Modyfikowanie skina forum 57694 240

O temacie

Autor Buła

Zaczęty 9.12.2012 roku

Wyświetleń 57694

Odpowiedzi 240

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
Zrobilem na szybko takie testowe ustawienie żeby było widać o co chodzi:


Chodziło mi o ucięcie nóg które są wg mnie zbędne i powiększenie napisu i przybliżenie go do krawędzi.
Co sądzicie o takim ustawieniu?

niepotrzebne
brzydkie
mało estetyczne
nieciekawe
toporne

jeśli już chcecie coś zmieniać to na rzecz większej przejrzystości a nie blamażu. jeszcze przy wdrożeniu obecnego skina Avallach proponował zmniejszenie obszaru headera co przy rozsądnym rozwiązaniu mogłoby wyglądać np tak:

Spoiler

całe szczęście co z tym zrobicie to już od dawna nie mój biznes.
 

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
niepotrzebne
brzydkie
mało estetyczne
nieciekawe
toporne
Może i tak ale to jak jest to zrobione to teraz to po prostu błąd.
 

Dracon

Dracon

Użytkownicy
posty1068
Propsy904
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Samo, minimalistyczne logo wygląda, według mnie, bardzo dziwnie przy ikonkach i dużej ilości treści na forum. Z drugiej strony to, co zaproponował Buła też jest takie sobie. Może wyjściem byłby duży napis theModders z jakimś dodatkiem? Może motyw z postaciami z gier obok napisu? Tak tylko sugeruję ;).
 
,,Dobry, to człowiek, który nie ukrywa siedzącego w nim zwierzęcia. A taki co usiłuje udawać dobrego, jest wręcz niebezpieczny. Najgroźniejsi są ci, którzy sami głęboko wierzą, że są dobrzy. Odrażający, ohydny przestępca może zamordować jednego człowieka, dziesięciu, stu, ale nigdy nie zabija milionów. Miliony mordują ci, którzy mają się za samą dobroć.''

Wiktor Suworow, Akwarium

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Skoro sugerujemy tak sobie, to i ja dorzucę pomysł.
Zorganizujcie bitwę na nowy header, nie ważne ile osób weźmie udział, jeśli będziecie to tylko Wy, to nic się nie zmieni i tak chcieliście zrobić nowy header, a jeżeli jednak będzie trochę chętnych (sam w sumie chyba wziąłbym udział) to wygrana praca - czyli wedle opinii forum najlepsza - zostanie nowym headerem.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Anonymized

Modyfikowanie skina forum
#24 2012-12-09, 18:49(Ostatnia zmiana: 2012-12-09, 18:50)
Cytuj
Podoba mi się, imo można jeszcze coś więcej do tego delikatnego tła dodać, zeby rozciągało się na większą część headera :ok:  Zagospodarowanie belką na rzecz tutoriali itp. też dobry pomysł :ok:
 

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
Aztek, to nie tak. To tylko zwyczajny szkic, robiony na podstawie wczesnego projektu skina. Te rzeczy galeria, tutoriale miały być dawno ale ich nie ma bo nikomu się nie chciało. I pewnie nigdy nie będzie.
 

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
Skoro sugerujemy tak sobie, to i ja dorzucę pomysł.
Zorganizujcie bitwę na nowy header, nie ważne ile osób weźmie udział, jeśli będziecie to tylko Wy, to nic się nie zmieni i tak chcieliście zrobić nowy header, a jeżeli jednak będzie trochę chętnych (sam w sumie chyba wziąłbym udział) to wygrana praca - czyli wedle opinii forum najlepsza - zostanie nowym headerem.


nie bo:

- musi być zachowany obecny logotyp
- typografia
- kolorystyka

większość "grafików" nie zrozumie nawet czym powyższe rzeczy są, nie wspominając o minimalnym poczuciu dobrego smaku i gustu.
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Niech juz zostanie tak jak jest. Po co czas tracic i sie pierdolic. Ja nawet na to uwagi wiekszej nie zwracam :D  Moglo by byc lepiej - wiadomo, ale czy jest sens to zmieniac? Jak ktos tak bardzo chce to niech zrobi, ale pod warunkiem, ze bedzie to urywac dupe, a nie powodowac jej ból.
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
I tak przecież zwycięska praca zostanie wybrana przez głosowanie, w czym problem?

I co to za "musi"? Na dobrą sprawę wcale nie musi.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
Cytuj
I tak przecież zwycięska praca zostanie wybrana przez głosowanie, w czym problem?

W tym problem, że większość ludzi nie ma gustu ani pojęcia o robieniu stronek.

Cytuj
I co to za "musi"? Na dobrą sprawę wcale nie musi.

Musi bo ja tak mówię. Nie po to te kilka lat temu parę osób siedziało nad tym dobierając kolorystykę, tak by było chłodno, czytelnie a przy tym nie napierdalało po oczach od kilkugodzinnego nolifu, aby teraz jakiś domorosły grafik z gimnazjum pogwałcił tą pracę uprawiając swoją radosną twórczość.
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Cytuj
I co to za "musi"? Na dobrą sprawę wcale nie musi.

Musi bo ja tak mówię. Nie po to te kilka lat temu parę osób siedziało nad tym dobierając kolorystykę, tak by było chłodno, czytelnie a przy tym nie napierdalało po oczach od kilkugodzinnego nolifu, aby teraz jakiś domorosły grafik z gimnazjum pogwałcił tą pracę uprawiając swoją radosną twórczość.
Rozjebałeś mnie w tym momencie :lol2:  
Analogicznie "Nie po to dwanaście lat temu PB wydały gothiczka by sześć lat później Wiedźmin odebrał im miano najlepszego RPG#msg1063104a", "Nie po to kończyłem jedną szkołę - podstawową, by zaczynać nową idąc do gimnazjum."
Ogólnie, weź ogarnij że nie jesteś najlepszym grafikiem na świecie, są na forum osoby graficznie uzdolnione WWZ, KzW, Buła, Avallach [...] paru no name#msg1063104ów też powoli nabiera doświadczenia.
Jeżeli tak bardzo cię boli możliwość zmiany twojej jakże cudownej pracy, to napisz to wprost, bo jeszcze tych prac nie widziałeś a już je dissujesz i twierdzisz że będą gorsze od obecnej, od narzekania to ja tu jestem.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
przede wszystkim nie jestem grafikiem. idąc dalej, powiedziałem już wszystko co miałem powiedzieć a z tobą nie mam zamiaru rozmawiać. co więcej, jestem pewien, że osoby "graficznie uzdolnione" z pewnością zrozumiały co miałem d przekazania.
 

Luk

Luk

DreamVader 2
Sursum Corda! Wiwat Car!
posty1168
Propsy319
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader 2
  • Sursum Corda! Wiwat Car!
Może ja powię co uważam.
-Dlaczego ludzie z forum nie mogą wybrać w konkursie ew. odrzucić wszystkie headery? Forum jest dla wszystkich ludzi, a nie dla jednosktki.
-Dlaczego twierdzisz, że ludzie oglądający nie mają wyczucia? Połowa gimbusów i no-lifów nie schodzi poniżej górnego forum, ew. Moddingu innych gier
- Co z tego, że się przy nim męczyłeś kilka lat temu? Może zrobi ktoś coś lepiej i będzie dobrze. Tutaj pokazujesz ewidentny kretynizm(nie wiem, jaki jesteś w RL świecie, ale tutaj zachowujesz sięjak bałwan). Grajmy tylko w Tetrisa i Mario, ponieważ autorzy jeszcze się wtedy bardzo starali. Miejmy w dupie nowe, a czasami ciekawe koncepcje.
 
Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=DsSwvh4npMQ

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Może ja powię co uważam.
-Dlaczego ludzie z forum nie mogą wybrać w konkursie ew. odrzucić wszystkie headery? Forum jest dla wszystkich ludzi, a nie dla jednosktki.
-Dlaczego twierdzisz, że ludzie oglądający nie mają wyczucia? Połowa gimbusów i no-lifów nie schodzi poniżej górnego forum, ew. Moddingu innych gier
- Co z tego, że się przy nim męczyłeś kilka lat temu? Może zrobi ktoś coś lepiej i będzie dobrze. Tutaj pokazujesz ewidentny kretynizm(nie wiem, jaki jesteś w RL świecie, ale tutaj zachowujesz sięjak bałwan). Grajmy tylko w Tetrisa i Mario, ponieważ autorzy jeszcze się wtedy bardzo starali. Miejmy w dupie nowe, a czasami ciekawe koncepcje.
- Nie wszyscy sie kurwa znaja na grafice. Ma byc przedewszystkim wykonane poprawnie technicznie i ma wygladac. Dlatego nie każdy może zrobić taki header. Z kolei poziom każdych bitew stoi na strasznie marnym poziomie,
-Patrz wyzej,
-Skoro cos jest dobre to nie ma sensu zmieniac tego na sile. Chcesz inna kolorystyke? Zaproponuj coś odlotowego, cos co spodoba sie kazdemu i bedzie pasowalo do tematyki. Jak narazie nie slyszalem opinii krytycznych o obecnej, wiec pytam - PO CO.
 

Luk

Luk

DreamVader 2
Sursum Corda! Wiwat Car!
posty1168
Propsy319
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader 2
  • Sursum Corda! Wiwat Car!
- I tak to ludzie wybiorą. Jeżeli tło będzie do bani to go nie wybiorą, a jeżeli wygrana praca i tak będzie do bani to nikt nie karze jej wstawiać administracji, bo głównie ona ma tutaj najwięcej do powiedzenia
- Nie mówię, że ten header mi się nie podoba, jednak jakimś cudem trafi się taki co urywa rzyć, to czemu nie?
- Jak już mówiłem jeżeli poziom będzie niski, to i tak jej nikt normalny nie da, więc co szkodzi spróbować.
- Prace zgłoszeniowe musiałby przejść przez neutralną osobę np. Av, żeby mimo wszystko utrzymać chociaż niski poziom
 
Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=DsSwvh4npMQ

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
- Prace zgłoszeniowe musiałby przejść przez neutralną osobę np. Av, żeby mimo wszystko utrzymać chociaż niski poziom

Wlasnie zdissowales Avallacha.
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
- I tak to ludzie wybiorą. Jeżeli tło będzie do bani to go nie wybiorą, a jeżeli wygrana praca i tak będzie do bani to nikt nie karze jej wstawiać administracji, bo głównie ona ma tutaj najwięcej do powiedzenia
Mam cię ukarać jakimś ostrzeżeniem? ;)

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
WWZ, ja tam tylko zaproponowałem bitwę skoro jest planowana zmiana loga, nic więcej.
Sam uważam że jest dobrze nie ma co psuć, ale skoro już ktoś chce wprowadzać zmiany można z tego zrobić bitwę.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Amand

Amand

Użytkownicy
jestę studentę xD
posty238
Propsy94
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • jestę studentę xD
Niech każdy komu bardzo zależy na zmianie headera wyśle swoją pracę. Jeśli będzie bardzo dużo głosów na tak to nie mam nic przeciwko.
 
Wystąpił błąd podczas próby wyświetlenia sygnatury

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
Cytuj
-Skoro cos jest dobre to nie ma sensu zmieniac tego na sile. Chcesz inna kolorystyke? Zaproponuj coś odlotowego, cos co spodoba sie kazdemu i bedzie pasowalo do tematyki. Jak narazie nie slyszalem opinii krytycznych o obecnej, wiec pytam - PO CO.

Dokładnie. Nikt nikomu nie zabrania zrobienia swojego własnego stylu od początku a usilne wpierdalanie się oknami w czyjąś pracę mimo ewidentnej niechęci autora (mnie) jest zwyczajnie wieśniackie i niegrzeczne. Naprawdę, czuje się zażenowany musząc dobitnie tłumaczyć takie rzeczy, dodatkowo będąc wyzywany od kretynów przez ludzi, którzy sami prezentują mentalność typowego janusza nie mając przy tym za grosz poszanowania wobec pierwotnej pracy innych.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry