Skrypt z otwarciem obrazka 5810 8

O temacie

Autor RBiK

Zaczęty 20.10.2012 roku

Wyświetleń 5810

Odpowiedzi 8

RBiK

RBiK

Użytkownicy
posty15
Propsy2
  • Użytkownicy

RBiK

Skrypt z otwarciem obrazka
2012-10-20, 16:27(Ostatnia zmiana: 2012-10-20, 21:39)
Potrzebuje skryptu otwierającego obrazek po naciśnięciu klawisza "M" zaczyna się w ten sposób jednak nie wiem co dalej napisać...

                     if (Engine.Singleton.IsKeyTyped(MOIS.KeyCode.KC_M)









silnik : ogre
 
--------------------------------------------------------------------------------------------------------

IHAHAHAH PRRR LICZE NA PROOPSA :D

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
W unity?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

RBiK

RBiK

Użytkownicy
posty15
Propsy2
  • Użytkownicy
 
--------------------------------------------------------------------------------------------------------

IHAHAHAH PRRR LICZE NA PROOPSA :D

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ezzam

Ezzam

Użytkownicy
posty391
Propsy367
  • Użytkownicy
Edek, co ty odpierdzielasz :lol2:

RBi, pytanie było o engine a nie środowisko :facepalm:
 

RBiK

RBiK

Użytkownicy
posty15
Propsy2
  • Użytkownicy

RBiK

Skrypt z otwarciem obrazka
#4 2012-10-20, 21:32(Ostatnia zmiana: 2012-10-20, 21:38)
Edek, co ty odpierdzielasz :lol2:

RBi, pytanie było o engine a nie środowisko :facepalm:

ja potrzebuje skryptu a jak nie pomagasz to się nie interesuj :p
 
--------------------------------------------------------------------------------------------------------

IHAHAHAH PRRR LICZE NA PROOPSA :D

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
:facepalm:
Skrypt będzie się różnił w zależności od silnika.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

RBiK

RBiK

Użytkownicy
posty15
Propsy2
  • Użytkownicy
:facepalm:
Skrypt będzie się różnił w zależności od silnika.

wiem dlatego napisałem że ogre :facepalm:
 
--------------------------------------------------------------------------------------------------------

IHAHAHAH PRRR LICZE NA PROOPSA :D

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ezzam

Ezzam

Użytkownicy
posty391
Propsy367
  • Użytkownicy

Ezzam

Skrypt z otwarciem obrazka
#7 2012-10-20, 23:08(Ostatnia zmiana: 2012-10-20, 23:10)
Na początek przydałoby się zrobić mały research i zobaczyć, czy ktoś na forum w ogóle pracuje na ogre :ok:

Edit:
Cytuj
wiem dlatego napisałem że ogre :facepalm:  
Post sawika z 21:36, informacja o silniku o 21:39. Z kogo próbujesz zrobić debila?
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

RafalBudzis

Skrypt z otwarciem obrazka
#8 2012-10-20, 23:40(Ostatnia zmiana: 2012-10-20, 23:42)
Cytuj
silnik : ogre
Użytkownik RBi edytował ten post dziś, 21:39

:lol2:  kocham idiotów ;d  Zamiast się przyznać do błędu będzie pierdolił.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry