Manga 8613 22

O temacie

Autor Rahim

Zaczęty 6.12.2012 roku

Wyświetleń 8613

Odpowiedzi 22

Rahim

Rahim

Użytkownicy
Perma ban xD
posty32
Propsy1
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Perma ban xD
Anime, a kto czyta jakieś mangi?
 
Zapraszam na forum Opactwo RPG Makera.

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Anime, a kto czyta jakieś mangi?
Ja, mam za sobą Mirai Nikki, Bleach, Death Note i Naruto, oczywiście Bleach i Naruto są przeczytanie "jedynie" do ostatnich rozdziałów. A no i przeczytałem parę rozdziałów w DB.
Z tego co wiem Vierzba i Zoom też czytają mangę.

Ogólnie szkoda że jedyną metodą zakupu mang w UK jest zakup całej serii (kosz około 100 funtów, zależy od serii), gdyby wydawali każdy wolumin osobno, kupowałbym, bo 3-5 funtów w tygodniu/miesiącu jak najbardziej mógłbym na to poświęcić - raz rzadziej poszedłbym na japończyka.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Rahim

Rahim

Użytkownicy
Perma ban xD
posty32
Propsy1
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Perma ban xD

Rahim

Manga
#2 2012-12-06, 09:21(Ostatnia zmiana: 2012-12-06, 09:33)
Ja mam za sobą Bleach, DB, Tasiemca Toradore, zamierzam się zabrac za One Piece.
Jeśli chodzi o fanowskie tłumaczenia to chyba te są najlepsze:
manga-lib

Bo niekiedy przy innych nerwicy idzie dostać jak się coś czytało po angielsku, a póxniej po polsku i znaczenia słów są poprzekręcane :ayfkm:  
A co do wydawnictw to zazwyczaj te jest polecane:
Waneko
EDIT: Wyszedł najnowszy rozdział mangi Bleach, ale ch*jowy jakiś  :I Oddział 0 wg. mi nie przypadł do gustu i do tego znów powiązanie z Uraharą...
 
Zapraszam na forum Opactwo RPG Makera.

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Oj! Uważaj co mówisz, Toradora dostała u mnie wysokie noty! Co prawda w wersji anime, ale i tak się liczy!
Ogólnie mange czytam po angielsku, szybciej wychodzi i w ogóle w 99% lepsze tłumaczenie.


Odnosnie "powiązania z Uraharą" może załóż nowy temat "Manga"? Bo w sumie jest to rozmowa na dłuższą chwile :D
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Rahim

Rahim

Użytkownicy
Perma ban xD
posty32
Propsy1
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Perma ban xD

Rahim

Manga
#4 2012-12-06, 12:57(Ostatnia zmiana: 2012-12-06, 14:39)
Odnośnie nowego tematu nie widzę powodu do zakładania bo manga jest scenariuszem anime, ale jak chcesz :D

Temat założony w celu podjęcia dyskusji o mandze, która wam się najlepiej podoba, bądź co o danej mandze sądzicie, jednym słowem dyskusja :)  
Może zacznę od tematu takiego którym jest postać Kisuke Urahary z Bleach, nie sądzicie iż owa postać jest w każdym możliwym wątku zamieszana?
 
Zapraszam na forum Opactwo RPG Makera.

Ali G

Ali G

Użytkownicy
Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
posty682
Propsy727
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
Niby tak, ale cały czas Kubo trzyma jego umiejętności w tajemnicy(nawet z Aizenem nie użył BanKai ani nowych umiejętności).Dla mnie porażką tej serii jest Ichigo, w tym momencie posiada wszystkie moce jakie wystąpiły shinigami, hollow, fullbringer, a teraz jeszcze quincy, a wszystko to tłumaczone posiadaniem "zawalistej rodzinki".

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
a wszystko to tłumaczone posiadaniem "zawalistej rodzinki".
Tylko ze to dlatego jest w to wszystko zamieszany. Isshin był wysoko w hierarchii Soul Society (chyba nawet 0 squad), jednak poślubił quincy, przez co ta pozycje stracił, stracił również moce, zapewne używając final getsuga tensho.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Rahim

Rahim

Użytkownicy
Perma ban xD
posty32
Propsy1
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Perma ban xD
Niby tak, ale cały czas Kubo trzyma jego umiejętności w tajemnicy(nawet z Aizenem nie użył BanKai ani nowych umiejętności).Dla mnie porażką tej serii jest Ichigo, w tym momencie posiada wszystkie moce jakie wystąpiły shinigami, hollow, fullbringer, a teraz jeszcze quincy, a wszystko to tłumaczone posiadaniem "zawalistej rodzinki".
Zgodzę się, zaraz wyjdzie że matka Ichigo była Quanicy stąd jego ojciec odszedł z gotei
Co do Urahary nurtuje mnie fakt że ma dostęp do takich rzeczy jakich nie mają shinigami itp.  :pokerface:
 
Zapraszam na forum Opactwo RPG Makera.

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Co do Urahary nurtuje mnie fakt że ma dostęp do takich rzeczy jakich nie mają shinigami itp.  :pokerface:
BTW. Podejrzenie że jest on "byłym członkiem 0 squadu" jest błędne, chyba nie muszę mówić czemu.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Ali G

Ali G

Użytkownicy
Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
posty682
Propsy727
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
Co do Urahary nurtuje mnie fakt że ma dostęp do takich rzeczy jakich nie mają shinigami itp.  :pokerface:
Przecież wiadomo Urahara stworzył Instytut Badań, więc nie powinno dziwić, że ma dostęp do takich gadżetów.Prawdopodobnie gdyby nie on to SS byłoby nadal 100 lat za murzynami :D

Rahim

Rahim

Użytkownicy
Perma ban xD
posty32
Propsy1
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Perma ban xD
Co do Urahary nurtuje mnie fakt że ma dostęp do takich rzeczy jakich nie mają shinigami itp.  :pokerface:
BTW. Podejrzenie że jest on "byłym członkiem 0 squadu" jest błędne, chyba nie muszę mówić czemu.
Nie to miałem na myśli, chodziło mi o to że musiał mieć tam wstęp skoro posiadał z Yoru owe źródła itp. dodatkowo musiał komunikować się z squadem 0 skoro wiedzieli że jego uczniem był Ichigo, więc jednym słowem to czego tak pragną Aizen Urahara miał na wyciągnięcie ręki...

Co do Urahary nurtuje mnie fakt że ma dostęp do takich rzeczy jakich nie mają shinigami itp.  :pokerface:
Przecież wiadomo Urahara stworzył Instytut Badań, więc nie powinno dziwić, że ma dostęp do takich gadżetów.Prawdopodobnie gdyby nie on to SS byłoby nadal 100 lat za murzynami :D

Tak Instytut, jednak tak naprawdę stanowi on całe nic czego przykładem jest różnica między Uraharą a Mayurim. Urahara ma dostęp do takich rzeczy o których szalonemu doktorkowi się nawet nie śniło...
 
Zapraszam na forum Opactwo RPG Makera.

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Skąd to stwierdzenie że widział źródła? Wiem, byłoby to logiczne jednak manga twierdzi że "odbudował je po analizie wody z tego źródła", chyba nie muszę mówić co TO oznacza, chociaż w sumie nie wiem jak to wam przełożyli, ale ogólnie nie jest wprost napisane że tam był, mógł dostać próbkę wody. A no i ten kozaczek nie był wiecznie w Squadzie 0, kiedyś był dowódcą Gotei 4.

Zakładam że tam był, jednak musimy wziąć pod uwagę fakt że tak być nie musiało.

To nie jest tak że Mayuri nie ma tam dostępu, zapewne gdyby chciał uzyskałby pozwolenie, on nie jest 'normalnym' naukowcem, on uznaje tylko to co sam osiągnie, on nie jest 'szalonym naukowcem' lecz fanatykiem.

BTW. Jestem jedynym czekającym na powrót Grimmjowa?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Ali G

Ali G

Użytkownicy
Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
posty682
Propsy727
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
BTW. Jestem jedynym czekającym na powrót Grimmjowa?
W 518 chapterze pokazali w końcu kto przyłożył miecz Uracharze i na 99,9% to był Grimmjow.Więc tylko czekać, na kolejną walkę Ichiego z Grimmjowem :D

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
A myślisz że o czym ja mówię jak nie o tym? :lol2:  
Reakcje Ichigo i "Tajemniczego Pana" dobitnie pokazują kto to jest, chociaż znając Kubo to może się różnie skończyć.

Szkoda że nie zobaczymy już Ulquiorra, chyba moja ulubiona postać z całej mangi.



Zapaleńcy Claymore i Fairy Tale, warto to coś czytać? :lol:
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Rahim

Rahim

Użytkownicy
Perma ban xD
posty32
Propsy1
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Perma ban xD
Szkoda że nie zobaczymy już Ulquiorra, chyba moja ulubiona postać z całej mangi.
A ja od początku polubiłem Renjego, przypasował mi swoim charakterem ;d
 
Zapraszam na forum Opactwo RPG Makera.

Ali G

Ali G

Użytkownicy
Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
posty682
Propsy727
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
Moim też Uluqiorra i Aizen, sam nie wiem dlczego, chyba za ich opanowanie i sposób w jaki walczyli :wink:

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
O ile anime zrozumiem, tak wiem, że ten temat jest skupiskiem nerdów z tłustymi włosami i 120kg cielskami : |
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
O ile anime zrozumiem, tak wiem, że ten temat jest skupiskiem nerdów z tłustymi włosami i 120kg cielskami : |
:lol2:
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Rahim

Rahim

Użytkownicy
Perma ban xD
posty32
Propsy1
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Perma ban xD
Jeśli chodzi o opanowanie to Byakuya jest w tym mistrzem  :D
 
Zapraszam na forum Opactwo RPG Makera.

Rahim

Rahim

Użytkownicy
Perma ban xD
posty32
Propsy1
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Perma ban xD
Najnowszy rozdział Bleach mnie już całkiem rozwalił  oO  dajcie spokój ogarnijcie ten 520 charpter a padniecie oO
 
Zapraszam na forum Opactwo RPG Makera.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry