Mana_Reload Mod - Gothic 2 NK 20129 45

O temacie

Autor Bordul

Zaczęty 4.05.2012 roku

Wyświetleń 20129

Odpowiedzi 45

Krz

Krz

Użytkownicy
posty15
Profesjabrak
  • Użytkownicy
a gdzie mogę znaleźć ten plik startup?
 

XiriokPl

XiriokPl

Użytkownicy
posty55
Propsy1
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
func void regeneracja()
{
 if (hero.attribute[ATR_MANA] > 0)
{
 hero.attribute[ATR_MANA] = hero.attribute[ATR_MANA] + 1;
 if (hero.attribute[ATR_MANA]>hero.attribute[ATR_MANA_max])
 {
hero.attribute[ATR_MANA]=hero.attribute[ATR_MANA_max];
};
};
};
Skrypt najłatwiejszy jaki się da. Teraz wywoływanie do tego polecam zainicjowanie Ikarusa i Lego: http://themodders.org/index.php?topic=16580.0 I teraz w pliku startup w folderze gothica pod: LeGo_Init (LeGo_All); Dajesz.. FF_ApplyOnceExt (regeneracja, 5000, -1);//1 punkt many na 5 sekund

Da się to przerobić na taki system jak był w modzie (mana reload) z nauczycielem i poziomami? Albo zrobić regeneracje procentową?
 
Pokaż mi swoje towary.

Drakonter

Drakonter

Użytkownicy
undefined
posty104
Propsy94
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • undefined
 
29.08.2023 - goodbye cruel world

XiriokPl

XiriokPl

Użytkownicy
posty55
Propsy1
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Można wiedzieć jak? :)
Czy za duży temat? (nauczyciela myślę że byłbym w stanie zrobić)
 
Pokaż mi swoje towary.

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Najłatwiej będzie zrobić zmienną, której wartość będzie miała wpływ na to czy regeneracja działa, czy nie.

Deklarujesz zmienną, na przykład w pliku constants.d
var int mana_regeneration;

Funkcja regeneracji:
func void regeneracja()
{
if (mana_regeneration == true) {
if (hero.attribute[ATR_MANA] > 0 && hero.attribute[ATR_MANA] < hero.attribute[ATR_MANA_MAX]) {
  hero.attribute[ATR_MANA] += 1;
};
};
};

W dialogu:
mana_regeneration = true;
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

bogu9821

bogu9821

Użytkownicy
posty407
Propsy185
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
Jeśli chodzi o procentową regenerację to tak to masz podpowiedź: a = a+((a* Procent) / 100);
 
while(false) Do();


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry