Najpierw pobierz pliki ASC a potem kieruj się tutkiem...
jeśli chodzi o g2nk to pobierz sobie armory do g2nk bo jest tego pełno i jak pobierzesz to wklej folder asc_bodies do work\data\anims i w tym asc_bodies powinieneś mieć jeszcze folder armor więc wchodzisz w niego kopiujesz plik zbroi który chcesz skopiować i zmieniasz mu nazwę na taką jaką chcesz no i jak masz ten skopiowany plik asc to otwierasz go notatnikiem ,w moim przypadku nodpad++ ale może być wordpad,no ale dobra np w armorze KDW_L_Addon.asc jak go otworzysz notatnikiem to tam znajdziesz że jego bit mapa to: Hum_Body_Naked_V0_C0.tga...a ty to zmieniasz na nazwę swojej tekstury i git,tyle że w skrypcie zbroji musisz dodać swoją nową zbroje czyli w pliku work\data\scripts\content\items znajdujesz plik IT_Armor i w nim piszesz nową zbroje najlepiej jak skopiujesz orginał którejś zbroi i przerobisz ją powiem ci tylko że liijka "visual = wygląd twojej zbroi w ekwipunku czyli po naciśnięciu tab,a visual_change = tutaj wpisz nową nazwe animacji i mdelu twojej zbroi czyli to co miało rozszerzenie asc to co skopiowałeś i zmieniłeś nazwe :)jak coś to pisz jeszcze bo ja strasznie nie jasno piszę,ale itak staram się pomódz