15_01); //O co chodzi?
    AI_Output (self, other ,B_ANDRE_CANTHARFALLE_08_01); //Mam dla Ciebie propozycje nie do odrzucenia...
    AI_Output (self, other ,966DIA_Dregor_HELLO2_03_03); //Jak wiesz, jestem z obozu buntowników... Potrzebujemy nowych ludzi
    AI_Output (other, self ,966DIA_Dregor_HELLO2_15_04); //Wiem do czego zmierzasz...
    AI_Output (self, other ,966DIA_Dregor_HELLO2_03_05); //Zgadzasz sie? Zaprowadze Cię do obozu i tam się ogarniesz
    AI_Output (self, other ,966DIA_Dregor_HELLO2_15_06); //Jakąś siłę chyba masz co nie? Przecież pracujesz w polu, wilki same się nie zabijają.
    AI_Output (other, self ,966DIA_Dregor_HELLO2_15_07); //Nie ma czasu do stracenia, ruszajmy!
Log_CreateTopic(TOPIC_Rekrutacja,LOG_MISSION);
    Log_SetTopicStatus(TOPIC_Rekrutacja,LOG_RUNNING);                      
    B_LogEntry (TOPIC_Rekrutacja,Niejaki Dregor okazał się moim zbawieniem, mówi że w obozie zmienię swoje życie na lepsze. Cóż, zgodziłem się, a co to będzie się zobaczy potem...);
    AI_StopProcessInfos (self);
};

 
Youtuber/Streamer - Dawid Tieru Saworski
youtube.com/user/dawio966

Godefroy93

Godefroy93

Rzeka
posty289
Propsy196
NagrodyV
Profesjabrak
  • Rzeka
Musisz zrobić paczkę z modem. Jak to zrobić jest na tym filmiku.
https://www.youtube.com/watch?v=FNvE0JFQGvw


Oraz są też poradniki na forum

Spis wszystkich tutoriali

http://themodders.org/index.php?/topic/14903-spis-tutoriali/
 
"Pierre is enjoying his new bicycle!"



Spoiler
1.Co to są ryry?

Ryrami płynie woda

2.Obrybiacie bonk?

Tak! Obrybiamy bonk.

To nie zgydne z prywem!

3.Pierre lubi swój nowy rower!

Bardzo mnie to cieszy, a co to za Pierre?

To taki chłopak z wioski.

4.Ładna kurtka!

My alpiniści nazywamy to wiatrochronem.

Niech jej Pan pod żadnym pozorem nie zdejmuje!

Allo!,allo!

DarkeY

DarkeY

Użytkownicy
posty80
Propsy3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Gdy w Spacerze klikam Napraw Skrypty i wybieram Gothic.scr to żadnych zmian nie widzę, OU.bin się nie pojawiaja :( .
Mam polskiego spacera v2

@Edit
Użyłem Redefixa, widocznie chyba zadziałał, stworzył mi dobre OU, ale w grze trzeba sprawdzić :D .
@Edit2
Działa :D .
 
Youtuber/Streamer - Dawid Tieru Saworski
youtube.com/user/dawio966

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Musisz zrobić paczkę z modem.
...

Ile się trzeba natłumaczyć ze paczki robimy tylko do plików które są w paczkach vdf aby na się podmieniły. Plik Gothic.dat OU.BIN nie są w paczkach .vdf więc nie musimy ich pakować do paczek w fazie testów. Plik .WMV jest NOWYM więc może być w folderze czyli paczka jest zupełnie nie potrzebna.


Cytuj
Gdy w Spacerze klikam Napraw Skrypty i wybieram Gothic.scr to żadnych zmian nie widzę, OU.bin się nie pojawiają .

OU.bin pojawiaja sie po aktualizacji dialogów oglądnij jeszcze z 20 -30 sek z tego poradnika co dał @Godefroy93

Co do .WMV Gothic CHYBA nie obsługuje wszystkich WMV. Pliki muszą być odpowiednio kodowane zobacz jak są zapisane .WMV z Gothic`a

DarkeY

DarkeY

Użytkownicy
posty80
Propsy3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@RafalBudzis - już sobie poradziłem z skryptami, teraz tylko muszę w innym kodowaniu WMV zapisywać bo w tym co zrobiłem nie działa, podstawowe gothica np. mają 300kb/s a moj ma 1200kb/s.

A tak żeby nowych tematów nie robić, jeżeli w misji dodam żeby NPC mnie prowadził do waypointu to on tam zostanie czy muszę w jego skrypcie NPC dodać nową rutynę?

Bo coś mam tutaj, ale dokładnie nie rozumiem na jakiej zasadzie to działa.
http://themodders.org/index.php?/topic/9085-npc-prowadzi-nas-po-dialogu-do-waypointu/
 
Youtuber/Streamer - Dawid Tieru Saworski
youtube.com/user/dawio966

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Na drugie pytanie ci nie odpowiem bo nie sprawdzałem tej rutyny ale raczej zostaje tam, możesz mu zrobić dwie rutyny i je zmieniać np że prowadzi cię do waypointu i na miejscu dialog i po dialogu zmiana rutyny aby szedł na miejsce z którego cię prowadzi, a Rafał dobrze mówi miałem też coś podobnego pisać ale jak zobaczyłem że już rozwiązane to stwierdziłem że nie będe pisał i skoro temat do zamknięcia to niema co go drążyć
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry