Problem z wstawianiem NPC 3185 6

O temacie

Autor Fenerin

Zaczęty 4.02.2013 roku

Wyświetleń 3185

Odpowiedzi 6

Fenerin

Fenerin

Użytkownicy
posty24
  • Użytkownicy

Fenerin

Problem z wstawianiem NPC
2013-02-04, 18:44(Ostatnia zmiana: 2013-02-04, 19:08)
Otóż próbowałem wstawić npc w spacerze i coś mi nie wyszło i w grze nie był NPC których ja wstawiłem więc szukałem coś na ten temat w internecie i przeczytałem ,że żeby wstawić npc trzeba też wstawić jakiegoś waepointa(czy jakoś tam) ale też z tym mi coś nie wyszło i się was pytam: czy ktoś powie mi jak się wstawia NPC?
Aaaa i jeszcze jedno czy jest coś takiego jak gothic NPC maker tylko że do gothic 2?

EDIT: zrobiłem wayepointa to czy jak go nazwę bandyta to w grze się pojawi bandyta?
 

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Fenerin

Fenerin

Użytkownicy
posty24
  • Użytkownicy
cośz tego tutka nic nie rozumiem...
 

Darkmodders

Darkmodders

DarkModders Team
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • DarkModders Team
  • Mistrz mrocznych sztuk
Ja jebe.

Jesli wstawisz waypointa o nazwie bandyta to nie pojawi sie na nim npc.Musisz dopiero wpisac go do startupa.d.Tam dopisujesz taka linijke Wld_InsertNpc(Gil_NumerID_Imie  , "Waypoint");

Rozumiesz teraz czy nie
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

Nekovsky

Nekovsky

Użytkownicy
posty17
  • Użytkownicy

Nekovsky

Problem z wstawianiem NPC
#4 2013-05-04, 21:31(Ostatnia zmiana: 2013-05-04, 21:35)
Dokładnie i jeżeli dodajesz NPC do swojego nowego świata to robisz tak jak w tamtym tutku czyli wklejasz do startup.d

Cytuj
func void STARTUP_NAZWANASZEGOSWIATA ()
{
                Wld_InsertNpc            (InstancjanaszegoNPC,"WAYPOINT");
};

        func void INIT_SUB_NAZWANASZEGOSWIATA ()
        {
        };

func void INIT_NAZWANASZEGOSWIATA ()
{
        B_InitMonsterAttitudes ();
        B_InitGuildAttitudes();
        B_InitNpcGlobals ();
       
        INIT_SUB_NAZWANASZEGOSWIATA();
};

gdzie w miejscu "NAZWANASZEGOSWIATA" wklejasz jego nazwe.

W tej częsci kodu wpisujesz swoich NPC

Cytuj
func void STARTUP_NAZWANASZEGOSWIATA ()
{
                Wld_InsertNpc            (InstancjanaszegoNPC,"WAYPOINT");
                Wld_InsertNpc            (InstancjanaszegoNPC,"WAYPOINT");
};]




Cytuj
EDIT: zrobiłem wayepointa to czy jak go nazwę bandyta to w grze się pojawi bandyta?


Oj nie wiem co ty myślisz ale to nie jest tak że jak nazwiesz jakąś broń miecz runiczny to nim będzie.
 

Darkmodders

Darkmodders

DarkModders Team
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • DarkModders Team
  • Mistrz mrocznych sztuk

Darkmodders
DarkModders Team

Problem z wstawianiem NPC
#5 2013-05-04, 21:36(Ostatnia zmiana: 2013-05-04, 21:37)
Jesli chcesz sie brac za modowanie to polecam tutki czipa17 na youtubie
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

Darkmodders

Darkmodders

DarkModders Team
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • DarkModders Team
  • Mistrz mrocznych sztuk
sory za double posta
masz tu link bo jak widze co piszesz to aż mi słabo sie robi
http://m.
https://www.youtube.com/watch?v=9FdM9MHCneQ
<~~ tworzenie modow od a do z czipa 17 bez tego to nawet nie bierz sie za gothica
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry