Pytanko 5895 16

O temacie

Autor Salvatore

Zaczęty 18.08.2012 roku

Wyświetleń 5895

Odpowiedzi 16

Salvatore

Salvatore

Użytkownicy
posty61
Propsy50
  • Użytkownicy

Salvatore

Pytanko
2012-08-18, 19:17(Ostatnia zmiana: 2012-08-18, 19:23)
Znacie jakieś fajne gierki z "zaawansowanym" trybem tworzenia własnego bohatera?  :lol:
 

Żelazko

Żelazko

Użytkownicy
Alt Mac Dupy
posty1102
Propsy1209
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Alt Mac Dupy
Tak. Pyknij się w łeb.  :hitler:

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Spore  :lol:
 

Salvatore

Salvatore

Użytkownicy
posty61
Propsy50
  • Użytkownicy

Salvatore

Pytanko
#3 2012-08-18, 19:22(Ostatnia zmiana: 2012-08-18, 19:22)
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Tylko jedną, World - The real life.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Zkirtaem

Zkirtaem

Moderator
Mięso
posty2171
Propsy1689
ProfesjaGracz
  • Moderator
  • Mięso

Zkirtaem
Moderator

Pytanko
#5 2012-08-18, 19:33(Ostatnia zmiana: 2012-08-18, 19:36)
w mass effect i simsach możesz robić fajne ryje, w infamous możesz kształtować charakter postaci wybierając dobrze lub źle (tu może lepszym przykładem będzie wiedźmin), o co w ogóle pytasz?
swoją drogą tak czy siak to pytanie jest głupie
 

Salvatore

Salvatore

Użytkownicy
posty61
Propsy50
  • Użytkownicy

Salvatore

Pytanko
#6 2012-08-18, 19:34(Ostatnia zmiana: 2013-07-16, 21:46)
Tylko jedną, World - The real life.
Chyba w to nie grałeś.
w mass effect i simsach możesz robić fajne ryje, w infamous możesz kształtować charakter postaci wybierając dobrze lub źle (tu może lepszym przykładem będzie wiedźmin), o co w ogóle pytasz?
swoją drogą głupie to pytanie
O gry w których można ustalać wielkość palców.  :lol:
 

Zkirtaem

Zkirtaem

Moderator
Mięso
posty2171
Propsy1689
ProfesjaGracz
  • Moderator
  • Mięso
simsy i oblivion, ewetualnie mount and blade albo po prostu 3ds max. miłego ustalania długości palców życzę.
 

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
wiem ze w tonym hołku 4 bylo duzo opcji
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Wybór ubrań był duży w TH4, natomiast twarz wybierało sie z gotowych assetów podanych przez grę. Grałem tydzień temu  :lol:
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

ElitarnyPL

ElitarnyPL

Użytkownicy
posty24
Propsy3
  • Użytkownicy

ElitarnyPL

Pytanko
#10 2012-08-18, 20:24(Ostatnia zmiana: 2012-08-18, 20:28)
Morrowind ale, na palce nie licz :)
 

Vierzba

Vierzba

Użytkownicy
Seba
posty590
Propsy1408
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Seba
Saints Row któreś odpal
 

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka
Po co ci to?
A jeżeli chodzi też o kształtowanie umiejętności i charakteru to Morrowind, Fable.
 
makin' bacon

ElitarnyPL

ElitarnyPL

Użytkownicy
posty24
Propsy3
  • Użytkownicy
Jeszcze jest Darkspore ale nie grałęm :)
To podobno mroczniejsze spore :D
 

Salvatore

Salvatore

Użytkownicy
posty61
Propsy50
  • Użytkownicy
Po co ci to?
A jeżeli chodzi też o kształtowanie umiejętności i charakteru to Morrowind, Fable.
Bo lubię.  :lol:  
Wymieniać dalej,  :ok:  rozdane.
 

XPemuX

XPemuX

Użytkownicy
posty80
Propsy1
  • Użytkownicy
Głupia propozycja, ale podam  :D  

Spore Śmieszne i straszne. W Spore grałeś, ale ten dodatek da ci więcej frajdy w tworzeniu :wink:
 

ElitarnyPL

ElitarnyPL

Użytkownicy
posty24
Propsy3
  • Użytkownicy
operation flashpoint cold war crisis
:)  Jak tworzysz nowy profil. Też na palce nie licz.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry