Chciałem poprawić mój skrypt Poszukiwacza. Wszystko jest dobrze tylko, że wali nas z pięści zamiast używać broni. Czy jest możliwe, żeby mógł używać broni?
/*************************************************************************
** Poszukiwacz Prototype **
*************************************************************************/
PROTOTYPE Mst_Default_Poszukiwacz(C_Npc)
{
name = "Poszukiwacz";
guild = GIL_ZOMBIE;
aivar[AIV_MM_REAL_ID] = ID_DEMONLORD;
level = 18;
//-----------------------------------------------------------
attribute [ATR_STRENGTH] = 60;
attribute [ATR_DEXTERITY] = 60;
attribute [ATR_HITPOINTS_MAX] = 200;
attribute [ATR_HITPOINTS] = 200;
attribute [ATR_MANA_MAX] = 70;
attribute [ATR_MANA] = 70;
protection [PROT_BLUNT] = 45;
protection [PROT_EDGE] = 40;
protection [PROT_POINT] = 15; // immun
protection [PROT_FIRE] = 15;
protection [PROT_FLY] = 30;
protection [PROT_MAGIC] = 40;
//-----------------------------------------------------------
damagetype = DAM_EDGE;
//-----------------------------------------------------------
fight_tactic = FAI_HUMAN_STRONG;
//-----------------------------------------------------------
//-------------------------------------------------------------
start_aistate = ZS_MM_AllScheduler;
aivar[AIV_MM_RestStart] = OnlyRoutine;
};
//-------------------------------------------------------------
// Zwei Hautfarben mit jeweils zwei Gesichtstexturen
//-------------------------------------------------------------
func void Set_Poszukiwacz_Visuals()
{
Mdl_SetVisual (self,"HUMANS.MDS");
Mdl_ApplyOverlayMds (self,"Humans_Mage.mds");
AI_DrawWeapon (self);
// body mesh ,bdytex,skin,head mesh ,headtex,teethtex,ruestung
Mdl_SetVisualBody (self,"hum_body_Naked0", 1,1 ,"Hum_Head_Psionic", 24, 2, PoszukiwaczArmor);
EquipItem (self, ItMw_2H_Staff_01);
Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_1H,2);
Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_2H,2);
Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_CROSSBOW,2);
B_Scale (self);
Mdl_SetModelFatness(self,-1);
};
/*************************************************************************
** Poszukiwacz **
*************************************************************************/
INSTANCE Poszukiwacz (Mst_Default_Poszukiwacz)
{
Set_Poszukiwacz_Visuals();
Npc_SetToFistMode(self);
Npc_SetTalentSkill ( self, NPC_TALENT_MAGE, 6);
CreateInvItem(self, ItArRunePyrokinesis);
};
Druga sprawą są dwa kolejne skrypty. Moje pytanie do nich to czy da się je jakoś lepiej napisać. Zdaję sobię sprawę, że mój sposób jest nieco naciągany.
Npc_SetTarget(GRD_5054_Gardist,BAU_2012_Rocky);
AI_StartState(GRD_5054_Gardist,ZS_ATTACK,1,"");
Npc_SetTarget(GRD_5053_Gardist,BAU_2012_Rocky);
AI_StartState(GRD_5053_Gardist,ZS_ATTACK,1,"");
Npc_SetTarget(GRD_5055_Eskorta,BAU_2012_Rocky);
AI_StartState(GRD_5055_Eskorta,ZS_ATTACK,1,"");
Npc_SetTempAttitude (GRD_5054_Gardist, ATT_HOSTILE);
Npc_SetTempAttitude (GRD_5053_Gardist, ATT_HOSTILE);
Npc_SetTempAttitude (GRD_5055_Eskorta, ATT_HOSTILE);
Npc_SetTempAttitude (VLK_5089_Tragaz, ATT_HOSTILE);
Npc_SetTempAttitude (VLK_5090_Tragaz, ATT_HOSTILE);
Npc_SetTempAttitude (VLK_5088_Tragaz, ATT_HOSTILE);
Da się zmienić jakoś nastawienie tych NPC jednocześnie do
hero i
BAU_2012_Rocky?