_Work\Data\Scripts\Content\Items
dodaj do jakiegoś pliku
INSTANCE INSTANCJA_CZYLI_NAZWA_BEDZIESZ_TYM_PRZYWOLYWAL_Z_KONSOLI (C_Item)
{
name = "Nazwa miecza w grze/eq";
mainflag = ITEM_KAT_NF;
flags = ITEM_2HD_SWD;
material = MAT_METAL;
value = 500;
damageTotal = 90;
damagetype = DAM_EDGE;
range = 150;
cond_atr[2] = ATR_STRENGTH; //atrybut wymagana do założenia (podana sila)
cond_value[2] = 75; //wymagana ilość tego atrybutu
visual = "ItMw_2H_Sword_01.3DS"; //nazwa modelu .3DS
// to masz w dupie ;)
description = name;
TEXT[2] = NAME_Damage; COUNT[2] = damageTotal;
TEXT[3] = NAME_Str_needed; COUNT[3] = cond_value[2];
TEXT[4] = NAME_TwoHanded;
TEXT[5] = NAME_Value; COUNT[5] = value;
};
i spasuj skrypty jak nie pojmujesz to tutki czipa 17 na YT.