Gothic TLVH 4358 6

O temacie

Autor Nekron197

Zaczęty 11.12.2012 roku

Wyświetleń 4358

Odpowiedzi 6

Nekron197

Nekron197

Użytkownicy
posty192
Propsy13
  • Użytkownicy
Witam. Chciałbym się zapytać czy będzie kiedyś spolszczenie do tego modu? Przyznam, że jest on ciekawy i ma duzo ciekawych nowości. Tylko, że nie znalazłem nic o polskiej wersji.
Dokładnie to chodzi o ten mod[media]
https://www.youtube.com/watch?v=XbWOmF_KvZU
[/media]
 

Luk

Luk

DreamVader 2
Sursum Corda! Wiwat Car!
posty1168
Propsy319
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader 2
  • Sursum Corda! Wiwat Car!
To jeżeli dobrze pamiętam tylko demo. Po prostu autorzy chcieli ocenić swoje możliwości modderskie zanim zabiorą się za zrobienie pełnej wersji modu, a g1 się do tego dobrze nadaje. Wg nie opłaca się spolszczać dema
 
Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=DsSwvh4npMQ

Nekron197

Nekron197

Użytkownicy
posty192
Propsy13
  • Użytkownicy
A jak już będzie pełna wersja? Będzie spolszczenie?
 

WoYo

WoYo

DreamVader
artysta
posty398
Propsy236
ProfesjaGrafik 3D
  • DreamVader
  • artysta

WoYo
DreamVader

Gothic TLVH
#3 2012-12-11, 17:59(Ostatnia zmiana: 2012-12-11, 17:59)
Cytuj
Wg nie opłaca się spolszczać dema

No tak. Demo które dodaje nowe umiejętności, nowe animacje. i Z tego co mi wiadomo nowe questy... Po co spolszczać taki shit...

Dreamerion

Dreamerion

RaveN Studio
too old too cold
posty508
Propsy809
ProfesjaKompozytor
  • RaveN Studio
  • too old too cold
Cytuj
A jak już będzie pełna wersja? Będzie spolszczenie?

Jak spolszczysz to będzie.
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Nie będzie ani pełnej wersji, ani spolszczenia.

Demo wyszło dlatego że pełna wersja została porzucona - oryginalne info.

Spolszczenia nie będzie bo ludzie są leniwi, a ci co nie sa spolszczają mody jak TDS czy Returning, może jak już zostanie to skończone to może.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

arto

arto

Tester Złotych Wrót
posty292
Propsy20
ProfesjaTester
  • Tester Złotych Wrót

arto
Tester Złotych Wrót

Gothic TLVH
#6 2012-12-21, 15:05(Ostatnia zmiana: 2012-12-21, 16:20)
Tu jest link do tego moda w wersji RU http://gothic.ag.ru/downloads/files/mods/g1/tlvh/tlvh-1.0.exe
Czeba też zainstalować Gothic FPS patch.
Mod jest po rosyjsku ale jest fajny.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry