Oficjalny hymn theModders 5973 22

O temacie

Autor Luke_Flamesword

Zaczęty 28.09.2012 roku

Wyświetleń 5973

Odpowiedzi 22

Luke_Flamesword

Luke_Flamesword

Użytkownicy
posty188
Propsy402
  • Użytkownicy
Witam, jako iż theModders jest forum z wieloletnimi tradycjami, dotyczącym równie wieloletniej i tradycyjnej, a wręcz antycznej gry - powinno mieć własny hymn, aby dobrze się prezentować na dzikich wertepach Internetu i żeby się nie śmiały się z nas inne fora skupione wokół archaicznych gier.

O to mój kandydat:

https://www.youtube.com/watch?v=SXT3YFjRJ_E




Proponuje też, aby przy logo forum, dokleić do tych trzech postaci Uzbeka z wiadrem.
 

Gerry Rafferty

Gerry Rafferty

O.D.A.L.
posty478
Propsy839
Profesjabrak
  • O.D.A.L.
tunak tunak tun lepszy
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Zdecydowanie lepsze

[media]
https://www.youtube.com/watch?v=EIyixC9NsLI
[/media]
 

Splash

Splash

Moderator
posty4211
Propsy3414
ProfesjaNierób
  • Moderator
[media]
https://www.youtube.com/watch?v=omTVpETRX5U
[/media]
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
tM nie potrzebuje hymnu.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
dajcie VJ dominionowi do zremiksowania monolog wowoza
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1729
Propsy2216
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
[media]
https://www.youtube.com/watch?v=FUWEEqMn96Q
[/media]
 

Luk

Luk

DreamVader 2
Sursum Corda! Wiwat Car!
posty1168
Propsy319
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader 2
  • Sursum Corda! Wiwat Car!
dajcie VJ dominionowi do zremiksowania monolog wowoza
Nie ma szans. VJ robi tylko przeróbki z tekstów celebrytów i polityków. Może i fajne by to było, ale on jest celebrytą co najwyżej na TM. Już prędzej klejnuty, ale wątpię, że też by się zgodził
 
Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=DsSwvh4npMQ

Dreamerion

Dreamerion

RaveN Studio
too old too cold
posty508
Propsy809
ProfesjaKompozytor
  • RaveN Studio
  • too old too cold
Ja już wam nagram hymn  :lol2:
 

Gruppenfuehrer Kereth

Gruppenfuehrer Kereth

Użytkownicy
New World Order, bitchez!
posty669
Propsy484
  • Zbanowany
  • New World Order, bitchez!
tM nie potrzebuje hymnu.

A Ty co, sawik? Rzecznik prasowy tM, kurwa?  :lol2:
 
Комиссар RBT

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
@Luk

nie wiem nie znam się na tych przeróbkarzach - klejnuty to był ten co przerabiał wszystko w ten samo sposób zmieniając wszystkie głosy na robo-pedały?
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
tM nie potrzebuje hymnu.

A Ty co, sawik? Rzecznik prasowy tM, kurwa?  :lol2:
Nie, człowiek który nie widzi sensu takowego hymnu.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Dreamerion

Dreamerion

RaveN Studio
too old too cold
posty508
Propsy809
ProfesjaKompozytor
  • RaveN Studio
  • too old too cold

Dreamerion
RaveN Studio

Oficjalny hymn theModders
#12 2012-09-29, 15:52(Ostatnia zmiana: 2012-09-29, 16:03)
Macie.
http://micern.wrzuta.pl/audio/9tdduMPm1al/the_modders_hymn

Słowa:
Spoiler
po chuj, po chuj, po chuj wam hymn dla the modders
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Szczerze mówiąc zrozumiałem tylko "...dla themodders." xD
 

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1729
Propsy2216
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
marsz marsz themodders
 

Żelazko

Żelazko

Użytkownicy
Alt Mac Dupy
posty1102
Propsy1209
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Alt Mac Dupy
Cytat: Dreamerion#msg date=1348952281l/the_modders_hymn

Słowa:
[spoiler
po chuj, po chuj, po chuj wam hymn dla the modders[/spoiler]

No to mamy pieśń. Temat do zamknięcia.

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
zrób wyraźniejszą wersję, bo niby podsumowałeś fajnie, ale za wuja nie można tego zrozumieć :D
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Dreamerion

Dreamerion

RaveN Studio
too old too cold
posty508
Propsy809
ProfesjaKompozytor
  • RaveN Studio
  • too old too cold

Dreamerion
RaveN Studio

Oficjalny hymn theModders
#17 2012-09-29, 23:17(Ostatnia zmiana: 2012-09-29, 23:24)
Cytuj
zrób wyraźniejszą wersję
Taka specyfika chórów, że niewyrażnie, ale spoko, można nawet coś poważnego, tylko najpierw muszę w końcu dokończyć main theme dla Złotych Wrót ;p
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Coś jak obietnice polityków. Wszyscy się nimi podniecają przed wyborami. Po, płaczą, że ich nie rozumieli.
 

Żelazko

Żelazko

Użytkownicy
Alt Mac Dupy
posty1102
Propsy1209
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Alt Mac Dupy
Coś jak obietnice polityków. Wszyscy się nimi podniecają przed wyborami. Po, płaczą, że ich nie rozumieli.

Wolałbym żeby mną rządzili pierwsze 300 nazwisk z książki telefonicznej niż wieprze z Sejmu czy Congressu.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry