Gothic: Wyspa Gromów 14922 30

O temacie

Autor mateu990

Zaczęty 3.10.2012 roku

Wyświetleń 14922

Odpowiedzi 30

mateu990

mateu990

Użytkownicy
Gothic: Khalinag
posty58
Propsy8
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • Gothic: Khalinag

mateu990

Gothic: Wyspa Gromów
2012-10-03, 16:42(Ostatnia zmiana: 2012-10-06, 19:21)
GOTHIC:
WYSPA GROMÓW

Witam, dziś chciałbym ogłosić produkcję mojego moda pt. Gothic wyspa gromów
Modyfikacja ta będzie opowiadać o losach Jacka.
Jack wyląduje w znanym już świecie z GOTHICA Jarkendarze (tam potocznie nazywaną: Wyspą Piratów) w modyfikacji nie spotkacie bajerów typu duale czy tarcze. W modyfikacji stawiam na fabułę.
Chodzi mi o to by modyfikacja miała swój klimat i wciągneła na godziny. Mod będzie zawierać DUŻO zadań oraz postaci. Znajdzienie także nowe elementy otoczenia, broń, zbroję, tekstury itp.

Krótki opis fabuły:


Przez wielką burze trafiasz na wyspę Jarkendar obecnie oddzieloną od reszty świata nie można wydostać się drogą morską ponieważ na drodze szaleją wielkie sztormy.
I tylko niektóży piraci (nikt nie wie jakim sposobem) potrafią obok nich przepłynąć. Na początku kiedy trafiasz na plaże akurat zasiedloną przez grupę piratów Grega (twojego starego znajomego) od razu zostajesz wplątany w konflikt pomiędzy obozem piratów z  plaży a obozem w świątyni zostaje jeszcze obóz z ruin ty wybierasz do którego chcesz się przyłączyć poza tym zwykłym niepozornym konfliktem pozostaje jeszcze jeden problem mianowicie stara armia prowadzona przez mrocznego lorda który chce przejąć kontrolę nad całą wyspą. Zaczynasz jako poszarpany przez morze pirat, żeby sprostać temu wszystkiemu musisz rostrzygnąć konflikt oraz zdobyć załogę i okręt i popłynąć na wyspę gromów otoczoną przez wielkie sztormy i powstrzymać mrocznego lorda.




Teraz parę scenów:
http://zapodaj.net/f...ac4bd6.jpg.html
http://zapodaj.net/1...774ca4.jpg.html
http://zapodaj.net/9...aa295a.jpg.html
http://zapodaj.net/c...851cbe.jpg.html
http://zapodaj.net/a...81a668.jpg.html
http://zapodaj.net/3...566be0.jpg.html
http://zapodaj.net/1...603b4f.jpg.html

UWAGA !!! Chętni do pomocy nad modyfikacją są proszeni o kontakt ze mną na PW lub gg.   :lol:
TAK, TAK zdecydowałem się na zmianę tytułu może będzie lepiej pasował...
Więcej na temat moda dowiecie się niebawem   :wink:
 

Draco

Draco

The Modders
posty242
Propsy67
  • The Modders

Draco
The Modders

Gothic: Wyspa Gromów
#1 2012-10-03, 16:50(Ostatnia zmiana: 2012-10-03, 16:55)
GOTHIC:
HISTORIA JACKA SPARROWA

Witam, dziś chciałbym ogłosić produkcję mojego moda pt. Gothic Historia Jacka Sparowwa.
Modyfikacja ta będzie opowiadać o losach popularnego pirata Jacka Sparrowa, który musi zebrać szacunek na wyspie i odnaleść swoją starą załogę (a raczej jej części). Fabuła moda stopniowo odbiega od tej ukazanej w filmie.
Jack wyląduje w znanym już świecie z GOTHICA Jarkendarze (tam potocznie nazywaną: "Wyspą Piratów") w modyfikacji nie spodkacie bajerów typu duale czy tarcze. W modyfikacji stawiam na fabułę.
Chodzi mi o to by modyfikacja miała swój klimat i wciągneła na godziny. Mod będzie zawierać DUŻO zadań oraz postaci. Znajdzienie także nowe elementy otoczenia, broń, zbroję, tekstury itp. Ciekawym dodatkiem będą także bitwy morskie...


Teraz parę scenów:

http://zapodaj.net/b...e27c09.jpg.html
http://zapodaj.net/f...ac4bd6.jpg.html
http://zapodaj.net/1...774ca4.jpg.html
http://zapodaj.net/9...aa295a.jpg.html
http://zapodaj.net/c...851cbe.jpg.html
http://zapodaj.net/a...81a668.jpg.html
http://zapodaj.net/3...566be0.jpg.html
http://zapodaj.net/1...603b4f.jpg.html

UWAGA !!! Chentni do pomocy nad modyfikacją są proszeni o kontakt ze mną na PW lub gg.   :lol:

Więcej na temat moda dowiecie się niebawem   :wink:

Powodzenia w pracy przy modzie, w każdym razie staraj się nie robić błędów typu: #msg1055472spodkacie#msg1055472 czy #msg1055472Chentni#msg1055472  :ok:  

Każdy nie poprawny wyraz zostaje podkreślony na czerwono, to za nim dodasz odpowiedź popatrz na ortografie i interpunkcje :)
 

mateu990

mateu990

Użytkownicy
Gothic: Khalinag
posty58
Propsy8
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • Gothic: Khalinag
dziękuje za radę postaram się choć ze mną jest ciężko   :D
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!

kaczka
RaveN Studio

Gothic: Wyspa Gromów
#3 2012-10-03, 17:05(Ostatnia zmiana: 2012-10-03, 17:13)
Kolejny ten sam oklepany temat. Tego typu rzeczy, czyli Jakck Sparrow i wpierdalanie go gdzie się da i robienie nad nim kloca bo to właśnie on, były już przerabiane setki razy. Screeny nie przedstawiają zupełnie nic. Głównie ludzi, którzy siedzą lub stoją i robią COŚ.

[quote author=mateu990#msgejny ten sam oklepany temat. Tego typu rzeczy, czyli Jakck Sparrow i wpierdalanie go gdzie się da i robienie nad nim kloca bo to właśnie on, były już przerabiane setki razy. Screeny nie przedstawiają zupełnie nic. Głównie ludzi, którzy siedzą lub stoją i robią COŚ.

Cytat: mateu990
Chodzi mi o to by modyfikacja miała swój klimat i wciągneła na godziny.
Wątpię, że tak będzie aczkolwiek mogę się mylić. Zadziw nas.

[quote author=mateu990#msgejny ten sam oklepany temat. Tego typu rzeczy, czyli Jakck Sparrow i wpierdalanie go gdzie się da i robienie nad nim kloca bo to właśnie on, były już przerabiane setki razy. Screeny nie przedstawiają zupełnie nic. Głównie ludzi, którzy siedzą lub stoją i robią COŚ.

Cytat: mateu990
Ciekawym dodatkiem będą także bitwy morskie...
Wolę tytany <3

[quote author=mateu990#msgejny ten sam oklepany temat. Tego typu rzeczy, czyli Jakck Sparrow i wpierdalanie go gdzie się da i robienie nad nim kloca bo to właśnie on, były już przerabiane setki razy. Screeny nie przedstawiają zupełnie nic. Głównie ludzi, którzy siedzą lub stoją i robią COŚ.

Cytat: mateu990
Jacka Sparrowa, który  musi zebrać szacunek na wyspie.
Zbierać to można jabłka z drzew. Jeżeli już musiałeś robić coś takiego to chociaż wyspę też mogłeś nazwać podobnie żeby było zachowane chociaż minimum klimatu, bo imo "Wyspa Piratów" jakoś nie specjalnie brzmi.
 

mateu990

mateu990

Użytkownicy
Gothic: Khalinag
posty58
Propsy8
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • Gothic: Khalinag
Spokojnie Jack Sparrow będzie trochę inaczej przedstawiany niż ten w filmie a co do scenów one wcale nie miały dużo pokazywać,

jeśli wolisz tytany to fajnie lecz do tego moda nie wiem czy się nadają, a onośnie zbierania to owszem jabułka też można zbierać   :D

co do nazwy nie bój się zmienię, pamiętaj że to dopiero początek moda i naprawdę dużo zamieżam w nim zmnienić   :wink:   :ok:  

 

Smokmen

Smokmen

Użytkownicy
Dzownie do ciebie! Tylko czemu nie odbierasz? Dobra dobra&
posty221
Propsy124
  • Użytkownicy
  • Dzownie do ciebie! Tylko czemu nie odbierasz? Dobra dobra&
Skoro chcesz odbiegać treścią od filmu to zmień tytuł i odetnij się od tego gniota.
 

mateu990

mateu990

Użytkownicy
Gothic: Khalinag
posty58
Propsy8
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • Gothic: Khalinag
tak wiem zmienię to jest taki tymczasowy na początek chciałem zobaczyć jak się przyjmie...
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
jeśli wolisz tytany to fajnie lecz do tego moda nie wiem czy się nadają
Ktoś tu nie zrozumiał ironii :lol2:

Skoro chcesz odbiegać treścią od filmu to zmień tytuł i odetnij się od tego gniota.
Film zły nie jest, ale żeby pińćsetny raz oklepywać ten temat to już jest nudne po prostu.
 

mateu990

mateu990

Użytkownicy
Gothic: Khalinag
posty58
Propsy8
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • Gothic: Khalinag

mateu990

Gothic: Wyspa Gromów
#8 2012-10-03, 17:26(Ostatnia zmiana: 2012-10-03, 17:31)
Nie bój się zrozumiałem ironie, odnośnie powtarzania tego samego to jak mówiłem wcześniej zamierzam stopniwo odbiec od filmu   :ayfkm:
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Możesz mi przybliżyć jak owe bitwy morskie mają wyglądać? Specjalnie przygotowane zeny, czy jak?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

mateu990

mateu990

Użytkownicy
Gothic: Khalinag
posty58
Propsy8
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • Gothic: Khalinag
tak będą specialne zeny bitwy będą pojawiać się podczas zadań np. masz dostać się na wyspę i w czasie kiedy ty tam dopływasz statkiem atakują cie inne statki itd.
Podczas przechodzenia zadań otrzymasz w końcu własny statek i będziesz musiał znaleźć załogę...
 

mateu990

mateu990

Użytkownicy
Gothic: Khalinag
posty58
Propsy8
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • Gothic: Khalinag

mateu990

Gothic: Wyspa Gromów
#11 2012-10-04, 15:42(Ostatnia zmiana: 2012-10-04, 16:34)
Przed chwilą stworzyłem nowe menu może być czy coś poprawić ? http://zapodaj.net/a...b8a254.jpg.html
 

Twoja stara

Twoja stara

Użytkownicy
posty52
Propsy16
  • Użytkownicy
Wg mnie wcześniejsze było lepsze
 

Niebieskooki

Niebieskooki

Użytkownicy
posty276
Propsy30
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
takze myśle ze wczesniejsze było lepsze, Postaraj sie by napisy były czytelne :)  i zrezygnuj z tego prześwitu w miejscu nazwy moda :)  jakoś tak przynajmniej mi się nie podoba
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Skoro zmieniłeś nazwę modyfikacji zmień również nazwę tematu.
Dodaj też tagi img do screenów, podaj więcej informacji o fabule, oraz rozważ dodanie paru nowych rzeczy jak regeneracja, hełmy czy rozwinięte kowalstwo/alchemia; są to rzeczy do których są tutoriale oraz szczerze wątpię by były poza Twoim zasięgiem, niestety coraz więcej osób pomija dobrze wykonane, ciekawe modyfikacje ponieważ nie dodają żadnych "bajerów".
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Niebieskooki

Niebieskooki

Użytkownicy
posty276
Propsy30
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
bajery nie sa tak wymagane jak dobra fabuła, szczerze powiem ze sam osobiscie nawet nie korzystam z tych bajerow.. bo po co? skoro lepsze miecze mozna znalezc - kupic :)
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
bajery nie sa tak wymagane jak dobra fabuła,
Powiedz to potencjalnemu odbiorcy, nie mnie :- )
szczerze powiem ze sam osobiscie nawet nie korzystam z tych bajerow.. bo po co? skoro lepsze miecze mozna znalezc - kupic :)
No właśnie, lepsze miecze można kupić, a powinno być na odwrót, najlepsze miecze powinniśmy byli być w stanie wykuć sami, by nauka tutaj przytoczonego kowalstwa miała sens, a nie tylko z chęci zarobku na jakiś tam prostych mieczach. Zresztą to była tylko propozycja którą mógłby rozważyć.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Niebieskooki

Niebieskooki

Użytkownicy
posty276
Propsy30
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Oczywiscie jeśli chciałby już wprowadzac zaawansowane kowalstwo etc. niech to ma rece i nogi, mamy mistrza, ktory uczy nas wykuwania mieczy... niech w nagrode za wyrobienie kilkudziesieciu (albo nawet setki) podaruje nam wskazowki do jakiejs recepty, zdajemy jakis mega trudny egzamin, logiczny nie siekanke :)  zbieramy surowce, dostajemy przepis na miecz ktorego nigdy nie wyrobil nasz mistrz poniewaz nie czuje sie an silach a my jestesmy na tyle zdolni by toz robic, wiec daje nam ten przepis, zdobywamy surowce i robimy ten miecz : ) coś takiego niech bedzie potrzny ale bez przesady :]
 

mateu990

mateu990

Użytkownicy
Gothic: Khalinag
posty58
Propsy8
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • Gothic: Khalinag
Rzeczy takie jak hełmy czy regeneracja będą krótki opis fabuły macie w pierwszym poście.
 

Luk

Luk

DreamVader 2
Sursum Corda! Wiwat Car!
posty1168
Propsy319
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader 2
  • Sursum Corda! Wiwat Car!
Oczywiscie jeśli chciałby już wprowadzac zaawansowane kowalstwo etc. niech to ma rece i nogi, mamy mistrza, ktory uczy nas wykuwania mieczy... niech w nagrode za wyrobienie kilkudziesieciu (albo nawet setki) podaruje nam wskazowki do jakiejs recepty, zdajemy jakis mega trudny egzamin, logiczny nie siekanke :)  zbieramy surowce, dostajemy przepis na miecz ktorego nigdy nie wyrobil nasz mistrz poniewaz nie czuje sie an silach a my jestesmy na tyle zdolni by toz robic, wiec daje nam ten przepis, zdobywamy surowce i robimy ten miecz : ) coś takiego niech bedzie potrzny ale bez przesady :]
"PotęŻny", ponieważ wymienia się na "potęga". Jeżeli chodzi o sam pomysł, to bardzo fajny. Oczywiście takie coś można zastosować z alchemii.


Mam nadzieje, że będzie opcja tworzenia zbroi, jeżeli już takie bajery mają być. Nie twierdzę, że fabuła jest mniej ważna. Wg mnie najpierw odpicuj fabułę na miarę swoich możliwości, a potem zajmij się bajerami i questy z nimi związane.
 
Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=DsSwvh4npMQ


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry