Gothic: Banda Quentina - dyskusja ogólna 2995236 7439

O temacie

Autor

Zaczęty 16.09.2012 roku

Wyświetleń 2995236

Odpowiedzi 7439

dinozaur7

dinozaur7

Użytkownicy
posty246
Propsy56
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
 

kacperxxxd

kacperxxxd

Użytkownicy
posty12
Profesjabrak
  • Użytkownicy
 

podkopek

podkopek

Użytkownicy
posty89
Propsy15
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Pomysł sebogothica jest całkiem dobry, ale tylko jako ostateczność, wg mnie. Nadal kibicuję i czekam na ER :>
 

gothic1210
  • Gość
Adanos powiedział, że to wina Gothica i żeby to zostawić tak jak jest :lol2:  :lol2:

No to chyba wznawiam prace  :trollface:
 

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
No to przynajmniej już łaskę Adanosa mamy w ER, przychylność bogów na propsie :P
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Splash

Splash

Moderator
posty4208
Propsy3411
ProfesjaNierób
  • Moderator
LeGo crashuje Gohica? :facepalm: Nie ludzie. Crashe powstają przez błędnie napisane funkcje wykorzystując do tego LeGo lub samego Ikarusa.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

gothic1210
  • Gość
Ja tego nie napisałem. U mnie crashuje przy zapisie, bo chicken twierdzi, że jest jakiś konflikt z System Packiem, ale po jego usunięciu nic się nie zmieniło. Zresztą nie jest to jakieś mega ważne. 
 

Splash

Splash

Moderator
posty4208
Propsy3411
ProfesjaNierób
  • Moderator
Chodzi mi ogólnie o LeGo do G2, czy o Ikarusie do G1 i G2. O LeGo Chickena nie ma na razie sensu dyskutować dopóki nie będzie ono stabline :D
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio

chicken
RaveN Studio

Gothic: Banda Quentina - dyskusja ogólna
#1888 2014-12-01, 19:33(Ostatnia zmiana: 2014-12-02, 20:14)
Wiesz... już ktoś tam napisał, że działa poprawnie.
Ja też problemów nie mam, ale i tak nie jestem z tego zadowolony w 100%  :antyprops:
Wiem gdzie jest błąd, ciężej z naprawą i czasem
Edit: Po głębszym przeanalizowaniu, nie widzę nic tam niepokojącego, ja nie uważam, że jest niestabilne.

dinozaur7

dinozaur7

Użytkownicy
posty246
Propsy56
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
 

gothic1210
  • Gość
Szukam kogoś bystrego do pomocy przy poprawianiu błędów. Miałby ktoś trochę czasu żeby pograć + pomóc mi popoprawiać błędy? 
 

sebogothic

sebogothic

Użytkownicy
posty381
Propsy244
Profesjabrak
  • Użytkownicy
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Adanos powiedział, że to wina Gothica i żeby to zostawić tak jak jest :lol2:  :lol2:

No to chyba wznawiam prace  :trollface:
Jestem Twoim fanem :lol2:
Ile razy już zgarniałeś propsy za porzucenie i wznowienie prac nad modem? :lol: :ok:
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

gothic1210
  • Gość
Było tego trochę xD Liczy się wola walki. :D
@sebogothic chicken mi trochę pomógł. Resztę niestety muszę ogarnąć sam, chyba że chcesz napisać raptem 3-4 skrypty dialogowe xD
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Kiedyś pisałeś że zostały testy w ER? Czy nadal tak jest?  :huh:
 

gothic1210
  • Gość
No testy są już skończone. Teraz tylko poprawiam bugi (235). W piątek było 500, ale literówki szybko poszły, skracanie dialogów (w okienku wyboru) sobie darowałem, kowalstwa nie będzie w żadnej formie i ogółem jest nieco cięć, ale może rozbiję to na dwie wersje 1.4 i 1.4.1, ale zobaczymy jak się 1.4 przyjmie. Cel jest jeden: bez bugów. Dodatki później. I tak tego wszystkiego jest sporo. Weekend praktycznie cały przesiedziałem przed modem (gdyby nie wojna z Memoriusem xD ). 
 

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
po chuj z tym gościem rozmawiać marnujesz ceny czas na jakiegoś idiotę :P
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
(gdyby nie wojna z Memoriusem xD ).

Zdradziłbyś szczegóły? D:  Niech zgadnę, poszło znów o lore?  :ok: :trollface:
 

gothic1210
  • Gość
Błagam nie zaczynajcie tu kłótni na ten temat, bo będzie, że nowych kolegów znalazłem. Ogółem DS się prawie posypało. Ja, Ahnbael i Wiśnia odeszliśmy i dalej współpracujemy tyle, że w nieco innym zakresie. :D
 

Abaddon

Abaddon

Moderator działu
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Moderator działu

Abaddon
Moderator działu

Gothic: Banda Quentina - dyskusja ogólna
#1899 2014-12-07, 21:32(Ostatnia zmiana: 2014-12-08, 22:05)
Tak, będziemy np, przy Requiem pracować i może z czasem tłumaczy się znajdzie do innych modów :D Ale jestem dobrej myśli.
Najpierw ER, to priorytet. A co do DS to już nie wnikam w sprawy tego teamu.
 


0 użytkowników i 6 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry