Wasze zadania w Dziedzictwie 33706 80

O temacie

Autor kaczka

Zaczęty 17.05.2012 roku

Wyświetleń 33706

Odpowiedzi 80

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!
W pierwszym poście, napisałem, że do końca czerwca (nie napisałem którego roku XD) wyłoni się najlepsze zadania. Szczerze mówiąc jest ich trochę i są bardzo różnorodne ale to nawet lepiej, bo nie będzie wiało chujem w Dziedzictwie przez zadania typu PPP, których na pewno też parę będzie.
Użyjemy lub już użyliśmy zadania następujących osób:
  • relikan;
  • Smokmen;
  • RafałBudzis;
  • Warewolf;
  • Wojtexx;
  • Cesar;
  • Wojtexx;
  • Dreamerion;
  • Orzeszek;
Ofc, większość z nich jest w pewien sposób przerobiona pod możliwości goticzka i fabułę moda. Łącznie ilość od userów theModders to ok. 20 nowych, oryginalnych zadań pobocznych, które są większe i mniejsze. Niewykluczone, że kończąc jedno czy będąc w połowie jego wykonywania, nie rozbije się na kolejnych kilka członów (czyt. nowych zadań). Prócz tego dochodzą jeszcze zadania moje i scenarzystów RaveN Studio, oraz zajebiście rozbudowany wątek główny :D
 

Leoxiq1993

Leoxiq1993

Użytkownicy
Mistrz
posty175
Propsy75
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Mistrz
Siemanoo!
Bardzo dobrze zdaje sobie sprawe, ze post byl wystawiony juz dawno, ale jednak wciaz pisze kolejne zadanie z glownie trzech powodow.
1. Naleze do grona ludzi, ktorzy lubia duzo gadac o modach i o tym jak zajebista fabule bysmy wymyslili do gry jednak, gdy przychodzi do prawdziwego modowania po kilku dniach zalamujemy rece patrzac na kilka postaci, questow i broni, ktore stworzylismy i jestesmy u kresu sil. Wtedy oczywiscie zaczynamy dziekowac (przynajmniej ja), ze jeszcze jacys ludzie sa w stanie zrozumiec jak dziala modowanie i dalej sie do tego brac. Dzieki temu kilka dobrych modow zostalo zrobionych.
2. Wczoraj wlaczylem ten post i po przeczytaniu wszystkich komentarzy ,,witki mi opadly,,. Kazdy chcialby swoja misje zobaczyc, a nie przemysli jej nawet przez kilka minut. Nie mowie oczywiscie o wszystkich misjach, ale niestety o wiekszosci.
3. Bardzo bym sie cieszyl, gdybym zobaczyl swoja misje w modzie, a do tego wiedzialbym, ze jeszcze inni gracze moda tez ja przejda.
Glownie projektem zaczalem sie interesowac wczoraj wieczorem, przeczytalem wstepny opis fabuly i dzisiaj w pracy wymyslilem misje (lub raczej kilka), ktore jednak sa ze soba powiazane.

Najpierw stworzmy dosyc mlodego czlowieka w ubraniu nowicjusza z klasztoru ognia. Najlepiej, gdyby to bylo gdzies nadrodze, lub w lokacji, gdzie latwo bedzie sie na niego natknac. Po krotkiej rozmowie typu ,,heja heja co tam ziomeczku, co tu robisz?,,  prosi nas o pomoc w zabiciu kilku orkow w niedalekiej jaskini, a nasza ciekawosc zaspokaja tlumaczeniem, ze to misja z klasztoru. Uderzamy na jaskinie i nawet jako poczatkujacy gracz dajemy sobie rade, gdyz okazuje sie, ze ow ,,nowicjusz,, bardzo dobrze posluguje sie magia. Gdy zabijamy orkow (w tym jednego rokowego szamana) mowimy, ze Galon niezle walczy jak na nowicjusza. Ten opowiada nam, ze wcale nie jest nowicjuszem, a magiem, ale jego szata nie nadawala sie do uzytku po tym jak on i jeden nowicjusz zostali zaatakowani przez bande orkow. Z bolem opowiada nam, ze jego nowicjusz zginal, i ze to wszystko jego wina. Jako mag ognia w klasztorze poklocil sie z najwyzszymi magami za niesubordynacje i uprawianie jak to nazwali ,,czarnej magii,, jednak Galon zaznacza, ze experymenty magiczne, ktore uprawial nie mialy nic wspolnego z Beliarem. Prosi nas o przeszukanie miejsca. W Ciele orka szamana znajdujemy dziwny zwoj jednak nie potrafimy go rozczytac i po oddaniu go Galonowi ten stwierdza to samo jednak jest pewny, ze z czasem rozczyta tresc. Prosi nas bysmy jeszcze kiedys go odwiedzili. Tutaj nie wiem czy prosi nas o odwiedzenie go w tej jaskini czy tez podaje nam miejsce swojego przyszlego pobytu. Zadanie sie konczy, ale przy okazji moze otworzyc sie nowe - mianowicie, by zalatwic mu jakies nowe ubranie,   solidne, ale nie ciezkie. (Proponuje pancerz z futra jakiegos zwierzecia)
   Drugie zadanie zwiazane z pierwszym to prosba w (jezeli dobrze przestudiowalem opis moda) obozie niedobitkow paladynow lub najemnikow, badz jakichs rebeliantow. (nie zapamietalem dokladnie jakie gildie maja zaistnie w modzie, ale to raczej malo wazne) Jeden z wyzej wymienionych mowi nam o orku, ktorego zauwazyl jakis czas temu niedaleko obozu. To zwiadowca, ktory nie moze zaniesc informacji o obozie spowrotem do swoich, a przede wszystkim moze posiadac przydatne informacje, zatem prosi by owego orka schwytac. Podaje nam prawdopodobne miejsce gdzie orka znajdziemy. Na miejscu spotykamy orka, spuszczamy mu lomot, a ten nie umiera tylko pada (mozna tez zastosowac rozwiazanie podobne jak w zlotych wrotach, gdy walczymy na arenie, bo najwyrazniej nie mieli animacji do orka tracacego przytomnosc) i po chwili wstaje. Mowimy mu, ze jezeli chce zachowac zycie ma isc z nami, albo je straci. Oddajemy go w rece zleceniodawcow i ork laduje w klatce.
 Po drugim zadaniu mozemy znow pogadac z Galonem, ktory mowi nam, ze pismo, ktore ma jest w orkowym i trzeba bedzie orka, by to odczytac. Rozwiazanie juz mamy - idziemy do orka niewolnika i ten nam owe pismo tlumaczy. Wracamy do Galona i wtedy dowiadujemy sie, ze zrozpaczony Galon po utracie ucznia nie potrafil zyc bez obwiniania siebie. Owe pismo to zaklecie wskrzeszenia i wlasnie dla niego zabiliscie orkowego szamana - nawet ludzie slyszeli o szamanie, ktory przywracal umarlych do zycia. Tak wiec Galon podejmuje sie przywrocenia swojego ucznia do zycia. Czy mu sie powiedzie? To juz zostawiam wam.

Wiem,ze czytanie tego zadania zwlaszcza tyle czasu po rozpoczeciu postu, a do tego wdrazanie go w zycie to ostatnia rzecz jaka bedzie wam sie chcialo, ale prosil bym o wyrozumialosc. (ALERT-USPRAWIEDLIWIENIE) Tekst jest dlugi, bo chcialem szczegolowo opisac zadanie bez tekstow typu ,,noo moj pomysl nazadanie to jakis zarypisty artefakt od typka w miescie, co sprzedaje ryby,,.Nie wiem, moze poprostu jestem glupi ;P
 Fajnie by bylo dostac chociaz odpowiedz hehe Pozdrawiam!

 
Pozdrawiam mame i tate

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!
Wiem,ze czytanie tego zadania zwlaszcza tyle czasu po rozpoczeciu postu, a do tego wdrazanie go w zycie to ostatnia rzecz jaka bedzie wam sie chcialo, ale prosil bym o wyrozumialosc. (ALERT-USPRAWIEDLIWIENIE) Tekst jest dlugi, bo chcialem szczegolowo opisac zadanie bez tekstow typu ,,noo moj pomysl nazadanie to jakis zarypisty artefakt od typka w miescie, co sprzedaje ryby,,.Nie wiem, moze poprostu jestem glupi ;P
 Fajnie by bylo dostac chociaz odpowiedz hehe Pozdrawiam!
To raczej nie chodzi o to -ile nam się będzie chciało, ale o to na ile możemy sobie pozwolić dodając najróżniejsze zadania.
Te trzy w/w przez ciebie trzymają się kupy i są właściwie jednym rozłożonym na trzy części. Takich zadań szukałem u ludzi w pierwszej kolejności, więc sądzę, że coś takiego może się ukazać.
 

MagnatPlayer

MagnatPlayer

Użytkownicy
posty104
Propsy22
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Wiem, że w tym wątku ostatnio pisano ponad pół roku temu, ale przyszło mi do głowy, że moglibyście dodać wątek Wodnego Kręgu. Lares mówił, że nosili pancerze WK jeszcze przed wojną. A więc Wodny Krąg musiał istnieć. Tylko jak, skoro nie było podziału na kręgi? Pozostawiam to już wam. Może skorzystacie, może nie. Róbcie, co chcecie. Powodzenia!

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6339
Propsy2476
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Był podział na kręgi na długo przed powstaniem bariery. Polecam skupic sie na fabule G2NK i G3, bo tam jest dobrze wszystko wyjasnione, podczas gdy w G1 twórcy motali sie we własnych zeznaniach :D
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

MagnatPlayer

MagnatPlayer

Użytkownicy
posty104
Propsy22
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
To ja się pomotałem we własnych zeznaniach, bo przecież akcja już po wydarzeniach z podstawki. Eh, pomyliłem dział...

TadekKanalarz

TadekKanalarz

Użytkownicy
Łakamakafą
posty258
Propsy44
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Łakamakafą
Zróbcie zadanie z patelnią, robi furorę w wiedźminie 3.
 

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!

kaczka
Moderator działu

Wasze zadania w Dziedzictwie
#67 2015-07-03, 13:18(Ostatnia zmiana: 2015-07-03, 13:27)
?
EDIT:
Nie.
 

MagnatPlayer

MagnatPlayer

Użytkownicy
posty104
Propsy22
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Zróbcie jakieś zadanie, które będzie miało coś wspólnego z Dziewictwem. Żeby ten tytuł moda nie był z palca wyssany. Najlepiej niech to będzie misja główna.

Razakel

Razakel

Quest Pack Team
Dużo gada, mało robi
posty304
Propsy58
ProfesjaTester
  • Quest Pack Team
  • Dużo gada, mało robi
Zróbcie jakieś zadanie, które będzie miało coś wspólnego z Dziewictwem. Żeby ten tytuł moda nie był z palca wyssany. Najlepiej niech o to będzie misja główna.

Dziewictwem? Myślałem że tytuł to Dziedzictwo :D
 

Nefario

Nefario

Użytkownicy
Bractwo Gothic'a
posty410
Propsy436
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Bractwo Gothic'a
Zróbcie jakieś zadanie, które będzie miało coś wspólnego z Dziewictwem. Żeby ten tytuł moda nie był z palca wyssany. Najlepiej niech o to będzie misja główna.

Dziewictwem? Myślałem że tytuł to Dziedzictwo :D

I numer twojego posta to 69. Coincidence? I think not :D
 

MagnatPlayer

MagnatPlayer

Użytkownicy
posty104
Propsy22
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Zróbcie jakieś zadanie, które będzie miało coś wspólnego z Dziewictwem. Żeby ten tytuł moda nie był z palca wyssany. Najlepiej niech o to będzie misja główna.

Dziewictwem? Myślałem że tytuł to Dziedzictwo :D
Dobrze myślałeś.

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
Ale nie zaniżajcie poziomu w tym temacie takimi nawiązaniami, co?
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

MagnatPlayer

MagnatPlayer

Użytkownicy
posty104
Propsy22
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Zróbcie jakieś zadanie, które będzie miało coś wspólnego z Dziewictwem. Żeby ten tytuł moda nie był z palca wyssany. Najlepiej niech o to będzie misja główna.

Dziewictwem? Myślałem że tytuł to Dziedzictwo :D

I numer twojego posta to 69. Coincidence? I think not :D
:ok:
Tylko, że numer jego posta to 79. Pewnie napisał w międzyczasie 10 postów.

@up
Akurat gdyby ktoś odczytał prawidłowy tytuł moda w moim poście, to otrzymałby wypowiedź w miarę sensowną i bez "nawiązań". Mój post ma ukryte znaczenie.

@down
Masz rację.

Splash

Splash

Moderator
posty4207
Propsy3403
ProfesjaNierób
  • Moderator
Cytuj
Tylko, że numer jego posta to 79. Pewnie napisał w międzyczasie 10 postów.
Jemu chodzi o numer posta w tym temacie, a nie o obecną ilość postów.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

MagnatPlayer

MagnatPlayer

Użytkownicy
posty104
Propsy22
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Skreśliłem, bo zrozumiałem o co chodzi.

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Kurwa ludzie, wrzucajcie jakieś normalne propozycję zadań a nie gówna  :facepalm:
 

Glaca

Glaca

Użytkownicy
TheRouke (Роук)
posty540
Propsy49
ProfesjaNierób
  • Zbanowany
  • TheRouke (Роук)
Jeśli rozumiem mod ma mieć klimacior typu "kurwa" i gd/ Więc nie zabraknie też zadania.

"Na straży" Jeden z dwóch strażników nie wrócił na wartę. Miał pójść się załatwić. Dostajemy zadanie żeby pomóc strażnikowi przez całą noc bronić górską fortecę przed atakami.

Najpierw zaatakują dwa wargi.

Po jakimś czasie trzy.

Potem cztery.

Potem Ork i trzy wargi.

Potem zaczyna się dialog ze strażnikiem i zamyka się zadanie. Po czym otwiera się nowe. "Zaginiony strażnik"

Strażnik prosi nas żebyśmy odnaleźli jego kolegę. Wychodzimy z fortecy udajemy się na lewo widzimy pierwszą jaskinię. Tam jest Ognisty golem. Ale obok jaskini jest  mikstura szybkości i lekki orkowy topór.  Idziemy w głąb jaskini i widzimy trupa strażnika. Zabieramy j'go pierścień. Wracamy biegiem do strażnika informujemy go i zadanie się zamyka.

Edit: Sorry za orto ale szybko pisałem.

 
PL|RU|EN

Ukończone mody:

G1 Mroczne Tajemnice
G1 Edycja Rozszerzona
G1 Orcades
G2 Returning ReBalance 2.1
G2 Kyrus
G2 Podróżnik za Liniami Wroga
G2 Złote Wrota
G2 Dark Saga
G2 Z życia Złodzieja

MagnatPlayer

MagnatPlayer

Użytkownicy
posty104
Propsy22
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Napiszę cokolwiek, żeby oderwać ludzi od off-topu.
Zadanie "Pokój z orkami"
Może to trochę zdegradowanego dowódcę z DK przypominać.
W starej bimbrowni Vino znajdujemy Ur-Shaka. Mówi nam, że wyznaczony został nowy wielki szaman, a on został wygnany. Ur-Shak chce, abyśmy pomogli mu zakończyć walkę z ludźmi na wyspie. W tym celu musimy pomóc mu dostać się do rady szamanów. Aby tego dokonać musimy otrzymać zgodę wszystkich szamanów:
Oznaczę ich numerami, bo nie mam głowy do nazw:
1. Szaman I - ten najwyższy
2. Szaman II - drugi w hierarchi
3. Szaman III- wiadomo
4. Szaman IV
Chyba tylu wystarczy. Chciałbym jednak, aby ich liczba nie była wyciągnięta z dowolnego punktu na osi liczbowej. Niech to będzie np. liczba szmanów-ożywieńców z G1. Wiążę się z tym szereg zadań
1."Stare rzeczy Nekromanty"
Zadanie od szaman I: musimy znaleźć wszystkie rzeczy pozostawione przez Xardasa w jego wieżach(pełnych demonów): zatopionej z GD, nowej z GD, wieży z Khorinis. Po tym wracamy do niego i dowiadujemy się o kradzieży statuetki Śniącego(klucza do świątyni Śniącego) - zadanie III.
2."Poświęcenie"
Zadanie od II: musimy dowieść, że jesteśmy oddani Beliarowi. Tu już zostawiam wolną rękę twórcom. Po powrocie otrzymujemy zgodę.
3."Kryminał zielonoskórych"
Zadanie III: po wykonaniu I dowiadujemy się o kradzieży. Trzeba odnaleźć sprawcę. Zostawiam twórcom.
4."Szpieg wśród swoich"
Zadanie IV: trzeba dowieść oddanie orkom, szpiegując buntowników. Myślę, że w tym zadaniu powinniśmy wybrać po czyjej stronie się opowiadamy(orkowie, ludzie, kompromis a'la Ur-Shak). Pozostawiam twórcom.
W przypadku wyboru ludzi lub orków Ur-Shak nie będzie chciał już z nami rozmawiać. Zresztą zostawiam wam wolną rękę.

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!
Jakie z was flanelki  :facepalm: Nie ma mnie trzy dni, dowiaduje się, że sprzątaczka z górnego się zwolniła, wchodzę do pierwszego lepszego tematu i co widzę? Wszystko, tylko nie posty na temat XD Zróbcie to jeszcze raz to osobiście odwiedzę każdego w jego rodzimej miejscowości  :lol: /Przeczyszczone.

Napiszę cokolwiek, żeby oderwać ludzi od off-topu.
Zadanie "Pokój z orkami"
Może to trochę zdegradowanego dowódcę z DK przypominać.
W starej bimbrowni Vino znajdujemy Ur-Shaka. Mówi nam, że wyznaczony został nowy wielki szaman, a on został wygnany. Ur-Shak chce, abyśmy pomogli mu zakończyć walkę z ludźmi na wyspie. W tym celu musimy pomóc mu dostać się do rady szamanów. Aby tego dokonać musimy otrzymać zgodę wszystkich szamanów:
Oznaczę ich numerami, bo nie mam głowy do nazw:
1. Szaman I - ten najwyższy
2. Szaman II - drugi w hierarchi
3. Szaman III- wiadomo
4. Szaman IV
Chyba tylu wystarczy. Chciałbym jednak, aby ich liczba nie była wyciągnięta z dowolnego punktu na osi liczbowej. Niech to będzie np. liczba szmanów-ożywieńców z G1. Wiążę się z tym szereg zadań
1."Stare rzeczy Nekromanty"
Zadanie od szaman I: musimy znaleźć wszystkie rzeczy pozostawione przez Xardasa w jego wieżach(pełnych demonów): zatopionej z GD, nowej z GD, wieży z Khorinis. Po tym wracamy do niego i dowiadujemy się o kradzieży statuetki Śniącego(klucza do świątyni Śniącego) - zadanie III.
2."Poświęcenie"
Zadanie od II: musimy dowieść, że jesteśmy oddani Beliarowi. Tu już zostawiam wolną rękę twórcom. Po powrocie otrzymujemy zgodę.
3."Kryminał zielonoskórych"
Zadanie III: po wykonaniu I dowiadujemy się o kradzieży. Trzeba odnaleźć sprawcę. Zostawiam twórcom.
4."Szpieg wśród swoich"
Zadanie IV: trzeba dowieść oddanie orkom, szpiegując buntowników. Myślę, że w tym zadaniu powinniśmy wybrać po czyjej stronie się opowiadamy(orkowie, ludzie, kompromis a'la Ur-Shak). Pozostawiam twórcom.
W przypadku wyboru ludzi lub orków Ur-Shak nie będzie chciał już z nami rozmawiać. Zresztą zostawiam wam wolną rękę.
Propsy  :ok:
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry