Gothic 2 - Spawn potworków 2832 3

O temacie

Autor Nekron197

Zaczęty 27.11.2012 roku

Wyświetleń 2832

Odpowiedzi 3

Nekron197

Nekron197

Użytkownicy
posty192
Propsy13
  • Użytkownicy
Chciałbym się zapytać jak powinien wyglądać skrypt na zrespawnowanie np. goblinów o tej samej nazwie (name) w danym waypoincie?
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Normalne:
Wld_InsertNpcAndRespawn (VAR INT instance, VAR STRING spawnPoint, VAR FLOAT spawnDelay)lub w RefreshArmor.d i sleepabit.d
Wld_InsertNpc (VAR INT instance, VAR STRING spawnPoint)
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Nekron197

Nekron197

Użytkownicy
posty192
Propsy13
  • Użytkownicy

Nekron197

Gothic 2 - Spawn potworków
#2 2012-11-27, 14:50(Ostatnia zmiana: 2012-11-27, 15:22)
hmm... Mógłbyś mi objaśnić do czego słuzą poszczególne komendy? Bo nie bardzo rozumiem co gdzie zamienić...

EDIT: Ok, już mniej więcej rozumiem. Stworzyłem plik ze skryptem przywołującym te gobliny (Wld_InsertNPC, tylko dla potwora nie dla npc) tylko teraz nie wiem jak zrobic, aby te potworki pojawiły się po dialogu, jak to wklecić do skryptu dialogu?
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
pod dialogiem wld_insertnpc
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry