startup.d 2262 3

O temacie

Autor Nekron197

Zaczęty 3.12.2012 roku

Wyświetleń 2262

Odpowiedzi 3

Nekron197

Nekron197

Użytkownicy
posty192
Propsy13
  • Użytkownicy

Nekron197

startup.d
2012-12-03, 08:31(Ostatnia zmiana: 2012-12-03, 08:32)
Witam. Zwracam się do was z prośbą o upload pliku startup.d, ponieważ potrzebuję paru wpisów, które przez przypadek usunąłem (kiedyś tam) nie wiedząc, że będą mi potrzebne do moda. Głównie chodzi mi o cały wpis do klasztoru razem z nowicjuszami itd.
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
A pobrać polskie skrypty gdzie to jest to nie można? Po co od razu zakładać temat? Nie można pomyśleć?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Jaeger

Jaeger

Użytkownicy
posty162
Propsy55
  • Użytkownicy
Nekron ty po prostu nabijasz posty  :facepalm:  Zero pomyślunku, mógłbyś wszystko sam sobie znaleźć...

Odsyłam do cytatu w mojej sygnaturce.
 
Cytuj
3. Pamiętaj, kolorek, ranga i ilość postów na forum świadczy o długości penisa!



Towarzysz Karabynier

Nekron197

Nekron197

Użytkownicy
posty192
Propsy13
  • Użytkownicy
Ahh... No tak... Zapomniałem, że tak można... No nic! Temat do zamknięcia
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry