[starsze wersje] Błędy i bugi 163343 510

O temacie

Autor Necro59

Zaczęty 24.09.2012 roku

Wyświetleń 163343

Odpowiedzi 510

Hagrid

Hagrid

Użytkownicy
posty234
  • Użytkownicy
1. Sakiewka Talasa nie ma tekstury.
 

gothic1210
  • Gość
Dokładnie chodzi mi o ten bug
https://www.youtube.com/watch?v=L2WSeMRzOvg
a jakbyś go naprawił było by okej : ) a co do doświadczenia to myślę że jest wręcz za mało w końcu mięsa nie będziemy mieli w nieskończoność jak naprawisz ten bug o którym wspomniałem 2 linijki wyżej powinno być co najmniej +250 doświadczenia i 100 bryłek za 50 sztuk mięsa
-Mleko leczy nam 15 PŻ
Robiłem wszystko jak na tym filmiku i żadne mięso mi się nie klonuje! To byłoby dziwne nawet jak na zdolności PB. Obejrzałeś tylko filmik czy to u cb się naprawdę dzieje?  
Co jest źle w tym, że mleko leczy 15Hp? Za dużo czy jak? :D
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6339
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Stawiam raczej, ze leczy 15, a w opisie pokazuje cos innego albo cos tego typu...
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

radex115544

radex115544

The Modders
posty420
ProfesjaTester
  • The Modders
gothic1210 wiem bo tak robię : ) . wiesz kupuję wszystko za mięcho musisz nakierować żeby był napis patelnia w tedy otwierasz ekwipunek i próbujesz jeść i smażyć mięso jednocześnie . Może coś źle robisz bo robię to nie pierwszy raz i chyba w czasie zapłaty jakoś to naprawili z tego co wiem ... A co do mleka to mi chodzi o opis bo ulecza nam HP a nie jest to napisane w opisie przedmiotu
 

Wiktor19971

Wiktor19971

Użytkownicy
posty71
  • Użytkownicy
Można by zrobić dubbing do moda, bo jest świetny
 

Hagrid

Hagrid

Użytkownicy
posty234
  • Użytkownicy
Nowe bugi:
1. Gdy pokonamy na arenie Kharima i Kirgo to w opcji dialogowej u Diega "Jak z moim zaufaniem?" Diego twierdzi, że Scatty dopiero WYCZEKUJE na naszą walkę z Kirgo i Kharimem.
2. Zadania związane z pomocą Mordragowi z cieniami zostają anulowane gdy idziemy z nim do obozu nawet gdy tych zadań jeszcze nie zaczeliśmy lub gdy już je ZROBILIŚMY.
 

Dreamerion

Dreamerion

RaveN Studio
too old too cold
posty508
ProfesjaKompozytor
  • RaveN Studio
  • too old too cold

Dreamerion
RaveN Studio

Błędy i bugi
#26 2013-04-22, 12:30(Ostatnia zmiana: 2013-04-22, 12:30)
Cytuj
Można by zrobić dubbing do moda, bo jest świetny
Świetny pomysł. Też chciałem to zaproponować ;)
 

gothic1210
  • Gość
W styczniu Tracer podjął się realizacji dubbingu. Wysłałem mu skrypty a potem już nigdy nie napisał...  :D   (smutna historia). Ja nie podejmę się organizacji dubbingu ponieważ nie znam się na edytorach audio. Moim głównym celem jest poprawienie jak największej ilości błędów i wydanie łatki. Jak ktoś chce się podjąć organizacji tego to proszę bardzo, ale nołnejmom już nie będę wysyłał żadnych skryptów :P
 

Dreamerion

Dreamerion

RaveN Studio
too old too cold
posty508
ProfesjaKompozytor
  • RaveN Studio
  • too old too cold
Jak dużo jest nowych kwestii?
 

gothic1210
  • Gość
Głównie obóz bandytów. Tam jest najwięcej. W pozostałych obozach mniej. Wadą jest, że każdy npc ma po trochu i rozdrobnione to jest.
 

radex115544

radex115544

The Modders
posty420
ProfesjaTester
  • The Modders
No ale można zawsze wykorzystać jedną osobę dla 3 postaci w ten sposób nie było by aż tyle potrzebnych osób ... No i myślę że znalazły by się wystarczająco osób które pomogły by w dubbingowaniu .
 

Hagrid

Hagrid

Użytkownicy
posty234
  • Użytkownicy
Bugi:
1. U Rufusa jest opcja dialogowa "mam alkochol" jeszcze przed rozpoczęciem zadania z przyniesieniem mu paru przedmiotów.
 

Acnefan

Acnefan

Użytkownicy
posty69
  • Użytkownicy
To teraz bedzie grania,niedługo wychodzi gothic CZ i 1.4 tego.
Nie zdziwilbym sie jakby wyszly w tym samym dniu ;pp
 

radex115544

radex115544

The Modders
posty420
ProfesjaTester
  • The Modders

radex115544
The Modders

Błędy i bugi
#33 2013-06-04, 13:41(Ostatnia zmiana: 2013-06-04, 13:44)
Okej mam dwa błędy jeden duży drugi mały a oto one :
-Błędny dialog ze strażnikiem pilnującego kopalni na początku gry w dialogu pytamy kim jesteś?A on odpowiada pilnuje kopalni . Myślę że słowa kim jesteś wystarczy zamienić ze słowami co robisz .
-Drugi to dość poważny błąd który występował również w zwykłej wersji gry a mianowicie klonowanie przedmiotów nagrałem krótki filmik jak to wygląda :
https://www.youtube.com/watch?v=piW5moXkBLk
w Czasie Zapłaty zostało to naprawione więc żeby to naprawić pogadaj z Adanosem lub Shergarem .
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Kwestia eventa w MDSie, Gothic, powinieneś wiedzieć jak to naprawić.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Memorius

Memorius

Użytkownicy
Ojciec Wszystkich Narodów
posty2983
ProfesjaTłumacz
  • Użytkownicy
  • Ojciec Wszystkich Narodów

Memorius

Błędy i bugi
#35 2014-06-11, 16:28(Ostatnia zmiana: 2014-06-12, 17:54)
Jak tam przebiegają prace nad modem?
Z nie do końca jasnych przyczyn temat został zamknięty podobnie jak forum ER chyba.
Mam oczywiście nadzieję, że to krótka przerwa techniczna a nie generalny foch.

Jeśli wersja 1.4 nie ukaże się jednak w przewidywalnej przyszłości to może warto wrócić do zagrywek w 1.2?
To bardzo dobry mod mimo pewnej liczby niedoróbek.
 
Już niebawem nowa wersja Global Mod PL 1.7.11 Special Edition

gothic1210
  • Gość
Temat jak i forum zostało otwarte. Dziś przedstawię swoje nowe spojrzenie na ten projekt.
 

Abentis987

Abentis987

Użytkownicy
posty1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witam.
Niedawno ściągnąłem wersje demo i mam taki problem. Gdy otwieram ekwipunek grę wywala mi do pulpitu i wyskakują błędy, można jakoś się z tym uporać ?
I jeszcze jedno, czy jest/będzie runa teleportacyjna do obozu bandytów ?
 

gothic1210
  • Gość
Postanowiłem wykorzystać stary temat z wersji 1.2 Można tutaj wypisywać błędy napotkane w modyfikacji. 
 

Lukizzz

Lukizzz

Użytkownicy
posty573
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Błąd stylistyczny: Na liście długów pisze, ze joru wisi nam 40 bryłek rudy, a oddaje nam 35. To samo z nyrasem - na liście pisze 27 a oddaje 40. Jak na razie modzik 10/10 :D


Edit: Sry - nie zauważyłem, ze jest subforum błędy i bugi.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry