Waypointy w Macrosie 3025 10

O temacie

Autor Warka

Zaczęty 1.07.2012 roku

Wyświetleń 3025

Odpowiedzi 10

Warka

Warka

Użytkownicy
COM BEK !!!
posty476
Propsy209
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • COM BEK !!!

Warka

Waypointy w Macrosie
2012-07-01, 12:37(Ostatnia zmiana: 2012-07-02, 08:49)
czy waypointy mam wstawiać do poszczególnych worldów które macrosuje czy już do jednego połączonego zmacrosowanego zena?
 

dezerter

dezerter

Użytkownicy
posty147
Propsy39
  • Użytkownicy
ehhh pytanie początkującego ale ok gdy już połączysz wszystkie części świata macrosem to wtedy se rób wayponty i idne voby ponieważ jak wiesz każdy waypont musi być ze sobą połączony tak więc nie było by sensu tego robić w odzielnych częściach zena
 


Żeby nie było to ja Lynx z GMP

Warka

Warka

Użytkownicy
COM BEK !!!
posty476
Propsy209
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • COM BEK !!!
ehhh pytanie początkującego ale ok gdy już połączysz wszystkie części świata macrosem to wtedy se rób wayponty i idne voby ponieważ jak wiesz każdy waypont musi być ze sobą połączony tak więc nie było by sensu tego robić w odzielnych częściach zena

to dlaczego w startupie jest podział na części np.

func void STARTUP_ADDON_PART_ADANOSTEMPLE_01 ()  <<<< tutaj
{
   Wld_InsertNpc (BDT_1090_Addon_Raven,"ADW_ADANOSTEMPEL_RAVEN_11");

pozatym jak otworzysz w spacerze jakąść część worlda to ma ona juz waypointy. to pewnie trzeba zrobić w partach waypointy, a później jak sie zmacrosuje to tylko je połączyć.
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Człowieku, najpierw połącz części świata w jeden! Te części to miały być podziały na parę światów, ale uznali, że lepiej to połączyć. Co prawda, zżera to więcej pracy kompa, ale nie musisz czekać, co chwilę minuty, żeby się załadować.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Jak nie wiecie to po huj piszecie?

Światy dzieli się by zaoszczędzić trochę pamięci obliczeniowej itp. No i o wiele łatwiej jest operować na mniejszych worldach w spacerze, który asem optymalności nigdy nie był i nie będzie.

Wracając do głównego pytania, daj do poszczególnych, jak dobrze pamiętam (a tu mogę się mylić bo w spacerze dawno nie siedziałem) to macros łączy najbliższe brzegowi waypointy.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

RafalBudzis

Waypointy w Macrosie
#5 2012-07-02, 09:38(Ostatnia zmiana: 2012-07-02, 09:41)
Wracając do głównego pytania, daj do poszczególnych, jak dobrze pamiętam (a tu mogę się mylić bo w spacerze dawno nie siedziałem) to macros łączy najbliższe brzegowi waypointy.

Spacer łączy WP o tej samej nazwie w jeden ;)
Tak czy siak WP możesz już na osobnych worldach robić ;)



to dlaczego w startupie jest podział na części np.

func void STARTUP_ADDON_PART_ADANOSTEMPLE_01 ()  <<<< tutaj
{
Wld_InsertNpc (BDT_1090_Addon_Raven,"ADW_ADANOSTEMPEL_RAVEN_11");
pozatym jak otworzysz w spacerze jakąść część worlda to ma ona juz waypointy. to pewnie trzeba zrobić w partach waypointy, a później jak sie zmacrosuje to tylko je połączyć.

To nie ma znaczenia i tak wszystko jest wywoływane w startupie świata

func void startup_World(){
    STARTUP_ADDON_PART_ADANOSTEMPLE_01 ();

    ...

};

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Jak nie wiecie to po huj piszecie?

Światy dzieli się by zaoszczędzić trochę pamięci obliczeniowej itp. No i o wiele łatwiej jest operować na mniejszych worldach w spacerze, który asem optymalności nigdy nie był i nie będzie.

Wracając do głównego pytania, daj do poszczególnych, jak dobrze pamiętam (a tu mogę się mylić bo w spacerze dawno nie siedziałem) to macros łączy najbliższe brzegowi waypointy.


Czytałeś na PiranhaBytes.de? To lepiej nie mów, jak nie wiesz. Dziękuję.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

RafalBudzis

Waypointy w Macrosie
#7 2012-07-02, 09:44(Ostatnia zmiana: 2012-07-02, 09:50)
Czytałeś na PiranhaBytes.de? To lepiej nie mów, jak nie wiesz. Dziękuję.
Otwierałeś kiedykolwiek cześć świata ? Lub używałeś macrosa ?

To lepiej nie mów, jak nie wiesz. Dziękuję.

Mój zoombie mod korzysta właśnie z część świata przed połączeniem i ma wszystkie WP. Z macrosa też korzystałem przy usuwaniu portali z lasów i z tego co pamiętam pokazywała się informacja o 2 takich samych WP kilka raz a potem wszystko było połączone.

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.

Bogdan Zwei

Waypointy w Macrosie
#8 2012-07-02, 10:03(Ostatnia zmiana: 2012-07-02, 10:04)
A to ty nie wiesz, że w Gothic stary obóz, nowy, na bagnie i resztę polan i lasów miały być jako oddzielne światy? Pisali o tym na PB, tak samo miało być w G2.


Dobra, kij, nie musicie mi wierzyć. Sprawdźcie sami.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Warka

Warka

Użytkownicy
COM BEK !!!
posty476
Propsy209
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • COM BEK !!!
a mogę równie dobrze zmacrosować świat i już w jednym całym zenie już dodawać te waypointy...?
 

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy924
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
Ale po co? Lepiej jest w jednym kawałku zrobić wp. i na "końcu" dać jakiś wp np Droga_21 i w drugim kawałku dać taki sam. Oba się połączą i będzie git a w dużym świecie spacer zapewne będzie się wieszał.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry