Npc pojawiający się po dialogu 3618 6

O temacie

Autor ElitarnyDuch

Zaczęty 15.01.2013 roku

Wyświetleń 3618

Odpowiedzi 6

ElitarnyDuch

ElitarnyDuch

Użytkownicy
posty64
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Witam. chciałbym zrobić aby po dialogu z jakąś postacią inny NPC pojawił się w jakimś miejscu.
 

Jaeger

Jaeger

Użytkownicy
posty162
Propsy55
  • Użytkownicy
Witam. chciałbym zrobić aby po dialogu z jakąś postacią inny NPC pojawił się w jakimś miejscu.

W takim razie musisz użyć Wld_InsertNpc (INSTANCENPCTA,"WAYPOINTWKTORYMMASIEZESPAWNOWAC");
w Dialogu.
Mam nadzieje że pomogłem.
 
Cytuj
3. Pamiętaj, kolorek, ranga i ilość postów na forum świadczy o długości penisa!



Towarzysz Karabynier

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Według mnie to najpierw czytasz To! a potem oglądasz dokładnie folmiki RafałaBudzis'a i kombinujesz później jak dodać to aby się po dialogu pojawił a nie po przekroczeniu waypointu, choć wsumie może chyba nawet źle gadam, ale poczytaj tamten temat i wypowiedzi wszystkich użytkowników forum
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

ElitarnyDuch

ElitarnyDuch

Użytkownicy
posty64
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Witam. chciałbym zrobić aby po dialogu z jakąś postacią inny NPC pojawił się w jakimś miejscu.

W takim razie musisz użyć Wld_InsertNpc (INSTANCENPCTA,"WAYPOINTWKTORYMMASIEZESPAWNOWAC");
w Dialogu.
Mam nadzieje że pomogłem.


Jak rozumiem to musze zrobić postaci Rutyne, po czym w dialogu z NPC dać zmiane rutyny innego npc?
 

Jaeger

Jaeger

Użytkownicy
posty162
Propsy55
  • Użytkownicy

Jak rozumiem to musze zrobić postaci Rutyne, po czym w dialogu z NPC dać zmiane rutyny innego npc?

Masz zrobić NPC, dać mu rutynę, i potem  dialogu za pomocą wld_insertnpc spawnąć go, jeśli nadal tego nie rozumiesz to wróć do podstaw skryptów zanim zaczniesz się brać za cokolwiek.
 
Cytuj
3. Pamiętaj, kolorek, ranga i ilość postów na forum świadczy o długości penisa!



Towarzysz Karabynier

Nekron197

Nekron197

Użytkownicy
posty192
Propsy13
  • Użytkownicy
Sprawdź sobie plik startup.d, tam masz wzór Wld_InsertNpcA przed stworzeniem dialogu tworząc npc dajesz mu rutynę, a tam dajesz nazwę waypointa, w którym ma się pojawiać twój npc, a w Wld_InsertNpc dajesz ten sam waypoint. Jak np. Dodajesz dialog do innego npc niż ten, który chcesz spawnować i po AI_Output ---- Kod dialogu + dialogdodajesz ten Wld_InsertNpc
 

ElitarnyDuch

ElitarnyDuch

Użytkownicy
posty64
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

Jak rozumiem to musze zrobić postaci Rutyne, po czym w dialogu z NPC dać zmiane rutyny innego npc?

Masz zrobić NPC, dać mu rutynę, i potem  dialogu za pomocą wld_insertnpc spawnąć go, jeśli nadal tego nie rozumiesz to wróć do podstaw skryptów zanim zaczniesz się brać za cokolwiek.

Inaczej napisałem?

Sprawdź sobie plik startup.d, tam masz wzór Wld_InsertNpcA przed stworzeniem dialogu tworząc npc dajesz mu rutynę, a tam dajesz nazwę waypointa, w którym ma się pojawiać twój npc, a w Wld_InsertNpc dajesz ten sam waypoint. Jak np. Dodajesz dialog do innego npc niż ten, który chcesz spawnować i po AI_Output ---- Kod dialogu + dialogdodajesz ten Wld_InsertNpc

spx rozumiem
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry