Miecz z własnym modelem i teksturą 1782 1

O temacie

Autor BlackWingedSerenity

Zaczęty 1.01.2013 roku

Wyświetleń 1782

Odpowiedzi 1

BlackWingedSerenity

BlackWingedSerenity

Użytkownicy
posty1
  • Użytkownicy
Czy wytłumaczy mi ktoś jak dodać miecz z własnym modelem i teksturą.

PS Chodzi o sam skrypt
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
_Work\Data\Scripts\Content\Items

dodaj do jakiegoś pliku

INSTANCE INSTANCJA_CZYLI_NAZWA_BEDZIESZ_TYM_PRZYWOLYWAL_Z_KONSOLI (C_Item)
{
name = "Nazwa miecza w grze/eq";

mainflag = ITEM_KAT_NF;
flags = ITEM_2HD_SWD;
material = MAT_METAL;

value = 500;

damageTotal = 90;
damagetype = DAM_EDGE;
range     =   150;

cond_atr[2]   = ATR_STRENGTH; //atrybut wymagana do założenia (podana sila)
cond_value[2]   = 75; //wymagana ilość tego atrybutu

visual = "ItMw_2H_Sword_01.3DS"; //nazwa modelu .3DS

// to masz w dupie ;)
description = name;
TEXT[2] = NAME_Damage; COUNT[2] = damageTotal;
TEXT[3] = NAME_Str_needed; COUNT[3] = cond_value[2];
TEXT[4] = NAME_TwoHanded;
TEXT[5] = NAME_Value; COUNT[5] = value;
};

i spasuj skrypty jak nie pojmujesz to tutki czipa 17 na YT.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry