Gothic 2 Returning+Rebalance [BETA - na Dzień Niepodległości] 223608 389

O temacie

Autor majaczek

Zaczęty 10.11.2012 roku

Wyświetleń 223608

Odpowiedzi 389

Wyzysk11

Wyzysk11

Użytkownicy
posty728
Propsy34
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Co do Morrowinda, na poziomie +100, bardzo ale to bardzo szybko wbija sie umiejętności na osobach, z którymi siębijesz. Są tak mocni, że wbijesz sobie  z 15+ umiejętności. Fakt faktem, że trzeba mieć dobre eq, ale to nie jest żadem problem.
 

Maciuś

Maciuś

Użytkownicy
Believer in Jesus Christ
posty1583
Propsy217
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Believer in Jesus Christ
Hmm.. Też bym nagrał zagrajmy na rzeźniku. Uwielbiam najtrudniejszy poziom. Chyba zaczne w tym czasie grac w Morrowind na +100 %-owym poziomie magiem hahaha, to dopiero hardcore  :lol:
Polecam Mroczne Tajemnice na trudnym poziomie.

Nie wiem czy wyszedł jakiś mod utrudniający gre w Morrowindzie ale kiedy ja grałem na + 100 % wojownikiem to już na 7 poziomie doświadczenia pokonałem ponoć jednego z najmocniejszych przeciwników - orka Umbre. O potworach to nawet nie ma co wspominać - tak były słabe. Brak wyzwania - brak chęci do gry.

A co do Returninga mam pytanie odnośnie skrótu klawiszowego do mapy świata. Gdy naciskam przycisk odpowiadający za wyświetlenie mapy - "M" pisze, że "nie mam umiejętności sprintera!" Nie ma teraz możliwości wyświetlania mapy przyciskiem z klawiatury? Zawsze przy modyfikacjach musi się zjebać jakiś aspekt gry najwidoczniej.
 
1 Corinthians 3:19
For the wisdom of this world is foolishness with God.
Psalm 19
The heavens declare the glory of God; and the firmament sheweth his handywork.
Luke 8:17
For nothing is secret, that shall not be made manifest; neither any thing hid, that shall not be known and come abroad.

Obserwator

Obserwator

Użytkownicy
posty8
  • Użytkownicy
w returning im wyższy poziom trudnośći, to więcej się dostaje doświadczenia za potwory?
 

Maciuś

Maciuś

Użytkownicy
Believer in Jesus Christ
posty1583
Propsy217
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Believer in Jesus Christ
w returning im wyższy poziom trudnośći, to więcej się dostaje doświadczenia za potwory?
Im wyższy poziom trudności tym mniej expa za potwory.
 
1 Corinthians 3:19
For the wisdom of this world is foolishness with God.
Psalm 19
The heavens declare the glory of God; and the firmament sheweth his handywork.
Luke 8:17
For nothing is secret, that shall not be made manifest; neither any thing hid, that shall not be known and come abroad.

Obserwator

Obserwator

Użytkownicy
posty8
  • Użytkownicy
 

elathir

elathir

Użytkownicy
posty174
Propsy31
  • Użytkownicy
Polecam Mroczne Tajemnice na trudnym poziomie.

Nie wiem czy wyszedł jakiś mod utrudniający gre w Morrowindzie ale kiedy ja grałem na + 100 % wojownikiem to już na 7 poziomie doświadczenia pokonałem ponoć jednego z najmocniejszych przeciwników - orka Umbre. O potworach to nawet nie ma co wspominać - tak były słabe.

Bo woj w morrowindzie to postać very easy, mag natomiast jest pieruńsko trudny z racji braku regeneracji many w gołej wersji. Co zwłaszcza na początku uniemożliwia zabicie więcej niż jednego silniejszego wroga na raz bez odpoczynku.

A co do modów utrudniających te grę, to są ich setki. W przeciwieństwie do gier piranii gry Bethsaidy są wręcz dziecinnie łatwe i bardzo przyjemne w modowaniu. Po prawdzie do istnieją do nich mody fabularne o niebo lepsze niż same gry.
 

Obserwator

Obserwator

Użytkownicy
posty8
  • Użytkownicy
Mody do morrowind? Nie słyszałem o żadnym. Zna ktoś morrowind w 100 %?  :P
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
www.morrowind.phx.pl
www.skyrim.pl


Chociazby te maja plikownie pokazne w mody do morrowinda. Morrowind jest o tyle przydatny, ze mozna wpakowac w niego wieeeele modów (z tego co slyszalem to limit na slabych i srednich kompach to 200 modów uruchomionych, na lepszych ta poprzeczka pewnie jest zawieszona nieco wyzej). Jest duzo modow - mody dodające do gry sklepi z kilkunastoma zbrojami, jedna jaskinie, jak i takie mody, co przebudowywują cale miasta (Balmora Expansion, Vivec Expansion) oraz jeszcze wiecej modow z nowymi zadaniami, gildiami itd itp.

Nie wspomne juz o zagranicznych plikowniach modow jak planet elder scrolls itd.


Sory za offtop, ostatni raz.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Obserwator

Obserwator

Użytkownicy
posty8
  • Użytkownicy
Dobrze, dosyć już o innych grach, teraz czekamy na Returning :D
 

Button

Button

Użytkownicy
posty62
Propsy7
  • Użytkownicy
Właśnie przeszedłem Returninga i poświęciłem na niego ok. 100 h - tak więc mogę co nieco się wypowiedzieć.

Generalnie mod jest dobry ale jest bardzo dużo wad/komplikacji, które irytują człowieka. Pierwszym elementem, który się rzuca w oczy, to trudność gry. Nawet na poziomie łatwym mamy problemy z początkowymi potworkami, nie mówiąc już o poziomie rzeźnik. Dla jednych będzie to doskonała szansa na wykazania się i odpowiednie rozwinięcie postaci a dla niektórych, to niestety mądręga. Ciężka jest szczególnie początkowa walka z bandytami, którzy nie tylko mają przewagę liczebną ale również statystyki zostały mocno poprawione.
Tak jak przystało na dodatki do Gothica, także i w tym zostały dodane nowe gildie. Mi się najbardziej podobała gilida morderców - tylko jedyny minus był taki, że  fabuła tej gildii jest bardzo krótka i na dobrą sprawę można ją przejść w 30 minut. Brakowało mi troszeczkę intrygi i większej ilości zleceń.
Inną gildią o której również chciałbym napisać słów kilka to Opiekunowie. Jest to gildia, której głównymi zadaniami będzie znajdź->przynieś co po dłuższym czasie może stać się naprawdę irytujące. Dodatkowo miejsca w których można spotkac poszczególnych Opiekunów zdają się być trudne do odnalezienia bez poradnika (np. Opiekun, który znajduje się niedaleko farmy Akila). Jednak gdy przejdziemy wszystkie dostępne misje dla tej gildii zostaniemy sowicie wynagrodzeni.

Uwaga: dalsze informacje mogą zawierać spoilery.

W modzie znalazłem kilka nieścisłości/błędów m.in:
- Jak pamiętamy w NK zabijamy Bloodwyna i ucinamy mu głowę. W późniejszych rozdziałach Bloodwyn zmartwychwstaje i przemienia się w ... zombie. Nasuwa się tutaj pytanie: Jak to możliwe, że Bloodwyn stał się zombie bez głowy?
- Niektóre zadania zostały tak skonstruowane, że trzeba je wykonać w odpowiednim rozdziale. W dalszych rozdziałach może być problem z wykonaniem określonego zadania (np. odnalezienie Uriziela)
- Podobnie jak Dark Saga miałem następujący problem, że w 7 rozdziale miałem dostarczyć myśliwym 10 zbrój z płyt pełzacza. Problem polegał na tym, że miałem tylko określoną ilość płyt z pełzaczy a wszystkie inne pełzacze zostały przeze mnie unicestwione (wszystkie jaskinie w Khorinis, jaskinie/świątynie w Górniczej Dolinie, Jarkendarze)
- Podobnie jest z myśliwymi. Jeżeli nie masz zbroi myśliwego i chcesz dołączyć do tej gildii Falk mówi Ci, żebyś przyniósł skóre czarnego trolla. Przyniosłem skóre czarnego trolla i co? Wręczyłem mu i do gildii niestety nie zostałem przyjęty, ponieważ nie było innych opcji dialogowych.
- W Jarkendarze obok czarnego trolla są jagody trolla, który dają nam wytrzymałość (zrywając jedną roślinę pojawia się następna - i tak możemy zerwać ok. 60 czy 70 jagód trolla i dodać sobie do wytrzymałości)
- Czytanie książek u innych osób jest zabronione - można dostać wpierdziel np. od Constantina.
- To samo tyczy się ze skrzynkami. Pamiętacie jaskinie na samym początku gdzie urzedują bandyci? Idąc z Cavalornem, rozprawiając się z bandydatmi przy próbie otwarcia skrzyni zostaniecie przez niego zaatakowani.
- Podczas szturmu na zamek w 7 rozdziale w Górniczej Dolinie po pokonaniu orkowego przywódcy i przywłaszczeniu sobie jego rzeczy zostałem zaatakowany przez wszystkich paladynów.
- Po uwolnieniu Gritty z rąk bandytów - Thorben mówi nam, że nauczy nas otwierania zamków. Pomimo tego, że mówi nam jak to się robi nie dostajemy tej umiejętności. Aby się nauczyć tej umiejętności musimy oddać Thorbenowi księgę długów Lehmara.
- W rozdziale 4 po każdorazowym wyborze opcji dialogowej u Lorda Hagena z orkowymi przywódcami dostajemy 50 punktów doświadczenia.

Największym mankamentem w Returningu jest chyba sama rozgrywka. Nie została dobrze zbalansowana. Dla przykładu:
- W 4 rozdziale przedostając się na bagno możemy poprosić o pomoc Roda i Ciphera. Niestety nie są oni w stanie poradzić sobie z jaszczuroludźmi i padają bardzo szybko. Ja musiałem robić to w taki sposób, że szedłem sam na bagna i prowokowałem jaszczuroludzi, żeby biegli za mna do ławki z Rodem i Cipherem i dopiero wtedy oni ich zabijali.
- Walka ze smokami również była bardzo ciężka i pomimo, że grałem Łowcą Smoków musiałem używać czarów, żeby pokonać niektóre smoki
- Walka ze smokiem ożywieńcem czy demonem na tajemniczej wyspie - impossible.

I na koniec napiszę o radach jakie mogę dać graczom Returninga:

- Nauczcie się kradzieży kieszonkowej oraz otwierania zamków, ponieważ jest to potrzebne chodźby do tego, żeby dołączyć do bractwa Śniącego. Otwieranie zamków przydaje się również w dalszych rozdziałach.
- Nie polecam wam inwestować w punkty życia, które początkowo kosztują 1250 sztuk złota (25 pkt. życia i 5 pkt nauki). W tym celu lepiej wykupić recepturę które dają energię życiową z dzikich/leśnych jagód (receptura dostępna jest chyba u Constantine w dalszych rozdziałach)
- Jeżeli potrzebujecie pieniędzy i chcecie wykorzystać małego buga w grze to zostańcie czeladnikiem u Harada. Wyuczcie się u niego kucia mieczy. Każdego dnia jego czeladnik Brian ma do sprzedania 2 pręty, które umożliwią Wam wykucie oręża i sprzedania ich po atrakcyjnej cenie u Harada.
- Inną opcją zarabiania pieniędzy jest dołączenie do myśliwych i sprzedawania jednemu z nich trofeów z zabitych zwierząt.
- Jeżeli grasz wojownikiem naucz się umiejętności usuwania serc. W dalszych rozdziałach będziesz miał okazje nauczyć się receptury siły, która jest pozyskiwana z orkowych serc. To samo tyczy się postaci, które inwestują w zręczność. W grze istnieje również receptura, która umożliwia poprawę zręczności z serc jaszczuroludzi.
- Jedz jabłka, ponieważ określona ilość zjedzonych owoców sprawia, że dostajesz punkty siły.
- Na początku gry korzystaj z ognistych strzał/kul ognia aby pozabijać bandytów.
- Staraj się jak najszybciej wykonać wszystkie misje u opiekunów - ostatni z nich pojawia się w rozdziale 4. Po dołączeniu do opiekunów/haradrimów będziemy mieli okazje uczyć się u nich zupełnie za darmo.
- Zanim zaczniesz zabijać pełzacze naucz się pozyskiwać płyty z pełzaczy, które będą Ci potrzebne w rozdziale 7.

I co najważniejsze ... inwestuj w swoją postać zdobywając doświadczenie, ponieważ ten mod jest tylko dla weteranów Gothica, którzy są odpowiednio zmotywowani na prawdziwe wyzwanie!
 

Maciuś

Maciuś

Użytkownicy
Believer in Jesus Christ
posty1583
Propsy217
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Believer in Jesus Christ
Trudność gry jak dla mnie tylko na plus - nie jest ani za trudno ani za łatwo ( wykonuje wszystkie zadania jakie są możliwe, staram się nie tracić żadnego expa np. za zwierzaki zabite przez npców itp.) Walka z bandytami poleagała i dalej polega na tym aby wejść na skałe / namiot / przeszkode na którą oni nie potrafią i zabić ich z łuku / kuszy / czarów. Tak samo postępuje się z potężnymi potworami / npcami. To nie jest Gothic 1 gdzie jak miałeś słabą broń to nie robiłeś NIC przeciwnikom. Tu mając nawet najsłabszy miecz / łuk zadaje się minimale obrażenia, więc wystarczy znaleźć odpowiednie miejsce i troche cierpliwości i można pokonać KAŻDEGO ( np. czarnego trola za pomocą lagi ). Jeżeli nawet nie chce się tracić tyle czasu to od czego są czary? Najlepszy przykład to obóz bandytów z Dexterem - wystarczy 20 many i zwój burzy i niemal wszyscy bandyci leżą ( polecam rozegrać to w ten sposób, inaczej Greg zabierze nam powyżej 2000 expa ). Returning pod względem poziomu trudności jest milion razy lepiej zbalansowany niż takie Mroczne Tajemnice, gdzie grając na najtrudniejszym poziomie, mając najlepszą broń w grze, staty NIEMAL maxymalne miałem cieniostwora na przynajmniej 5 hitów. Dość powiedzieć, że gdyby go rzucić do obozu starego / nowego / bractwa to sam wybił by wszystkich npców. Tak to wyglądało, aż odechciewało się grać kiedy pod koniec gry nie można było pokonać na raz kilku orkowych psów.
 
1 Corinthians 3:19
For the wisdom of this world is foolishness with God.
Psalm 19
The heavens declare the glory of God; and the firmament sheweth his handywork.
Luke 8:17
For nothing is secret, that shall not be made manifest; neither any thing hid, that shall not be known and come abroad.

Button

Button

Użytkownicy
posty62
Propsy7
  • Użytkownicy
Bossy nie są zbalansowane.
Ja na 46 poziomie ginąłem po dwóch czarach rzuconych przez demona na tajemniczej wyspie. Podobnie było ze smokiem ożywieńcem.
Co do zwykłych smoków to wystarczyła odpowiednia taktyka:
1. Czary ofensywne (np. burza)
2. W przypadku ognistego smoka przywołujesz golema lawy i wtedy bijesz smoka
3. W przypadku zarówno smoków jak i golemów doskonale spisuje się młot, które zadaje większe obrażenia.
 

Maciuś

Maciuś

Użytkownicy
Believer in Jesus Christ
posty1583
Propsy217
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Believer in Jesus Christ
Z bosów to walczyłem tylko z tym topielcem z imieniem :)  Nieprawdopodobna wytrzymałość i dmg z łapy ale pokonać go łatwo bez straty hp.
 
1 Corinthians 3:19
For the wisdom of this world is foolishness with God.
Psalm 19
The heavens declare the glory of God; and the firmament sheweth his handywork.
Luke 8:17
For nothing is secret, that shall not be made manifest; neither any thing hid, that shall not be known and come abroad.

Squerol

Squerol

Użytkownicy
twój stary
posty712
Propsy547
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • twój stary
Gra na początku może sprawiać problemy nieuważnym graczom, ale mając dostęp do Górniczej Doliny, można tak dopakować postać, że gra staje się prosta i nudna - wyrzynanie hord orków, którzy giną od kilku ciosów od 1-ręcznej "Demon Fury" (zależnie od rangi orka po ilu cięciach lecą). O reszcie potworów szkoda gadać, bossy też nie sprawiają problemów (mimo to na początku gry lepiej się za niektórych nie brać, gdyż nie zadajemy niektórym wogóle obrażeń), zaś na smoki prosta taktyka, nie zdradzę jaka ; D. Gra jest strasznie niezbalansowana, przez ogrom świata i duuuuużą swobodę działania. Grając pierwszy raz w ReBalance'a (nie zwykłego Returninga, goła wersja jest o wiele mniej dopracowana) "doładowałem" postać w IV rozdziale, ukończyłem grę po paru miesiącach gry. Przy drugiej potyczce, znając świat gry i możliwości rozwoju, "dopompowałem" Gothica w II rozdziale, zakończyłem w IV rozdziale, bo gra stała się nudna i nie chciało się grać. Przy trzecim podejściu też "przypakowałem" postać w II rozdziale, nuda zawiała też w tym rozdziale i gry nie ukończyłem. Tak czy siak, poziom trudności jest wyolbrzymiany przez użytkowników tego forum. Być może gra jest zbalansowana w nowszej wersji (2.1, Snc czy jakoś tak), ale jest niekompatybilna z aktualnym spolszczeniem. Dzięki,

Mateusz.Wr

Mateusz.Wr

Użytkownicy
posty80
Propsy7
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Spoiler
Właśnie przeszedłem Returninga i poświęciłem na niego ok. 100 h - tak więc mogę co nieco się wypowiedzieć.

Generalnie mod jest dobry ale jest bardzo dużo wad/komplikacji, które irytują człowieka. Pierwszym elementem, który się rzuca w oczy, to trudność gry. Nawet na poziomie łatwym mamy problemy z początkowymi potworkami, nie mówiąc już o poziomie rzeźnik. Dla jednych będzie to doskonała szansa na wykazania się i odpowiednie rozwinięcie postaci a dla niektórych, to niestety mądręga. Ciężka jest szczególnie początkowa walka z bandytami, którzy nie tylko mają przewagę liczebną ale również statystyki zostały mocno poprawione.
Tak jak przystało na dodatki do Gothica, także i w tym zostały dodane nowe gildie. Mi się najbardziej podobała gilida morderców - tylko jedyny minus był taki, że  fabuła tej gildii jest bardzo krótka i na dobrą sprawę można ją przejść w 30 minut. Brakowało mi troszeczkę intrygi i większej ilości zleceń.
Inną gildią o której również chciałbym napisać słów kilka to Opiekunowie. Jest to gildia, której głównymi zadaniami będzie znajdź->przynieś co po dłuższym czasie może stać się naprawdę irytujące. Dodatkowo miejsca w których można spotkac poszczególnych Opiekunów zdają się być trudne do odnalezienia bez poradnika (np. Opiekun, który znajduje się niedaleko farmy Akila). Jednak gdy przejdziemy wszystkie dostępne misje dla tej gildii zostaniemy sowicie wynagrodzeni.

Uwaga: dalsze informacje mogą zawierać spoilery.

W modzie znalazłem kilka nieścisłości/błędów m.in:
- Jak pamiętamy w NK zabijamy Bloodwyna i ucinamy mu głowę. W późniejszych rozdziałach Bloodwyn zmartwychwstaje i przemienia się w ... zombie. Nasuwa się tutaj pytanie: Jak to możliwe, że Bloodwyn stał się zombie bez głowy?
- Niektóre zadania zostały tak skonstruowane, że trzeba je wykonać w odpowiednim rozdziale. W dalszych rozdziałach może być problem z wykonaniem określonego zadania (np. odnalezienie Uriziela)
- Podobnie jak Dark Saga miałem następujący problem, że w 7 rozdziale miałem dostarczyć myśliwym 10 zbrój z płyt pełzacza. Problem polegał na tym, że miałem tylko określoną ilość płyt z pełzaczy a wszystkie inne pełzacze zostały przeze mnie unicestwione (wszystkie jaskinie w Khorinis, jaskinie/świątynie w Górniczej Dolinie, Jarkendarze)
- Podobnie jest z myśliwymi. Jeżeli nie masz zbroi myśliwego i chcesz dołączyć do tej gildii Falk mówi Ci, żebyś przyniósł skóre czarnego trolla. Przyniosłem skóre czarnego trolla i co? Wręczyłem mu i do gildii niestety nie zostałem przyjęty, ponieważ nie było innych opcji dialogowych.
- W Jarkendarze obok czarnego trolla są jagody trolla, który dają nam wytrzymałość (zrywając jedną roślinę pojawia się następna - i tak możemy zerwać ok. 60 czy 70 jagód trolla i dodać sobie do wytrzymałości)
- Czytanie książek u innych osób jest zabronione - można dostać wpierdziel np. od Constantina.
- To samo tyczy się ze skrzynkami. Pamiętacie jaskinie na samym początku gdzie urzedują bandyci? Idąc z Cavalornem, rozprawiając się z bandydatmi przy próbie otwarcia skrzyni zostaniecie przez niego zaatakowani.
- Podczas szturmu na zamek w 7 rozdziale w Górniczej Dolinie po pokonaniu orkowego przywódcy i przywłaszczeniu sobie jego rzeczy zostałem zaatakowany przez wszystkich paladynów.
- Po uwolnieniu Gritty z rąk bandytów - Thorben mówi nam, że nauczy nas otwierania zamków. Pomimo tego, że mówi nam jak to się robi nie dostajemy tej umiejętności. Aby się nauczyć tej umiejętności musimy oddać Thorbenowi księgę długów Lehmara.
- W rozdziale 4 po każdorazowym wyborze opcji dialogowej u Lorda Hagena z orkowymi przywódcami dostajemy 50 punktów doświadczenia.

Największym mankamentem w Returningu jest chyba sama rozgrywka. Nie została dobrze zbalansowana. Dla przykładu:
- W 4 rozdziale przedostając się na bagno możemy poprosić o pomoc Roda i Ciphera. Niestety nie są oni w stanie poradzić sobie z jaszczuroludźmi i padają bardzo szybko. Ja musiałem robić to w taki sposób, że szedłem sam na bagna i prowokowałem jaszczuroludzi, żeby biegli za mna do ławki z Rodem i Cipherem i dopiero wtedy oni ich zabijali.
- Walka ze smokami również była bardzo ciężka i pomimo, że grałem Łowcą Smoków musiałem używać czarów, żeby pokonać niektóre smoki
- Walka ze smokiem ożywieńcem czy demonem na tajemniczej wyspie - impossible.

I na koniec napiszę o radach jakie mogę dać graczom Returninga:

- Nauczcie się kradzieży kieszonkowej oraz otwierania zamków, ponieważ jest to potrzebne chodźby do tego, żeby dołączyć do bractwa Śniącego. Otwieranie zamków przydaje się również w dalszych rozdziałach.
- Nie polecam wam inwestować w punkty życia, które początkowo kosztują 1250 sztuk złota (25 pkt. życia i 5 pkt nauki). W tym celu lepiej wykupić recepturę które dają energię życiową z dzikich/leśnych jagód (receptura dostępna jest chyba u Constantine w dalszych rozdziałach)
- Jeżeli potrzebujecie pieniędzy i chcecie wykorzystać małego buga w grze to zostańcie czeladnikiem u Harada. Wyuczcie się u niego kucia mieczy. Każdego dnia jego czeladnik Brian ma do sprzedania 2 pręty, które umożliwią Wam wykucie oręża i sprzedania ich po atrakcyjnej cenie u Harada.
- Inną opcją zarabiania pieniędzy jest dołączenie do myśliwych i sprzedawania jednemu z nich trofeów z zabitych zwierząt.
- Jeżeli grasz wojownikiem naucz się umiejętności usuwania serc. W dalszych rozdziałach będziesz miał okazje nauczyć się receptury siły, która jest pozyskiwana z orkowych serc. To samo tyczy się postaci, które inwestują w zręczność. W grze istnieje również receptura, która umożliwia poprawę zręczności z serc jaszczuroludzi.
- Jedz jabłka, ponieważ określona ilość zjedzonych owoców sprawia, że dostajesz punkty siły.
- Na początku gry korzystaj z ognistych strzał/kul ognia aby pozabijać bandytów.
- Staraj się jak najszybciej wykonać wszystkie misje u opiekunów - ostatni z nich pojawia się w rozdziale 4. Po dołączeniu do opiekunów/haradrimów będziemy mieli okazje uczyć się u nich zupełnie za darmo.
- Zanim zaczniesz zabijać pełzacze naucz się pozyskiwać płyty z pełzaczy, które będą Ci potrzebne w rozdziale 7.

I co najważniejsze ... inwestuj w swoją postać zdobywając doświadczenie, ponieważ ten mod jest tylko dla weteranów Gothica, którzy są odpowiednio zmotywowani na prawdziwe wyzwanie!

Witam :)

Miejmy nadzieje że w wersji 2.1 chociaż część tych błędów będzie naprawiona  :wink:  

Pozdrawiam Mateusz.Wr  :D  
 
Czy ja gram na kodach NIE po prostu sprawdzam tajniki i sekrety przez co jestem lepszy :)

MhrocznyCzlek

MhrocznyCzlek

Użytkownicy
posty31
Propsy10
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Czy tylko ja zauważyłem, że Dolina Cieni to obszar ŻYWCEM wycięty z terenów Khorinis i zwyczajnie przerobiony na mroczniejszy?
 
The fireshow team:
https://www.facebook.com/pages/Drakar/403319873057139?fref=ts

//edit.Aztek - większą sygnę trzeba było sobie wrzucić. 1000x1000 to chyba nowy rekord

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
A co w tym dziwnego? Napewno zauwazyl to kazdy, ale to raczej nie jest na tyle odkrycie, zeby dziwilo czy przerazalo kogokolwiek.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Lukizzz

Lukizzz

Użytkownicy
posty573
Propsy140
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Tak samo mi się wydaje że wolna kopalnia jest częściowo zerżnięta z Mrocznych Tajemnic :)
 

Obserwator

Obserwator

Użytkownicy
posty8
  • Użytkownicy
Też tak sądzę, że poziom trudności jest wyolbrzymiany przez graczy
 

Kranczer

Kranczer

Użytkownicy
posty33
Propsy2
  • Użytkownicy
Zacząłem grę na rzeźniku, jestem na początku Jarkendaru, i poziom w porównaniu z easy różni sie mniejszym przyrostem expa, a potwory są średnio tylko 1/5 lepsze.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry