Przeciwnik walczący jak NPC 2012 2

O temacie

Autor

Zaczęty 24.11.2012 roku

Wyświetleń 2012

Odpowiedzi 2

gothic1210
  • Gość

gothic1210
Gość

Przeciwnik walczący jak NPC
2012-11-24, 08:51(Ostatnia zmiana: 2012-11-24, 08:52)
Chciałem poprawić mój skrypt Poszukiwacza. Wszystko jest dobrze tylko, że wali nas z pięści zamiast używać broni. Czy jest możliwe, żeby mógł używać broni?
Cytuj
/*************************************************************************
**   Poszukiwacz Prototype                                       **
*************************************************************************/

PROTOTYPE Mst_Default_Poszukiwacz(C_Npc)         
{
   name                     =   "Poszukiwacz";
   guild                     =   GIL_ZOMBIE;
   aivar[AIV_MM_REAL_ID]         =    ID_DEMONLORD;
   level                     =   18;
//-----------------------------------------------------------
   attribute   [ATR_STRENGTH]      =   60;
   attribute   [ATR_DEXTERITY]      =   60;
   
   attribute   [ATR_HITPOINTS_MAX]   =   200;
   attribute   [ATR_HITPOINTS]      =   200;

   attribute   [ATR_MANA_MAX]       =   70;
   attribute   [ATR_MANA]          =   70;

   protection   [PROT_BLUNT]      =   45;
   protection   [PROT_EDGE]         =   40;
   protection   [PROT_POINT]      =   15;   // immun
   protection   [PROT_FIRE]         =   15;
   protection   [PROT_FLY]         =   30;
   protection   [PROT_MAGIC]      =   40;
//-----------------------------------------------------------
   damagetype                   =   DAM_EDGE;

//-----------------------------------------------------------
   fight_tactic                     =   FAI_HUMAN_STRONG;
//-----------------------------------------------------------
   
//-------------------------------------------------------------
   start_aistate            = ZS_MM_AllScheduler;

   aivar[AIV_MM_RestStart]    = OnlyRoutine;
};
//-------------------------------------------------------------
// Zwei Hautfarben mit jeweils zwei Gesichtstexturen
//-------------------------------------------------------------
func void Set_Poszukiwacz_Visuals()
{
   Mdl_SetVisual      (self,"HUMANS.MDS");
   Mdl_ApplyOverlayMds   (self,"Humans_Mage.mds");
   AI_DrawWeapon (self);
   //         body mesh     ,bdytex,skin,head mesh     ,headtex,teethtex,ruestung   
   Mdl_SetVisualBody (self,"hum_body_Naked0", 1,1 ,"Hum_Head_Psionic", 24,  2, PoszukiwaczArmor);
   EquipItem   (self, ItMw_2H_Staff_01);
   
   Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_1H,2);
   Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_2H,2);
   Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_CROSSBOW,2);   
   B_Scale (self);
   Mdl_SetModelFatness(self,-1);
};

/*************************************************************************
**   Poszukiwacz                                                 **
*************************************************************************/

INSTANCE Poszukiwacz   (Mst_Default_Poszukiwacz)
{
   
   Set_Poszukiwacz_Visuals();
   Npc_SetToFistMode(self);
   Npc_SetTalentSkill      ( self, NPC_TALENT_MAGE,      6);
   CreateInvItem(self, ItArRunePyrokinesis);
};
Druga sprawą są dwa kolejne skrypty. Moje pytanie do nich to czy da się je jakoś lepiej napisać. Zdaję sobię sprawę, że mój sposób jest nieco naciągany.
Cytuj
      Npc_SetTarget(GRD_5054_Gardist,BAU_2012_Rocky);
      AI_StartState(GRD_5054_Gardist,ZS_ATTACK,1,"");
      Npc_SetTarget(GRD_5053_Gardist,BAU_2012_Rocky);
      AI_StartState(GRD_5053_Gardist,ZS_ATTACK,1,"");
      Npc_SetTarget(GRD_5055_Eskorta,BAU_2012_Rocky);
      AI_StartState(GRD_5055_Eskorta,ZS_ATTACK,1,"");
    Npc_SetTempAttitude   (GRD_5054_Gardist,   ATT_HOSTILE);
   Npc_SetTempAttitude   (GRD_5053_Gardist,   ATT_HOSTILE);
   Npc_SetTempAttitude   (GRD_5055_Eskorta,   ATT_HOSTILE);
    Npc_SetTempAttitude   (VLK_5089_Tragaz,   ATT_HOSTILE);
   Npc_SetTempAttitude   (VLK_5090_Tragaz,   ATT_HOSTILE);
   Npc_SetTempAttitude   (VLK_5088_Tragaz,   ATT_HOSTILE);
Da się zmienić jakoś nastawienie tych NPC jednocześnie do hero i BAU_2012_Rocky?
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel

Sawik
Moderator działu

Przeciwnik walczący jak NPC
#1 2012-11-24, 11:09(Ostatnia zmiana: 2012-11-24, 11:10)
Poszukiwaczowi daj broń, powinno pomóc :D
qrwa, dopiero doczytałem że w visualu dałeś
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Lisu13

Lisu13

Użytkownicy
posty131
Propsy14
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
 
Sweet! I've just received my free Riot Points!

>> FreeRiotPoints.me <<


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry