O temacie
Autor RafalBudzis
Zaczęty 15.08.2012 roku
Wyświetleń 13807
Odpowiedzi 33
RafalBudzis
I czy to sa labirynty takie labiryntowe?
I jest jakas nagroda za przejscie ?
Btw. Robiles to 4 fun ? Czy uczysz sie na tym ?
Wojak
Menu dużo ładniejsze niż w moim szajsie, gra też całkiem dobra ale gdzie edytor? :[
public void set_tex_wall2(Game game) { int a; Random randObj = new Random(); a = randObj.Next(0,5); if (a == 1) { Texture = game.Content.Load<Texture2D>("sciana"); } else if (a == 2) { Texture = game.Content.Load<Texture2D>("sciana2"); } else if (a == 3) { Texture = game.Content.Load<Texture2D>("sciana3"); } else if (a == 4) { Texture = game.Content.Load<Texture2D>("sciana4"); } else { Texture = game.Content.Load<Texture2D>("sciana5"); } }
Adanos Administrator
Może ci nadpisuje wyniki? Po prostu robi ileś tam losowań, a na końcu używa jednej tekstury dla wszystkich ścian?
public void set_tex_wall2(Game game, ref int temp) { int a; Random randObj = new Random(); a = randObj.Next(1, 5); do { a = randObj.Next(1, 5); } while (temp == a); temp = a; if (a == 1) { Texture = game.Content.Load<Texture2D>("sciana"); } else if (a == 2) { Texture = game.Content.Load<Texture2D>("sciana2"); } else if (a == 3) { Texture = game.Content.Load<Texture2D>("sciana3"); } else if (a == 4) { Texture = game.Content.Load<Texture2D>("sciana4"); } else { Texture = game.Content.Load<Texture2D>("sciana5"); } }
Nie, raczej źle kombinujesz. Kiedy wywołujesz metodę set_tex_wall2? I gdzie używasz Texture?Możesz jeszcze spróbować, aby wypisywało na konsolę lub do pliku tekstowego to, co wylosuje.
int temp2; temp2 = 0; foreach (sciana sciana in sciany) { sciana.set_tex_wall2(this,ref temp2); }
może sposób jest fatalny ale nie miałem innego pomysłu aby to teraz dodać gdybym pomyślał wcześniej to mógł bym to ładnie dac do konstruktora ale teraz by było za dużo zmian
Ezzam