No właśnie ty masz problem. Jeżeli jest taka opcja, są losowości, to nie musisz korzystać z szybkiej podróży
Właśnie przez takie rzeczy jakie ty proponujesz wychodzą coraz płytsze oraz bardziej "pójdź tu i tu" RPG
Jak to lubi- losowośc nie dla mnie. Wolę raczej gry fabularne.
Dla mnie w takich grach esencją jest właśnie możliwość zejścia z drogi w każdej chwili
A co do losowości spotkań jeszcze- jak dla mnie takie rozwiązania są bez sensu, ponieważ walka powinna być z takim przeciwnikiem z jakim być powinna, czyli z takim, który jest w określonym miejscu i czasie. Co więcej idąc sobie sam i widząc przeciwnika z daleka wcale nie muszę podejmować walki, i albo zawrócic, albo wybrać inną drogę.
Pojawienie się nagle na drugim końcu mapy jest dla mnie trochę podejrzane. M.in. z tego powodu wyłączyłęm Obliviona po 40min.
You went full retard, man. Never go full retard. To, że dziewczyna ma możliwości, by zostać prostytutką, nie znaczy, że musi z tej możliwości skorzystać (czego czasem bardzo żałuję, ale mniejsza) - a już na pewno nie można jej (przypomina, za samo posiadanie możliwosci!) za to krytykować. Podejście, które ty zastosowałeś brzmi trochę jak #msg1070313zrywam z Tobą, bo masz możliwość się sprzedać#msg1070313
Macie jakiś problem z przyjęciem do wiadomości, że ktoś może nie lubić takich rozwiązań? Dla mnie w grach poprostu najważniejsza jest "to coś" i uważam, że szybka podróż to zabija. Możliwość szybkiej podróży mogłaby być do wybrania przy wybieraniu poziomu trudności. Nie bądźcie tacy skrajni.
PS. Dlaczego akurat dziewczyna?
Nie. To ty masz problem, bo nie umiesz zrozumieć, że jeżeli to jest to nikt nie karze ci używać. Skoro jest grupa która to chce, autorzy też chcą, to to niech będzie. NIKT CI NIE MÓWI, ŻE MASZ TEGO UŻYWAĆ. Nie podoba się opcja nie używaj. Wilk syty i owca cała. Ale swoją drogą na pewno wyjdzie mod blokujący taką opcję, tak jak w skyrimie.
PS
Dlaczego akurat nie dziewczyna