exp za otiweranie skrzyń 7795 21

O temacie

Autor pawbuj

Zaczęty 1.06.2012 roku

Wyświetleń 7795

Odpowiedzi 21

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
wpadłem na pomysł , aby uruchomić dawanie expa za otwieranie zamnkniętych skrzyń wytrychem. np. 4 obroty wytrychem to 40 punktów expa.

z czystej ciekawości zapytam czy jest to wogóle mozliwe i czy ktos juz cos podobnego robił?
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Plik, który odpowiada za otwieranie zamków, znajduje się w pliku G_PickLock.d znajdującym się w Gothic 2\_Work\data\Scripts\Content\Story\G_Functions, jednak nic to nie da, jak tam dodasz jakieś skrypty z expem i obracaniem wytrycha. Musiałbyś zrobić to spacerem lub innym sposobem, jeśli jakiś istnieje.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Można by ikarusem sprawdzać stringa z zapisanymi krokami "LPPLPLPLLP". a konkretnie sprawdzać ilośc znaków w stringu mnożyc przez 10 i dawać ex.

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Ikarusem możesz sprawdzać czy skrzynia jest zamknięta i jeżeli flaga jest odejmowana, dodawać doświadczenie.
Musisz robić dla każdej skrzyni osobno. Życzę powodzenia.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Sauron

Sauron

Użytkownicy
posty267
Propsy5
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Sauron

exp za otiweranie skrzyń
#4 2012-06-01, 16:47(Ostatnia zmiana: 2012-06-01, 16:49)
Nie prościej byłoby zrobić za każdy otwarty kufer +10 doświadczenia? Do tego wystarczyła by 1 linijka  :lol2:  ?
EDIT: Wiem że nie o to mu chodzi ale lepsze to niż nic  :D
 
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul.

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
A jak sprawdzisz kiedy skrzynia jest otwierana wytrychem, oraz czy jest to pierwszy raz kiedy tą skrzynię otwierasz?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Sauron

Sauron

Użytkownicy
posty267
Propsy5
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Sauron

exp za otiweranie skrzyń
#6 2012-06-01, 16:51(Ostatnia zmiana: 2012-06-01, 16:52)
func void G_PickLock (var int bSuccess, var int bBrokenOpen)
{
if (bSuccess)
{
if (bBrokenOpen)
{
Snd_Play3D (self, "PICKLOCK_UNLOCK");
Print (PRINT_PICKLOCK_UNLOCK);
}
else
{
Snd_Play3D (self, "PICKLOCK_SUCCESS");
Print (PRINT_PICKLOCK_SUCCESS);
                        // tutaj linijka
};
}
else
{
if (bBrokenOpen)
{
Snd_Play3D (self, "PICKLOCK_BROKEN");
Print (PRINT_PICKLOCK_BROKEN);

var int rnd; rnd = Hlp_Random(100);
if (rnd <= 25)
{
Npc_SendPassivePerc (hero, PERC_ASSESSQUIETSOUND, hero, hero);
};
}
else
{
Snd_Play3D (self, "PICKLOCK_FAILURE");
Print (PRINT_PICKLOCK_FAILURE);
};
};
};

do if (bSuccess) wpisze się dadanie doświadczenia (powinno działać)
 
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul.

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

pawbuj

exp za otiweranie skrzyń
#7 2012-06-01, 17:02(Ostatnia zmiana: 2012-06-01, 17:03)
próbowałem dodać b_givexp (30);, ale pomimo że  parser nie wykrył błędu przy próbie otwarcia skrzyni wawyala do windowsa : access violation. pracuję na g1
 

Sauron

Sauron

Użytkownicy
posty267
Propsy5
Profesjabrak
  • Użytkownicy
jak ja dałem (mam g2nk) to za każdym "Brzmi nieźle" dodało mi 20 pkt. doś.
 
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul.

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
próbowałem dodać b_givexp (30);, ale pomimo że  parser nie wykrył błędu przy próbie otwarcia skrzyni wawyala do windowsa : access violation. pracuję na g1

Nie zmieniałeś nic przy doświadczeniu ? może coś wcześniej zepsułeś ? doświadczenie za zwierzaki jest okej ?

Sauron

Sauron

Użytkownicy
posty267
Propsy5
Profesjabrak
  • Użytkownicy
można było by też zrobić za każde "brzmi nieźle" +5 doś. , a za "wytrych się złamał" -5 doś.  :wink:
 
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul.

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.

Bogdan Zwei

exp za otiweranie skrzyń
#11 2012-06-01, 18:09(Ostatnia zmiana: 2012-06-01, 18:17)
można było by też zrobić za każde "brzmi nieźle" +5 doś. , a za "wytrych się złamał" -5 doś.  :wink:

Facet dobrze gada, to by było lepsze, niż robienie 1 MB skryptów.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Tylko ja już widzę wadę.
Za każdym razem będę robił dwa razy dobrze, raz źle, dwa dobrze, raz źle. Tym sposobem zyskuję exp co próbę.

Można to zrobić na zasadzie zwiększenia zmiennej. I odjąć całe dodane doświadczenie, problemem pozostaje przypadek w którym ktoś nabije poziom w trakcie.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.

Bogdan Zwei

exp za otiweranie skrzyń
#13 2012-06-01, 18:15(Ostatnia zmiana: 2012-06-01, 18:16)
If (zmienna ==0)
{
//jak mu się udało
zmienna +=5;
hero.exp = hero.exp += zmienna;
};


if (zmienna >=5)
{
//jak mu się nie udało
hero.exp = hero.exp -= zmienna;
zmienna =0;
};

Tylko tyle podpowiem. :)
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Sauron

Sauron

Użytkownicy
posty267
Propsy5
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Sauron

exp za otiweranie skrzyń
#14 2012-06-01, 18:15(Ostatnia zmiana: 2012-06-01, 18:21)
Offtopic:
Co do posta polaking "koleś" - mam imie nie lubie słów "koleś", "kolo", "facet" itp.

Koniec Offtopic'a

Nie wiem czemu u pawbuj'a to nie działa albo (jak mówił Rafał) coś grzebał z doświatczenie, albo to przypatek, albo coś źle napisał (choć nie wiem jak - to tylko jedna linijka, może w złym miejscu...), albo to wina gothica 1. U mnie jak już pisałem wszystko działa
 
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul.

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Offtopic:Może być? :)
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

pawbuj

exp za otiweranie skrzyń
#16 2012-06-01, 21:11(Ostatnia zmiana: 2012-06-01, 21:17)
If (zmienna ==0)
{
//jak mu się udało
zmienna +=5;
hero.exp = hero.exp += zmienna;
};


if (zmienna >=5)
{
//jak mu się nie udało
hero.exp = hero.exp -= zmienna;
zmienna =0;
};

Tylko tyle podpowiem. :)

zrobimy , że zmienna jest podnoszona o każdy "brzmi nieźle", ale wysokość expa zsumowanego ze zmiennych dostaje dopiero w momencie , kiedy skrzynię otworzy. chyba najlepszy sposób - jak uda mi się zrobić to opublikuję skrypt.

zrobimy, że za każdy dobry rucvh wytrychem +5, ale za jeden zły kasujemy całość. aby nie skopać z nabiciem levela exp damy dopiero po otwarciu chesta.
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
If (zmienna ==0)
{
//jak mu się udało
zmienna +=5;
hero.exp = hero.exp += zmienna;
};


if (zmienna >=5)
{
//jak mu się nie udało
hero.exp = hero.exp -= zmienna;
zmienna =0;
};

Tylko tyle podpowiem. :)

zrobimy , że zmienna jest podnoszona o każdy "brzmi nieźle", ale wysokość expa zsumowanego ze zmiennych dostaje dopiero w momencie , kiedy skrzynię otworzy. chyba najlepszy sposób - jak uda mi się zrobić to opublikuję skrypt.

zrobimy, że za każdy dobry rucvh wytrychem +5, ale za jeden zły kasujemy całość. aby nie skopać z nabiciem levela exp damy dopiero po otwarciu chesta.


No, panie, toś pomyślał git majonez. :)
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Dodam jeszcze że z pomocą mogą Ci przyjść klasy oCMob_Lockable albo oCMob_Container.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

RafalBudzis

exp za otiweranie skrzyń
#19 2012-06-01, 21:29(Ostatnia zmiana: 2012-06-01, 21:30)
Dodam jeszcze że z pomocą mogą Ci przyjść klasy oCMob_Lockable albo oCMob_Container.

Ty słuchasz ?

W Gothic są już odpowiednie warunki wystarczy dopisać jedną linijkę w pliku G_PickLock.d

Cytuj
zrobimy , że zmienna jest podnoszona o każdy "brzmi nieźle", ale wysokość expa zsumowanego ze zmiennych dostaje dopiero w momencie , kiedy skrzynię otworzy. chyba najlepszy sposób - jak uda mi się zrobić to opublikuję skrypt.

Jak chcesz moge napisać ten skrypt w zależności od "trudności" skrzyni tak jak chciałeś im wiecej ruchów do otwatcia tym więcej expa.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry