Ikarus i LeGo - kolory tekstów Mobów 4362 3

O temacie

Autor Nekron197

Zaczęty 3.07.2012 roku

Wyświetleń 4362

Odpowiedzi 3

Nekron197

Nekron197

Użytkownicy
posty192
Propsy13
  • Użytkownicy
Jeżeli nie chcecie mieć napisów noobków np wilków lub bandytów na czerwono czy tam pomarańczowo, już nie pamiętam
to przeczytaj ten tutorial.

Aby zmienić kolor tekstów noobków należy wejść
_Work\data\Scripts\Content\LeGoi wchodzimy w plik focusnames.d

i tutaj nie ma co szukać bo jest na samym początku.
zamieniamy te linijki:
func int Focusnames_Color_Friendly() {
    return RGBA(0,   255, 0,   255); // Grün
};

func int Focusnames_Color_Neutral() {
    return RGBA(255, 255, 255, 255); // Weiß
};

func int Focusnames_Color_Angry() {
    return RGBA(255, 180, 0,   255); // Orange
};

func int Focusnames_Color_Hostile() {
    return RGBA(255, 0,   0,   255); // Rot
};

na:
func int Focusnames_Color_Friendly() {
    return RGBA(255, 255, 255, 255); // weiß
};

func int Focusnames_Color_Neutral() {
    return RGBA(255, 255, 255, 255); // Weiß
};

func int Focusnames_Color_Angry() {
    return RGBA(255, 255, 255, 255); // weiß
};

func int Focusnames_Color_Hostile() {
    return RGBA(255, 255, 255, 255); // weiß
};
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Jeżeli nie chcecie mieć napisów noobków np wilków lub bandytów na czerwono czy tam pomarańczowo, już nie pamiętam
to przeczytaj ten tutorial.

Aby zmienić kolor tekstów noobków należy wejść
_Work\data\Scripts\Content\LeGoi wchodzimy w plik focusnames.d

i tutaj nie ma co szukać bo jest na samym początku.
zamieniamy te linijki:
func int Focusnames_Color_Friendly() {
    return RGBA(0,   255, 0,   255); // Grün
};

func int Focusnames_Color_Neutral() {
    return RGBA(255, 255, 255, 255); // Weiß
};

func int Focusnames_Color_Angry() {
    return RGBA(255, 180, 0,   255); // Orange
};

func int Focusnames_Color_Hostile() {
    return RGBA(255, 0,   0,   255); // Rot
};

na:
func int Focusnames_Color_Friendly() {
    return RGBA(255, 255, 255, 255); // weiß
};

func int Focusnames_Color_Neutral() {
    return RGBA(255, 255, 255, 255); // Weiß
};

func int Focusnames_Color_Angry() {
    return RGBA(255, 255, 255, 255); // weiß
};

func int Focusnames_Color_Hostile() {
    return RGBA(255, 255, 255, 255); // weiß
};


Albo po prostu robisz tak:

Cytuj
func void _Focusnames() {
    var int col;
    //var oCNpc her; her = Hlp_GetNpc(hero);
    col = -1; // white items

if(Hlp_Is_oCNpc(her.focus_vob)) {
    var c_npc oth; oth = MEM_PtrToInst(her.focus_vob);
    var int att; att = Npc_GetPermAttitude(hero, oth);
    if     (att == ATT_FRIENDLY) || (oth.aivar[AIV_PARTYMEMBER] == TRUE) { col = Focusnames_Color_Friendly(); }
    else if(oth.aivar[AIV_PARTYMEMBER] == TRUE) { col = Focusnames_Color_Friendly(); }
    else if(oth.aivar[AIV_ToughGuy] == TRUE) { col = Focusnames_Color_Friendly(); }
    else if(att == ATT_NEUTRAL)  { col = Focusnames_Color_Neutral();  }
    else if(att == ATT_ANGRY)    { col = Focusnames_Color_Angry();    }
    else if(att == ATT_HOSTILE)  { col = Focusnames_Color_Hostile();  };
}
else if(Hlp_Is_oCItem(her.focus_vob)) {
    var c_item itm; itm = MEM_PtrToInst(her.focus_vob);

    // Setze col = RGBA(.., .., .., ..); um die Farbe einzustellen

}
else {
    col = Focusnames_Color_Neutral();
};

    var int ptr; ptr = MEM_Alloc(4);
    MEM_WriteInt(ptr, col);
    CALL_IntParam(ptr);
    CALL__thiscall(MEM_ReadInt(screen_offset), zCView__SetFontColor);
    MEM_Free(ptr);
};

I nie będziesz miał nazw na czerwono, zielono, pomarańczowo, tylko na biało.

Jak zauważyłeś dodatkowe linijki, to są moje wprowadzone zmiany.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
mam nadzieję, że nadejdzie dzień,kiedy ktoś zrobi zmianę kolorów npc do g1.
 

Lehona

Lehona

Użytkownicy
posty196
Propsy190
  • Użytkownicy
What about you use it the way it is supposed to be used? Just init LeGo with the following code and no text will be coloured:
LeGo_Init(LeGo_All &~ LeGo_Focusnames);
This can be done to turn off basically everything in LeGo (though other aspects that are based on it, like the bloodsplats are dependant on the views, might turn it on themselves). Just add "&~ <constant>" to the brackets. The name for the constant can be looked up in the wiki (in the box on the right for each article where it says "Initialisierung") :)
 
Unless specified otherwise, my posts are always about Gothic 2 Night of the Raven.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry