Gothic: Banda Quentina - dyskusja ogólna 2623823 7398

O temacie

Autor

Zaczęty 16.09.2012 roku

Wyświetleń 2623823

Odpowiedzi 7398

DiegoxxD

DiegoxxD

Użytkownicy
posty14
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Pyanie takie z dupy trochę :D
Da się jakoś zmienić żeby poziom expa był normalny tak jak w G1 bez modów?
 

Ponior

Ponior

Użytkownicy
posty59
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witam.
Czy można coś zmienić w jakimś pliku aby dzień trwał dwa razy dłużej, albo czas w trakcie dnia leciał wolniej??
 

Gorbaczow

Gorbaczow

Użytkownicy
posty27
Propsy4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Świetny mod. Najlepszy do Gothic 1. Nie wyobrażam sobie grać teraz Gothic 1 bez
Edycji Rozszerzonej, DX 11 i Texture packów :) Co ciekawe, by poznać wszystko to
co wprowadza mod trzeba zagrać 4 razy, bo każdą gildią. Dobrze, że można w obozie bractwa zostać teraz guru.
Natomiast G2 NK uwielbiam razem z Returningiem. To dopiero mega mod bardzo mocno rozszerzający grę.
Przywrócone wszystkie tereny w koloni górniczej, których brakowało w G2 czyli
za palisadą wielki las, wieża mgieł, plaża, klasztor zmiennokształtnych, stary obóz na bagnie oraz
też Świątynia Śniącego, Cmentarzysko orków, Stara kopalnia, Wolna kopalnia.
Z nowych terenów np: Fort Azgan, Wyspa Etlu, Siedziba opiekunów, Miasto orków, Dolina cieni,
Zapomniana wyspa, Opuszczona kopalnia itd Dodatkowy 7 rozdział.
6 głównych gildii, bo doszły w obozie bractwa strażnik świątynny i guru,
a także można zostać nekromantą lub magiem wody. Nowe gildie poboczne myśliwi, zabójcy, kupcy i opiekunowie. Ci ostatni właściwie to fabuła główna, bo bez ukończenia ich wątku nie przejdziemy gry.
Dwa razy przechodziłem w takiej konfiguracji:
G2 NK + Returning Rebalance 2.1 + Dx 11 + TexturePack + L'Hiver Texture pack.
Bardzo fajne jest, że gdy dogra się Dx 11 w Gothic 1 i 2 zwiększa się czcionka i w 1280x1024 jest tak duża
jak bez niego w 800x600.
G2 jeszcze lepiej wygląda gdy gra się z modem L'Hiver Edition + Dx 11. Piękne zmienione Khorinis.
Ale prócz zmian kosmetycznych, dodaniu zbroi, tarcz i podwyższenia poziomu trudności nic ten mod nie oferuje.
Returning w wersji 2.0 natomiast prezentuje się chyba jeszcze lepiej graficznie lub porównywalnie z 
L'Hiver Edition i wprowadza więcej roślinności. No i zawartość ogromna, bo jeszcze więcej wprowadza.
 Jeszcze więcej nowych terenów  niż Returning 1.1 np: Pustynia Adanosa, Las Asasynów, Kopalnia orków.
Przerobione Khorinis na podobne jak w L'Hiver Edition, bo z tego moda też korzysta Returning nowy.
Jeszcze więcej questów nowych. Returning 1.1 dodawał ok 120, a Returning 2.0 ok 200.
Więcej innowacji np: tarcze , walka 2 broniami, jazda na cieniostworze, nowy system teleportów itd
Wadą jest natomiast, że obniżyli poziom trudności w stosunku do wcześniejszej wersji.
Kiedyś 7 trybów trudności i te 4 od najtrudniejszych (rzeźnik, bardzo trudny, trudny, normal ) dawały mocno w kość na wersji 1.2. A łatwy czy bardzo łatwy były tylko na pierwszych 20-25 poziomach wymagające.
Wersja 1.3 była hardkorowa. Nie polecam, bo przekoszone są postacie.
Returning 2.0 zmniejszył liczbę poziomów trudności, ale na łatwym i normalnym jest niegrywalny.
Tak drastycznie ułatwili rozgrywkę. Zbyt wiele punktów doświadczenia. I do tego dodaje się Hp.
Jedynie zostaje trudny i legendarny. W ogóle niepotrzebnie wprowadzają te tryby trudności.
Najlepiej było w Gothic 1 i 2 bez wyboru wymuszając na graczu granie na warunkach jakie narzucają twórcy.
Nowsze gry Piranhy - Gothic 3, Risen 1, 2, 3 mają po 3 poziomy trudności,
 a grywalne są tylko na trybie trudny więc łatwy i normal są zbędne.
Póki co nie ma sensu grać w Returning 2.0, bo nie ma profesjonalnego spolszczenia.
To co jest przepuszczone przez translator to badziewie. Jeszcze, że są krzaczki, a niestety jak
wprowadzimy plik z polskimi znakami to zmniejsza się czcionka w grze.
To najgorsze, że wszystkie zdania przetłumaczone są bez żadnej składni.
Nie tylko te nowe z Returninga 2.0, ale też te wcześniejsze z Nocy kruka i Returninga 1.1 są
teraz tak samo popsute.
 

Pumas

Pumas

Użytkownicy
posty4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witam. Mam problem z zadaniem "Obrona placu wymian", bowiem dostałem polecenie, aby sprawdzić posterunki wszystkich strażników. Po pokonaniu bandytów spod opuszczonej kopalni Strażnik porozmawiał ze mną i kazał biec do placu wymiany. Pokonałem bandytów przy bramie z Orrym, poźniej na samym placu wymian. Odezwał się do mnie wówczas jeden Strażnik i Robotnik. Strażnik kazał mi sprawdzić "pozostałe posterunki", ale rozmawiałem z każdym w okolicy, i na samym placu wymian, i ze strażnikami na bramie i również z tymi przy opuszczonej kopalni. Nie wiem jak ukończyć to zadanie. Ktoś pomoże?
 

gothic1210
  • Gość
Jeśli rozmawiałeś z robotnikiem i dwoma strażnikami, to po powrocie do Thorusa zadanie powinno zostać zaliczone.
 

Pumas

Pumas

Użytkownicy
posty4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Faktycznie, udało mi się ukończyć misję. Zapewne coś przeoczyłem. Dzięki wielkie za pomoc ^.^.
 

blackero

blackero

Użytkownicy
posty215
Propsy13
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Jeśli rozmawiałeś z robotnikiem i dwoma strażnikami, to po powrocie do Thorusa zadanie powinno zostać zaliczone.

Czy wydasz jeszcze jakiegoś patcha do moda? :ok:
 

gothic1210
  • Gość
Zobaczę, może z Markiem zmienimy te animacje walki, bo strasznie ludziom przeszkadza, że na drugim poziomie są dalej amatorskie (czytałem płacze na fb, poruszyły mnie te smutne historie). Nie ma już za bardzo co tu poprawiać. Kilka rzeczy niedawno naprawiłem (te, które wypisał nasz ukochany tibijczyk). Na problemy ze stabilnością u co poniektórych nie znalazłem lekarstwa i raczej już się to nie zmieni. Fajnie by było jakby osoby, które mają sporadyczne crashe spróbowały dodać gothica do wyjątków http://www.hotfix.pl/zapobieganie-wykonywaniu-danych-wylaczenie-dep-dodawanie-wyjatkow-a288.htm Wtedy mielibyśmy pewność czy wina leży po stronie systemów u tych osób, czy może ikarusa lub pomniejszych błędów w modzie. Niestety nikt nie chce współpracować, a mi nie crashuje, więc nie mam jak tego zbadać. Poza tym szkopułem to jestem z moda zadowolony i rozwijał go nie będę. Tak jak mówię, przy dubbingu lub wydawaniu wersji angielskiej mogę dać patcha z drobnymi poprawkami, ale na rewolucję się już nie szykujcie. Niestety autor dubbingu chwilowo gdzieś przepadł, a o tłumaczeniu też nic nie wiem. Trzeba czekać, bo myślę, że się nie poddali.  :ok:
 

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1623
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
zrobisz jedną kompletną instalkę całości?
 

gothic1210
  • Gość
Wspólną paczkę. W instalki się już nie bawię.
 

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1623
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
wersja ost 1.5 powstanie?
 

WinterKing Kereth

WinterKing Kereth

Gry (themodders@telegram)
posty501
Propsy795
Profesjabrak
  • Gry (themodders@telegram)
Niestety autor dubbingu chwilowo gdzieś przepadł, a o tłumaczeniu też nic nie wiem. Trzeba czekać, bo myślę, że się nie poddali.  :ok:

Tłumaczenie ma się dobrze, póki co. Na razie pracuję sam, ale najpewniej znajdę jakąś dodatkową osobę do tłumaczeń co by przyspieszyć pracę.
 

Duke Nukem

Duke Nukem

Gry (themodders@telegram)
Król Duke Nukem
posty826
Propsy422
ProfesjaNierób
  • Gry (themodders@telegram)
  • Król Duke Nukem

Duke Nukem
Gry (themodders@telegram)

Gothic: Banda Quentina - dyskusja ogólna
#5952 2017-06-08, 15:48(Ostatnia zmiana: 2017-06-08, 17:14)
Większość i tak czeka na dubbing, aby wreszcie modyfikacja nie była niema. Mam nadzieję, że @Tune Seeker powróci, tak jak to pisał w temacie o dubbingu.
 
 

Tune Seeker

Tune Seeker

Użytkownicy
posty32
Propsy89
ProfesjaAktor głosowy
  • Użytkownicy
Elo, działam cały czas. W tym momencie jestem na etapie oczekiwania, kilku kluczowych aktorów się trochę grzebie niestety, jednak jeżeli chcemy żeby to brzmiało dobrze trzeba troszkę poczekać. Jak na razie nagranych jest 48 postaci w tym 5 razem z głosem Gabryza.
 

Duke Nukem

Duke Nukem

Gry (themodders@telegram)
Król Duke Nukem
posty826
Propsy422
ProfesjaNierób
  • Gry (themodders@telegram)
  • Król Duke Nukem
Nadzieja umiera ostatnia, dobrze, że wróciłeś. Dla takiego dubbingu na pewno będzie warto czekać jeszcze te kilka miesięcy.
 
 

TheProfesor

TheProfesor

Użytkownicy
posty14
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Zainstalowałem Player kita, system packa i po naciśnięciu "nowa gra" gra mi się crashuje. Nie wiem co może być powodem. Ma ktoś jakiś pomysł na naprawę tego błędu? Win7
 

krix1995

krix1995

Użytkownicy
Retard
posty16
Propsy6
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Retard
Odpalaj grę jako admin przez GothicStarter. Ewentualnie z trybem zgodności z WinXP.
 
Mój kanał na Youtube
https://www.youtube.com/watch?v=UCaQGA88avv

TheProfesor

TheProfesor

Użytkownicy
posty14
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Podesłałby ktoś Save z samym początkiem gry? Tuż przed rozmową z Diego. Byłbym wdzięczny (Patch 1.4.9) :)
 

szczurek

szczurek

Użytkownicy
Menda serowa
posty10
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Menda serowa
Podbijam, również przydałby mi się taki save.

gothic1210
  • Gość
1.4.91
- po zapłaceniu Thorusowi 1000 bryłek, nie widnieje już u niego opcja o próbie przejścia do zamku jako posłaniec magów wody
- poprawione zadanie "Szpieg na bagnach"
- możemy dawać mikstury lecznicze Clawowi kiedy z nami podróżuje
- poprawiona literówka u Josepha
- poprawiona powtarzająca się kwestia u Davsona
- zadanie od Okyla zalicza się do zepsutych, jeśli zablokujemy sobie drogę dalej
- amulet Josepa został usunięty z gry
- zablokowana możliwość oszustwa i zostania dwa razy magiem wody
- bohater zaczyna z 10 pkt siły a bonus od Diega wynosi 2 pkt
- kowal Nordmarczyk ma dużo lepszą broń, dzięki czemu może się bronić
Co jeszcze poprawić?
 


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry