U:PAR: Unkown identifier : B_SCALE (line 28) 5710 10

O temacie

Autor damian0507

Zaczęty 29.12.2012 roku

Wyświetleń 5710

Odpowiedzi 10

damian0507

damian0507

Użytkownicy
posty20
  • Użytkownicy
Witam całe forum ;)

Jestem tu nowy, chciałem się przywitać w oddzielnym
poście, lecz nie znalazłem działu Przywitaj się
(lub coś w tym stylu);). Zarejestrowałem się tu gdyż chciałbym lepiej poznać Gothica,
jego możliwości w modowaniu, a widzę że tu sporo wiedzy jest na ten temat ;).

Co do problemu, od niedawna param się lekkimi zmianami tej gry, poprzez
dodawanie zbroi, tekstury twarzy. Od kilku dni przeszkadza mi pewien problem.
Po uruchomieniu Gothic Startera 2.6 z opcją Skripte parsen wyskakuje błąd:
U:PAR: Unknown identifier : B_SCALE ( line 28 )Liczę że mnie oświecicie i pomożecie. ;)
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
A coś robiłeś ze skryptami ?? Linijkę wyżej powinno ci pokazywać ścieżkę pliku w którym jest problem

Nekron197

Nekron197

Użytkownicy
posty192
Propsy13
  • Użytkownicy
Ten błąd mówi, że w jakimś skrypcie jest coś czego program się nie spodziewa. Ustaw zSpy na full i gdzieś nad ostatnią linijką w zSpy powinna być linijka zakreślona na czerwono, i ona powinna mówić w jakim skrypcie jest błąd. Potem ewentualnie podaj nam skrypt tego pliku :)
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Używasz złych skryptów. Pobierz skrypty do G2, a nie G1.

damian0507

damian0507

Użytkownicy
posty20
  • Użytkownicy
Używasz złych skryptów. Pobierz skrypty do G2, a nie G1.
Z tego co mi wiadomo ściągnąłem spolszczone skrypty do G2.

Co do zSpy, oto wyciąg z logów (pomijając wczytywanie zapisów itp.):
00:06 Info:  4 N:     VFX: Loading file System\VisualFX.src or .dat .... <oVisFx.cpp,#863>
00:06 Info:  5 B:     SPC: Loading binary output-library OU.BIN... .... <zCCsManager.cpp,#387>
00:06 Info:  3 B:     CSLib: loading library ... .... <zCCsLib.cpp,#33>
00:06 Info:  3 B:       CSLib: Number of items: 20826 (UnArc) .... <zCCsLib.cpp,#39>
00:07 Info:  3 B:       CSLib: Sorting library ... .... <zCCsLib.cpp,#57>
00:07 Info:  3 B:       CSLib: finished loading library .... <zCCsLib.cpp,#64>
00:07 Info:  3 D:     MSH: Loading Mesh: SKYDOME_LAYER1.MSH .... <zMesh.cpp,#3445>
00:07 Info:  3 D:     MSH: Loading Mesh: SKYDOME_COLORLAYER.MSH .... <zMesh.cpp,#3445>
00:07 Info:  3 D:     MSH: Loading Mesh: SKYDOME_LAYER2.MSH .... <zMesh.cpp,#3445>
00:08 Info:  3 D:     MSH: Loading Mesh: SKYDOME_LAYER3.MSH .... <zMesh.cpp,#3445>
00:08 Info:  4 N:     GAME: Loading file Content\Gothic.src or .dat .... <oGame.cpp,#739>
00:08 Warn:  0 U:    PAR: Ignoring CONTENT\STORY\DIALOG_MOBSIS\B_PLAYERMAP.D ( File already parsed ) .... <zParser.cpp,#784>
00:08 Fatal:-1 U:    PAR: Unknown identifier : B_SCALE ( line 28 ) .... <zParser.cpp,#599>
00:08 Info:  5 X:     zCDXTCCache_D3D :: ClearCache: Surfaces to clear - 0 .... <zRndD3D_DxtcCache.cpp,#177>
00:09 Info:  5 X:     zCDXTCCache_D3D :: ClearCache: Surfaces to clear - 0 .... <zRndD3D_DxtcCache.cpp,#177>
00:09 Warn:  0 X:     XD3D_InitPerDX: Can#msg1065383t initialize with 32 bit depth buffer, trying 24 bit ...  .... <zRndD3D_Init.cpp,#384>
00:09 Warn:  0 X:     XD3D_InitPerDX: Can#msg1065383t initialize with 24 bit depth buffer, trying default ...  .... <zRndD3D_Init.cpp,#389>
00:09 Info:  5 X:     XD3D_InitPort: caps - gamma correction enabled .... <zRndD3D_Init.cpp,#852>
00:09 Info:  5 X:     XD3D_InitPort: caps - total videomem:1063808768 .... <zRndD3D_Init.cpp,#879>
00:09 Info:  5 X:     XD3D_InitPort: caps - free videomem:1059868672 .... <zRndD3D_Init.cpp,#880>
00:09 Info:  5 X:     Vid_SetScreenMode: Switched to windowed mode   ... .... <zRndD3D_Vid.cpp,#580>
00:09 Info:  5 X:     Vid_SetScreenMode: No changes ... .... <zRndD3D_Vid.cpp,#559>
00:13 Info:  5 C:     Shutting down MSS .... <zSndMss.cpp,#629>
00:13 Info:  5 X:     EmergencyExit: Releasing all DirectX-Objects ... .... <zRndD3D_Render.cpp,#283>
00:13 Info:  5 X:     EmergencyExit: D3DXUninitialize done .... <zRndD3D_Render.cpp,#301>
00:13 Warn:  0 X:     [RND3D-Destructor]: Can#msg1065383t uninitialize D3DX Utility Library ! Error: D3DXERR_D3DXNOTSTARTEDYET .... <zRndD3D.h,#127>
00:13 Info:  5 X:     [RND3D-Destructor]: D3DXUninitialize done .... <zRndD3D_Render.cpp,#309>
Na czerwono:
00:08 Fatal:-1 U:    PAR: Unknown identifier : B_SCALE ( line 28 ) .... <zParser.cpp,#599>
 

Nekron197

Nekron197

Użytkownicy
posty192
Propsy13
  • Użytkownicy
A czy ściągnołeś tylko spolszczenie czy g2mdk (Niemieckie) + spolszczenie?
 

damian0507

damian0507

Użytkownicy
posty20
  • Użytkownicy
A czy ściągnołeś tylko spolszczenie czy g2mdk (Niemieckie) + spolszczenie?
G2mdk (Niemieckie) + spolszczenie.
 

Nekron197

Nekron197

Użytkownicy
posty192
Propsy13
  • Użytkownicy
To mam taką radę, jak masz notepad ++ to po prostu ustaw sobię szukanie w plikach danego tekstu. Wpisz sobie to B_SCALE, i szukaj w 28 linijce. i ewentualnie usuń to bądź popraw
 

damian0507

damian0507

Użytkownicy
posty20
  • Użytkownicy
To mam taką radę, jak masz notepad ++ to po prostu ustaw sobię szukanie w plikach danego tekstu. Wpisz sobie to B_SCALE, i szukaj w 28 linijce. i ewentualnie usuń to bądź popraw
Z chęcią, tylko jakiego pliku z tekstem.. Nie bardzo wiem gdzie szukać.
 

Nekron197

Nekron197

Użytkownicy
posty192
Propsy13
  • Użytkownicy
 

damian0507

damian0507

Użytkownicy
posty20
  • Użytkownicy
Masz tu link do tutoriala, jak wyszukiwać tekst w kilu dziesięciu, lub nawet kilku set plikach http://themodders.org/index.php?/topic/1071-przeszukiwanie-wszystkich-skryptow-jednoczenie/page__p__8657__hl__szukaj__fromsearch__1#entry8657
Udało się, ten sposób zadziałał,
temat do zamknięcia.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry