Gothic: Banda Quentina - dyskusja ogólna 3424946 7445

O temacie

Autor

Zaczęty 16.09.2012 roku

Wyświetleń 3424946

Odpowiedzi 7445

Kuken

Kuken

Użytkownicy
posty391
Propsy97
Profesjabrak
  • Użytkownicy
A ja tak zapytam ni z gruchy ni z pietruchy xD
Można prosić o jakąś dobrą solucje gry bo niektórych zadań nie mogę wykonać :D
Zawsze możesz zapytać tutaj na forum, ktoś zawsze pomoże.
 

sebinho

sebinho

Użytkownicy
posty339
Propsy44
Profesjabrak
  • Użytkownicy
A tak btw. Gdzie jest Joosep? XD

Jest jednym ze zbieraczy. Thompson prowadzi mnie do jaskini z Bonnie'm, ale nic się nie dzieje. Sam mam go pobić?
 

kioskarz

kioskarz

Użytkownicy
posty48
Propsy12
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Misje na dołączenie do Bandytów i Starego Obozu wykluczają się. Mam pytanie. Czy po wykonaniu misji w Starym Obozie (nie dołączając) można pn. dołączyć do Nowego Obozu, czy te misje tez się wykluczają?
 

gothic1210
  • Gość
Misje na dołączenie do Bandytów i Starego Obozu wykluczają się. Mam pytanie. Czy po wykonaniu misji w Starym Obozie (nie dołączając) można pn. dołączyć do Nowego Obozu, czy te misje tez się wykluczają?
Możliwe, że częściowo się wykluczają choć może nie. Najlepiej to robić zapisy i eksperymentować.
A tak btw. Gdzie jest Joosep? XD

Jest jednym ze zbieraczy. Thompson prowadzi mnie do jaskini z Bonnie'm, ale nic się nie dzieje. Sam mam go pobić?
Nie, powinien cię zaczepić, ale jeśli tego nie zrobił to zabij obu.
 

kioskarz

kioskarz

Użytkownicy
posty48
Propsy12
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Trochę trudno co misję w so sprawdzać czy wciąż chcą mnie przyjąć w no. No ale spróbuję zrobić co dam radę, bo nie chcę opuszczać misji.
 

gothic1210
  • Gość
To zapisz przed, zrób kilka, a potem zajrzyj do SO. nie musisz wszystkich. 
 

mathsicist

mathsicist

Użytkownicy
posty209
Propsy269
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Będą spoilery. Nie doszedłem jeszcze do drugiego rozdziału, a już mogę powiedzieć, że wydaliście półprodukt. Gra jest za łatwa (mam 4k bryłek i mając na dupie spodnie Kreta przy odrobinie szczęścia jestem w stanie pobić najemnika lub strażnika), AI potworów i NPCetów jest masakrycznie popsute, a przede wszystkim zjebana jest jakakolwiek logika. W oryginale na samym początku gracz nie dostawał żadnych ambitniejszych zadań z prostej przyczyny (czyt. bo był ciotą i nikt go nie znał). A tutaj? Na wstępie lecimy jako ochroniarz jednego z Cieni spod Starej Kopalni na ustawkę, Orik na dzień dobry biegnie z nami szukać złodzieja, a grupka Szkodników potrzebuje naszej pomocy by ubić parę krwiopijców i topielca. Przykładów jest mnóstwo, najbardziej absurdalne jest danie na stan jednemu z kupców u Myśliwych 35k bryłek. Na dobrą sprawę mógłbym mu obić mordę i nie mieć problemu z hajsem do końca gry. 
 

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
Niestety ale przedmówca ma rację.
 

Narkan

Narkan

Użytkownicy
posty435
Propsy115
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
100 siły to maks? Troche lipa, początek drugiego rozdziału i już full. Chyba trzeba łuk zrobić :D
 

gothic1210
  • Gość
 

Lukizzz

Lukizzz

Użytkownicy
posty573
Propsy140
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Mi tam sie modzik podoba - niektóre questy bardzo fajnie przemyślane, prawie idealne dopełnienie G1 jak dla mnie :)
 

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
100 siły to maks, a mistrz 2h wymaga 130 siły : D dobrze, że se potki zostawiłem xD
 

gothic1210
  • Gość
Właśnie dlatego wymaga więcej. Bo jest alchemia, bossowie, tabliczki. 
 

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Akurat taki zabieg wymuszajac sie chwali :P
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Apokalypter

Apokalypter

Użytkownicy
posty17
Propsy1
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
A czy jest taka możliwość, że gdy mam 100 siły a resztę dobije sobie amuletami i pierścieniami i naucze się mistrza 2-ręcznej i jak zdejmę pierścienie to dalej będę miał mistrza 2 ręcznej?
 

gothic1210
  • Gość
Zniknąć to ci skill na pewno nie zniknie, więc możesz być spokojny. 

Patch w drodze. 
Zmiany w łatce #1
- zlikwidowano błąd, w którym po interakcji z większością obiektów potwory nas nie atakowały
- pozbyto się błędu, który mógł uniemożliwiać ponowną ocenę zdania testu przez Cavalorna
- poprawiony błąd z listą długów Patrosa (wartości były fałszywe) 
- dodano do dialogu Gamala dość wyraźne ostrzeżenie o konsekwencjach pójścia z nim do Kopalni
- dodano naukę umiejętnośći złodziejskich u Snipesa (może być przydatne, gdy ktoś chce pomóc Kopaczom odzyskać rzeczy)
- rozbudowano wpis, gdy Basir proponuje nam pomoc w zwiazku z oszustwem Patrosa
- poprawiona literówka u Clayde
- poprawiony bug z Kosą, który zatrzymuje się przed Nowym Obozem i nie prowadzi nas dalej
- poprawione współdzielenie expa z Kosą
- zmniejszona ilość expa od Strażników, za obronę poszczególnych części placu wymian
- poprawione niewyświetlajace się niektóre napisy (np. o nauczeniu się umiejętności)
- wybranie opcji "Mów dalej" u Gamala nie blokuje już opcji dialogowych u Cieni i Diega
- przyporządkowano skrzynię przy Huanie do niego, zmniejszono ilość rzeczy w niej będących
- zmniejszono ilość rudy w skrytce nad nowym obozem
- zmieniono warunki zadań u Cieni - teraz będą nas wyganiać TYLKO gdy WYKONAMY zadanie Test Draxa, a nie jak je przyjmiemy
- Mil jest nieśmiertelny, ponieważ ma zbyt cenny ekwipinek
- pozbyto się błędu, który mógł uniemożliwiać ponowne zaproponowanie pomocy Willowi
- poprawiony poważny bug w którym przechodzimy do drugiego rozdziału jako Kopacz, albo Kret
- poprawiony bug z podstawki, gdy ktoś mówi do nas szybko się uczysz nawet, gdy z nim idziemy lub jesteśmy przyjaciółmi
- naprawiono złoża rudy w starej kopalni
- poprawiona literówka u Orika
- dodane nowe złoże w kotle
- usunięte automatyczne dobijanie Strażników na czwartym rozdziale
- lekko zwiększone staty morakha
- dodano brakującą teksturę beczek
- dodano brakujący model mięsa topielca
- zadanie z jedzeniem dla Flinta psuje się, gdy przyjeliśmy je a potem postanowiliśmy go zabić
- zmniejszone statystyki myśliwych (bo debile wszystkich biją i expią)
- jeżeli jesteśmy już Kopaczem możemy spytać Diega, czy będzie nas uczył 
- jeżeli pójdziemy z Gamalem do SK będzie on nas mógł nauczyć siły
- Okyl będzie nas uczył siły, jeśli dołączymy do Kretów
- dodano naukę gónictwa u Swineya
- nie pojawia się już napis adept, gdy nauczymy się górnictwa (jest napisane "Tak")
- uzupełnione wpisy dla awansu z Kreta na Szkodnika (teraz wszystko jest klarowne)
 

Dreamerion

Dreamerion

RaveN Studio
too old too cold
posty508
Propsy809
ProfesjaKompozytor
  • RaveN Studio
  • too old too cold
Standardowe pytanie. Będzie potrzebna nowa gra?
 

gothic1210
  • Gość
Raczej tak, ale myślę, że osoby, które już się poprzyjmowały niech nie zaczynają gry od nowa. Wprawdzie większość rzeczy zostanie niepoprawiona, ale moim zdaniem nie opłaca się tego mielić drugi raz. Dremerion, ten bug z nieatakowaniem potworów powinien zniknąć nawet bez zaczynania nowej gry (o ile problem jest w tym, co mówił Splash). 
 

Nefario

Nefario

Użytkownicy
Bractwo Gothic'a
posty410
Propsy437
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Bractwo Gothic'a
Gdzie jest Bofur (czy jakoś tak) w zadaniu od Cronosa? Chyba muszę zrobić to zadanie żeby zostać szkodnikiem. (Niezły easter-egg BTW)
 

gothic1210
  • Gość
Chyba jaskinia za wodospadem (co stoi ten typ zachęcający do rzezi na biednych kretoszczurach). 
 


0 użytkowników i 17 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry